Akademia
"Junior eMarketing Manager". Edycja 2020/2021

Absolwenci Akademii Junior eMarketing Manager dysponują podstawową i najbardziej aktualną wiedzą oraz umiejętnościami z zakresu marketingu internetowego, umożliwiającą podjęcie pracy z agencjach reklamowych i PR oraz działach marketingu w przedsiębiorstwach oraz organizacjach. Szczególny nacisk kładziemy na narzędzia Google, które mają decydujący wpływ na sukces każdego projektu internetowego niezależnie od branży!

Akademia Junior eMarketing Manager / eCommerce Manager to absolutnie pierwszy krok w podjęciu stażu lub pracy na stanowisku Junior Online Marketing/eCommerce Manager lub pierwszy niezbędny krok dla planujących uruchomienie swojego biznesu online. 

W ramach programu Akademii uczestniczysz w 6 szkoleniach marketingowych ( 7 dni szkoleniowych):

Pakiet 5 certyfikowanych, warsztatowych szkoleń z marketingu internetowego dla początkujących obejmuje: Kurs Marketingu internetowego, Szkolenie SEO od podstaw oraz audyt SEO dla początkujących, Szkolenie Reklama w Google Ads Poziom 1, Szkolenie Google Analytics oraz Google Data Studio od podstaw, a także Szkolenie Google Ads Poziom 2, a także dwa dni szkoleniowe i warsztatowe z zakresu Facebook i Instagram od podstaw! 

Szkolenie 1

Kurs Marketingu Internetowego

Szkolenie 2

SEO od podstaw + Audyt SEO

Szkolenie 3

Reklama w Google Ads - Poziom 1

Szkolenie 4

Google Analytics + Data Studio od podstaw

Szkolenie 5

Reklama w Google Ads - Poziom 2

Szkolenie 6

Facebook + Instagram (2 dni)

a dodatkowo, każdy z uczestników Akademii Junior eMakreting Manager otrzymuje:

    • 15% rabat na udział w Akademii Junior eMarketing Manager (3825,00 zł z rabatem – standardowa cena za udział w tych 6 szkoleniach to 4500,00 zł) 
    • 6 certyfikatów uczestnictwa w poszczególnych szkoleniach
    • specjalny certyfikat absolwenta Akademii Junior eMarketing Manager
    • bezpłatny dostęp do wszystkich kursów video na platformie edukacyjnej SUKCES W INTERNECIE przez 30 dni po ukończeniu Akademii  
    • rabaty do narzędzi oraz oprogramowania omawianego podczas szkoleń 
    • 2 godziny bezpłatnych konsultacji z trenerem do wykorzystania przez 30 dni po ukończeniu Akademii

UWAGA! Promocja cenowa -15% trwa do 1 września 2020! Ilość miejsc ograniczona!

Co zyskujesz biorąc udział w Akademii?

Weź udział w kompleksowym programie szkoleniowym „Junior eMarketing Manager” w formie szkoleń stacjonarnych ze wsparciem w formie dostępu do kursów video na platformie SUKCES W INTENRECIE oraz konsultacji oraz wsparcia ekspertów i zdobądź niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą:

