eMarketing Manager.

Absolwenci Śląskiej Akademii Handlu Internetowego otrzymują certyfikat eMarketing Manager Śląskiej Organizacji Szkoleniowej. Absolwenci dysponują podstawową i najbardziej aktualną wiedzą oraz umiejętnościami z zakresu marketingu internetowego, umożliwiającą podjęcie pracy z agencjach reklamowych i PR oraz działach marketingu w przedsiębiorstwach oraz organizacjach. Szczególny nacisk kładziemy na narzędzia Google, które mają decydujący wpływ na sukces każdego projektu internetowego niezależnie od branży!

Śląska Akademia Handlu Internetowego  to absolutnie pierwszy krok w podjęciu stażu lub pracy na stanowisku Junior Online Marketing/eCommerce Manager lub pierwszy niezbędny krok dla planujących uruchomienie swojego biznesu online. 

Program Śląskiej Akademii Handlu Internetowego

  • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie?
  • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
  • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
  • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
  • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
  • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
    • Przerwa
  • Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
  • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
  • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
  • Co warto wykorzystać poza Google? Allegro, OLX, Porównywarki, Social Media
  •  
  • Marketing automation – wprowadzenie teoretyczne + warsztaty na narzędziach
  • Skuteczny e-mail marketing w przedsiębiorstwie – wprowadzenie teoretyczne + warsztaty na narzędziach
  • Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku część 1
  • Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku część 2
  • Facebook dla biznesu – praktyczne warsztaty krok po kroku od podstaw. Część 1.
  • Facebook dla biznesu – praktyczne warsztaty krok po kroku od podstaw. Część 2.
  • Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami, część 1
  • Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami, część 2
  • Linkedin dla firm i w personal brandingu – praktyczne warsztaty krok po kroku dla początkujących. Część 1. 
  • Linkedin dla firm i w personal brandingu – praktyczne warsztaty krok po kroku dla początkujących. Część 2. 
  • Content Marketing i Link Building – praktyczne warsztaty z zakresu wdrożenia SEO + realizacji Audytu. Jak współpracować z agencją SEO/SEM? 
  • Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych w Internecie.
  • Poznaj metodykę, sposoby przekazywania wiedzy i podstawy wystąpień publicznych – niezbędne umiejętności do skutecznego przekazania zdobytej wiedzy Twojemu zespołowi
  • Google Analytics – praktyczne warsztaty jak założyć, zoptymalizować Google Analytics oraz generować czytelne i wartościowe biznesowo raporty za pomocą Google Data Studio część 1
  • Google Analytics – praktyczne warsztaty jak założyć, zoptymalizować Google Analytics oraz generować czytelne i wartościowe biznesowo raporty za pomocą Google Data Studio część 2
  • Test końcowy dla uczestników