    • zdobyć wiedzę na temat współczesnego handlu oraz marketingu i komunikacji w dużej mierze opartego o narzędzia internetowe, a także poznać mechanizmy podejmowania decyzji i sposobu korzystania z Internetu przez konsumentów 2020/2021
    • poznać podstawy teoretyczne oraz podstawy praktyczne na temat analizy i planowania mixu marketingowego z wykorzystaniem narzędzi Google, a także innych platform sprzedażowych i promocyjnych jak Allegro, OLX, Amazon oraz Social Mediów jak Facebook czy LinkedIn, 
    • samodzielnie planować, realizować oraz optymalizować jakościowe i skuteczne kampanie Google Ads w wyszukiwarce, w sieci reklamowej, w Google Zakupy, reklamy w YouTube i sieci reklamowej oraz skuteczny remarketing. Poznać i w praktyce wykorzystać narzędzi Edytor Google Ads
    • we własnym zakresie zrealizować podstawowy audyt swojej strony lub e-sklepu, a dalej optymalizować serwis internetowy i samodzielnie podejmować działania pozycjonowania poprzez link buidling + content marketing. Poznać i skutecznie korzystać z Google Search Console oraz najpopularniejszych narzędzi SEO na rynku. 
    • poznać podstawowe zasady i zalecenia dotyczące skutecznego content marketingu, prowadzenia skutecznego bloga firmowego na podstawie znajomości systemu WordPress oraz WooCommerce,
    • poprawnie instalować i konfigurować Google Analytics, a następnie mieć umiejętności poprawnej analizy danych ilościowych i jakościowych gromadzonych w Google Analytics oraz potrafić w sposób czytelny i ciekawy prezentować dane poprzez znajomość Google Data Studio,
    • zdobyć wiedzę na temat poprawy jakościowej oraz ilościowej ruchu na stronie, wzrostu poziomu konwersyjności m.in. poprzez integrację narzędzi Google i podstawy Google Tag Managera
    • poprawnie planować oraz realizować i raportować kampanie realizowane w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google, na YouTube czy w Gmailu
    • poznać narzędzia niezbędne do kontrolowania i dobrej współpracy agencji/firm/fachowców którzy świadczą dla Twojej organizacji usługi z zakresu SEO, AdWords, Analytics, Social Mediów m.in. poprzez podstawowe opanowanie Google Analytics i innych narzędzi niezbędnych w codziennym życiu każdego marketera
    • Poznać sposoby na pozyskiwanie i aktywizowanie fanów na fanpage’u oraz zdobyć wiedzę na temat grup docelowych, targetowania do nich reklam. Na szkoleniach w Akademii dowiesz się także jak wprowadzić spójność przekazu w mediach społecznościowych
    • Podczas praktycznych warsztatów na komputerach poznasz system reklamowy Facebook / Instagram krok po kroku i jego możliwości, które sprawdzą się w Twoim biznesie
    • Dowiesz się o różnych formach obecności na Facebooku (profile,grupy, strony, reklama), a także nauczysz się analizować wyniki kampanii oraz swoich dotychczasowych działań

Czego się dokładnie nauczysz? Sprawdź agendę!

Dzień 1 Akademii eMarketing Manager
Kurs marketingu Internetowego.

AGENDA.

9.00
OD CZEGO ZACZĄĆ PRZYGODĘ Z MARKETINGIEM INTERNETOWYM?
Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
9.00
9.30
FUNDAMENTY BIZNESU INTERNETOWEGO
Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu. Kiedy, jak i za ile?
9.30
10.15
Przerwa
10.15
10.30
Google to podstawa - liczby nie kłamią
Jak zaplanować Twoją strategię marketingową na 2020/2021 - czyli jakie media i narzędzia mają najlepsze zasięgi i najwyższą skuteczność. Trzymaj się faktów!
10.30
11.00
Poprawna strona lub sklep internetowy kluczem do sukcesu
Zacznij od dobrze przemyślanej strony internetowej oraz sklepu internetowego - tak aby jednocześnie Twoi Klienci czuli się tutaj dobrze oraz roboty Google oceniały ten serwis jako przyjazny i użyteczny (Podstawy SEO + UX). To gwarancja sukcesu!
11.00
11.30
Przerwa
11.30
11.45
Widoczność w wyszukwiarce Google to gwarantowana sprzedaż
Dowiedz się jak działa wyszukiwarka oraz dlaczego warto rozpocząć od reklamy w Google Ads - zdobywaj ruch do swojej strony lub sklepu internetowego, a jednocześnie zbieraj mnóstwo aktualnych danych z rynku w raportach Google Ads - prosto, szybko i przystępnie dla każdego!
11.45
12.45
Przerwa
12.45
13.00
Od znanych kupujemy częściej - pamiętaj o tym!
Wykorzystaj skuteczne narzędzia, w tym sieć reklamową Google aby o Twojej firmie i ofercie dowiedziało się jak najwięcej Twoich potencjalnych Klientów - jak szybko i skutecznie dotrzeć do 1 000 000 potencjalnych Klientów za kilkaset złotych, a dalej zbudować stałą relację biznesową
13.00
13.30
YouTube to platforma także dla Ciebie - zacznij od samego początku
Dlaczego od samego początku przygody z marketingiem internetowym warto postawić na YouTube? Jakie narzędzia, kiedy, za ile i jak docierać do potencjalnych Klientów w prosty i tani sposób przez marketing w Youtube - kanał, subskrybcje, tytuły, opisy, komentarze, reklama GDN i promocja filmów!
13.30
14.00
Jak mierzyć skuteczność marketingu w Internecie i jak się rozliczać z podwykonawcami?
Absolutny niezbędnik dla każdego startującego w marketingu internetowym - czyli jak mierzyć efekty uruchamianych kampanii w Internecie, a jeśli zlecasz do firm zewnętrznych to jak sprawdzać ich efekty i nie dać się naciągnąć na grube kwoty praktycznie za nic od samego początku!
14.00
14.30
Zakończenie szkolenia
14.30

Dzień 2 Akademii eMarketing Manager
SEO od podstaw
+ Audyt SEO dla początkujących

AGENDA.

9.00
RUCH ORGANICZNY TO PODSTAWA TWOJEGO BIZNESU
W oparciu o podstawowe pojęcia, dane, case study (przykłady z rynku) oraz trendy i najbardziej aktualne zalecenia i wskazówki Google teoretyczne wprowadzenie do tematyki SEO.
9.00
9.30
Od czego zacząć zdobywanie wysokich pozycji w Google?
Audyt SEO Twojego serwisu to podstawa. Najważniejsze czynniki rankingowe Google (200). Co i jak w ramach Audytu należy badać aby ocenić kondycję strony lub sklepy internetowego? Praktyczne ćwiczenia na komputerach.
9.30
10.00
Przerwa
10.00
10.15
Narzędzia Google oraz narzędzia zewnętrzne do wewnętrznego audytu
Narzędzia Google oraz narzędzia zewnętrzne do wewnętrznego audytu - samodzielnej analizy przez uczestników swoich serwisów pod kątem technicznym. Uruchomienie i omówienie Google Search Console. Praktyczne warsztaty na komputerach.
10.15
12.00
Przerwa
12.00
12.30
W jakiej kondycji jest Twój serwis w sieci?
Narzędzia do badania ilości oraz jakości linków zewnętrznych własnej witryny oraz sprawdzanie konkurencji. Toksyczne linki. Parametry jakościowe linków. Przyrost linków. Ćwiczenia na komputerach na wskazanych narzędziach.
12.30
13.45
Przerwa
13.45
14.00
Gdzie, jak i kiedy publikować wewnętrzne i zewnętrzne treści
Podstawowe zasady skutecznego content marketingu wewnątrz witryny i dla publikacji zewnętrznych. Warsztaty na komputerach , na programach i aplikacjach umożliwiających samodzielne działania w zakresie linkbuildingu.
14.00
14.45
Firmowy blog i dodatkowe aktywności podnoszące efekty SEO i zwiększające sprzedaż i zasięgi
W jaki sposób uruchomić, publikować i promować firmowy blog oraz jak wykorzystać na inne sposoby tworzone treści? + Uruchomienie, optymalizacja i znaczenia w procesie działań organicznych Google Moja Firma.
14.45
15.15
Jak mierzyć efekty i rozliczać się z agencją SEO, która realizuje dla Was określone prace?
Modele współpracy, modele rozliczeń, jakość współpracy, umowne kruczki. Zlecać na zewnątrz działania SEO czy realizować samodzielnie w firmie?
15.15
15.30
Zakończenie szkolenia
15.30

Dzień 3 Akademii eMarketing Manager
Reklama w Google Ads - Poziom 1

AGENDA.

9:00
WSPÓŁCZESNY HANDEL INTERNETOWY, A NARZĘDZIA GOOGLE 2020?!
Jak dziś prowadzić biznes w sieci aby skutecznie dotrzeć do Klienta i sprzedawać w Internecie z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności w zakresie SEO oraz Google Ads i Google Analytics?
9:00
9:30
REKLAMA W GOOGLE ADS Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet. ​
Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet. ​Strategia kampanii w tym m.in. Cele, produkty, hasła, promocje, budżety, produkty alternatywne
9:30
10:15
Przerwa
10:15
10:30
SEO TO FUNDAMENT I GWARANCJA TANIEJ ORAZ SKUTECZNEJ REKLAMY GOOGLE ADS
Jak samodzielnie zoptymalizować stronę lub sklep pod aktualne wytyczne Google. Na co zwrócić uwagę aby wygrać z konkurencją w wyszukiwarce - w kampaniach Google Ads?
10:30
12:00
Przerwa obiadowa
12:00
12:30
STRUKTURA KONTA GOOGLE ADS
Dlaczego fundamentem każdej skutecznej i taniej kampanii w Google Ads (AdWords) jest przemyślana struktura konta. Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa Google Ads.​
12:30
13:00
TWOJA PIERWSZA KAMPANIA W WYSZUKIWARCE​ (1)
Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google​. Etap 1 - Tworzenie kampanii w Search.
13:00
14:00
Przerwa
14:00
14:15
TWOJA PIERWSZA KAMPANIA W WYSZUKIWARCE​ (2)
Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google​. Etap 2 - Tworzenie kampanii w Search + podstawy optymalizacja i raportowania.
14:15
15:00
Zakończenie szkolenia
15:00

Dzień 4 Akademii eMarketing Manager.
Google Analytics + Data Studio od podstaw

AGENDA.

10:00
GOOGLE ANALYTICS. STARTUJEMY!
Analytics to podstawa. Zbieraj dane, które pozwolą Ci liczyć efekty inwestycji i aktywności w Internecie. Podstawowe raporty - niezbędne w każdej organizacji do analizowania i planowania działań marketingowych i komunikacyjnych
10:00
11:15
Przerwa kawowa
11:15
11:30
INSTALACJA I KONFIGURACJA GOOGLE ANALYTICS
W tej części szkolenia - na komputerach tworzymy oraz konfigurujemy poprawne konto Google Analytics (konto, usługa, widoki) dla Waszej firmy/organizacji tak aby wszystko poprawnie się zbierało i umożliwiało wykorzystać w pełni możliwości Google Analytics.
11:30
12:15
Integracja narzędzi Google
Google Analytics Twoją bazą analiz do podejmowania decyzji biznesowych w firmie Google Analytics + Google Search Console Google Analytics + Google Ads Google Analytics + Google Data Studio Google Analytics + dodatkowe, niezwykle wartościowe narzędzia zewnętrzne!
12:15
13:00
Obiad
13:00
13:30
Jak wykorzystać Google Analytics w SEO?
Dlaczego optymalizacja i pozycjonowanie to absolutna podstawa? Jak kontrolować w Analytics efekty działań firmy SEO,SEM,Social Media? Jak wykorzystać raporty GA do podniesienia efektów tych działań?
13:30
14:00
Zestaw niezbędnych raportów Analytics dla serwisu www
Jak Tworzyć, czytać i analizować: Podstawowe raporty ilościowe, ilość i jakość ruchu z różnych źródeł, raporty dla jak najlepszej oceny konwersji/transakcji, ścieżki wielokanałowe, raporty marketingowca - praktyczne ćwiczenia w Analytics.
14:00
15.00
Przerwa kawowa
15.00
15:15
Google Data Studio - szybkie i czytelne raporty
Omówienie podstawowych funkcji Google Data Studio. Instalacja i integracja ze źródłami danych. Generowanie raportów z Google Analytics, ale także raporty GDS Google Search Console i Google Ads.
15:15
16:30
Zakończenie szkolenia
16:30

Dzień 5 Akademii eMarketing Manager.
Reklama w Google Ads - Poziom 2

AGENDA.

10:00
Dlaczego warto wejść na 2 poziom w Google Ads?
Wprowadzenie na temat możliwości oraz efektywności dodatkowych funkcjonalności będących przedmiotem tego szkolenia - jak to wykorzystać z dnia na dzień w Twojej firmie? Jakie nowości czekają nas w Google Ads na przełomie 2020/2021?
10:00
10:15
Kampanie Google Ads w sieci reklamowej (GDN). WPROWADZENIE.
Co to jest sieć reklamowa i jak ją wykorzystać w Twojej strategii marketingowej? GDN w strukturze konta Google Ads. Możliwości kierowania i rozliczania w sieci reklamowej. Podstawowe błędy w kampaniach GDN.
10:15
11:15
Przerwa kawowa
11:15
11:30
Kampanie Google Ads w GDN. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII KROK PO KROKU
Samodzielne tworzenie pierwszych reklam w sieci reklamowej GDN ze wsparciem prowadzącego.
11:30
12:30
Kampanie remarketingowe (w GDN i RLSA). Wprowadzenie
Jak przygotować się do uruchomienia kampanii remarketingowych? Gdzie są Twoi odbiorcy? Grupy remarketngowe, grupy podobnych do, grupy po niestandardowe. Jak zintegrować Google Ads i Analytics pod remarketing?
12:30
13:00
Przerwa obiadowa
13:00
13:30
Kampanie remarketingowe. tworzenie własnych kampanii remarketingowych krok po kroku
Samodzielne tworzenie swoich pierwszych kampanii, grup reklam, reklam na potrzeby Remarketingu (tutaj w GDN).
13:30
14:15
Niestandardowe grupy odbiorców - kampanie na sterydach
Tworzenie i konfigurowanie ustawień m.in. w niestandardowych grupach odbiorców czyli reklamy Google Ads na wyższym poziomie skuteczności 🙂
14:15
14:45
Przerwa kawowa
14:45
15:00
kampanie google ads w YouTube
Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w YouTube. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.
15:00
15:30
kampanie google ads w Gmailu
Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w Gmailu. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.
15:30
16.00
"Rekomendacje" w Google Ads oraz raportowanie
Czy i dlaczego warto przeglądać i uruchamiać Rekomendacje z panelu Google Ads oraz jak szybko i prosto generować automatyczne raporty z Google Ads?!
16.00
16:30
Zakończenie szkolenia
16:30

Dzień 6 Akademii eMarketing Manager.
Facebook i Inastagram od podstaw (1)

AGENDA.

10:00
Facebook a inne media społecznościowe - wybór kanałów komunikacji
Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat - jak wybrać odpowiedni kanał komunikacji, jakie treści publikować na różnych platformach
10:00
11:30
Przerwa kawowa
11:30
11:45
Facebook i jego możliwości
Jak działa algorytm Facebooka? Co i jak często publikować? Rodzaje postów na Facebooku i Instagramie
11:45
13:15
Przerwa obiadowa
13:15
14:00
Jak tworzyć angażujące posty?
Atrakcyjne posty ruchome i filmy, narzędzia i aplikacje, pozwalające osiągnąć świetne efekty, niewielkim nakładem pracy; Kim są nasi odbiorcy? Ćwiczenie z tworzenia persony. Content marketing w mediach społecznościowych
14:00
15:30
Przerwa kawowa
15:30
15:45
Niestandardowe wydarzenia i akcje, grupy na fb
Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w YouTube. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.
15:45
17:00
Zakończenie szkolenia
17:00

Dzień 7 Akademii eMarketing Manager.
Facebook i Inastagram od podstaw (2)

AGENDA.

10:00
Facebook i kampanie płatne
System reklamowy Facebooka, jak wybrać odpowiedni cel reklamowy, promowanie postów.)
10:00
11:30
Przerwa kawowa
11:30
11:45
Atrakcyjne grupy docelowe, osiąganie efektów na stronie www
Jak targetować reklamy na Facebooku? Targetowanie na podstawie zainteresowań i danych demograficznych. Niestandardowe grupy odbiorców. Budżet, miejsca wyświetlania reklam, metoda optymalizacji, testy porównawcze.)
11:45
13:15
Przerwa obiadowa
13:15
14:00
Jak zwiększyć zaangażowanie na Facebooku?
Styl informacyjny vs. styl konwersacyjny. Pomysły, przykłady i zastosowanie na stronach Uczestników. Narzędzia przydatne do tworzenia i planowania treści
14:00
15:30
Przerwa kawowa
15:30
15:45
Analiza fanpage’a
Analiza fanpage’a uczestnika, pomysły na posty i działania angażujące społeczność. Mierzenie skuteczności działań na Facebooku. Audience Insights. Podsumowanie szkolenia
15:45
16:45
Zakończenie
Zakończenie szkolenia oraz zakończenie Akademii eMarketing Manager. Podsumowanie. Wręczenie certyfikatów.
16:45

Gdzie i kiedy się spotykamy?

Szkolenie Google AdWords (Ads) + Google Analytics + SEO + Facebook/Instagram w Katowicach

CENTRUM KONFERENCYJNE KATOWICE
Katowice, ul. Jordana 18

UWAGA! Promocja cenowa -15% trwa do 1 września 2020! Ilość miejsc ograniczona!

KTO POPROWADZI SZKOLENIA?

Nazywam się Robert Duda. Jestem pomysłodawcą projektu i poprowadzę dla Was szkolenia z zakresu narzędzi Google i SEO w Akademii Junior eMenedżera w edycji 2020/2021.

Od 17 lat doradzam organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizowałem wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę prawie 25 000 000zł. Pomagam skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.

Specjalizuję się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Mam przyjemność także dzielić się wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań , konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.

Projekt SUKCES W INTERNECIE przygotowałem dla Ciebie abyś w jednym miejscu zdobył gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet aby wprowadzić swoją firmę na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać, zwiększać rozpoznawalność. 

Weź udział w szkoleniu i rozpocznij w pełni wykorzystywać ogromny potencjał Google do promocji i zwiększenia sprzedaży oraz zysków!

PIFS logo

Firmy i organizacje dla których pracowałem jak Partner Google

KTO POPROWADZI SZKOLENIA?

Nazywam się Karolina Kociołek. Jestem Social Media Managerem i szkoleniowcem, a podczas Akademii Junior eMarketing Manager w edycji 2020/2021 poprowadzę dwa dni szkoleniowe z zakresu Facebooka i Instagrama.

Prowadzi działania wizerunkowe i sprzedażowe dla klientów z różnych branż od beauty, przez outdoor i IT po branżę chemiczną.

Tworzy kampanie reklamowe i strategie komunikacji wizerunkowej, przygotowuje audyty i Tygodniki Social Media, doradza i szkoli z mediów społecznościowych, pisze teksty reklamowe i artykuły do mediów branżowych.

Współpracowała z klientami takimi jak Decathlon Polska czy Uczelnia Łazarskiego.

Doświadczenie w zakresie komunikacji i redakcji tekstów, zdobywała pracując w agencji PR, organizacjach pozarządowych i mediach. Publikowała m.in. w Marketerze+, Marketingu przy Kawie i Social Media Managerze.

Rekomendacje

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Zdecydowanie warto zaczerpnąć z wiedzy i doświadczenia Pana Roberta! Ogrom wiedzy oraz duża ilość praktycznych pomocy, testowanych natychmiast w praktyce. Dodatkowo szkolenia w małej grupie, co umożliwia bieżące analizowanie potrzeb i omawianie problemów już podczas szkolenia. Bardzo miła, luźna atmosfera 🙂 Pozdrawiam i serdecznie polecam !!!
Katarzyna
Dział Marketingu LUBAR S.A.
Świetne szkolenie. Indywidualne podejście, omówienie narzędzi na przykładzie potrzeb uczestników, przy tym wszystkim luźna atmosfera. Mega polecam i czekam na kolejne odsłony warsztatów 🙂
Marcin
Dział Marketingu Narzedzia.net
Szkolenie rzeczowe, prowadzone w świetnej atmosferze. Bardzo mała grupa sprzyja pracy przy komputerach i wyklikania całej ścieżki w oparciu o swoje przykłady stron. Prowadzący potrafi zainteresować tematem szkolenia 🙂 gorąco polecam.
Grzegorz
DIGIT-AL Rzeszów
Szkolenie prowadzone na najwyższym poziomie, duża dawka wiedzy, możliwość praktycznego przetestowania omawianej tematyki, wiele ciekawych i przydatnych porad. Szkolenie prowadzone warsztatowo przy elastycznym podejściu do potrzeb grupy w bardzo przyjaznej atmosferze. Zdecydowanie polecam Pana Roberta jako profesjonalistę w swojej dziedzinie.
Magda
Freelancer, Katowice
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Promocja! Teraz rabat 15%!

Cena pakietu szkoleń to: 3825,00 zł

Standardowa cena za zakup wszystkich 6 szkoleń (7 dni), będących elementami Akademii to 4500,00 zł netto.  Płatność online lub na podstawie faktury proforma. 
W promocji udział w 7 dniach szkolenowych to koszt 3825,00 zł netto + 23% VAT = 4704,75 zł brutto. Kupując pakiet szkoleń zyskujesz brutto aż 1710,00 zł!
Promocyjna cena obowiązuje do 1 września do godz. 23:59

Nie masz chwilowo gotówki, a chcesz wziąć udział w szkoleniu? To już żaden problem!

W ramach systemu płatności Dotpay każde nasze szkolenie o wartości powyżej 300 zł możesz kupić w systemie ratalnym mBank mRaty. 

    1. Wrzuć szkolenie, które chcesz kupić do koszyka na tej stronie 
    2.  Z dostępnych systemów płatności wybierz Dotpay > Raty mBank 
    3.  Wypełnij odpowiednie pola i poczekaj na wynik decyzji kredytowej
    4.  Ciesz się udziałem w naszym szkoleniu 🙂
szkolenie na raty - krok 1
Szkolenie na raty - krok 1
szkolenie na raty - krok 2
Szkolenie na raty - krok 2
Szkolenie na raty - krok 3

Kliknij w powyższy baner, a w kalkulatorze mBank mRaty możesz sprawdzić w jakiej wysokości będzie Twoja rata, w zależności od kwoty zakupu oraz okresu spłaty. 

UWAGA! Promocja cenowa -15% trwa do 1 września 2020! Ilość miejsc ograniczona!

Podmiotem realizującym szkolenia SUKCES W INTERNECIE jest firma:

Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Adama Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP: 647-222-39-86 | REGON: 278029755 

Masz pytania? Zadzwoń: Tel:  660 910 950  lub  880 635 558  (wt-pt: 9.00 – 16.00)

email: info(at)sukceswinternecie.pl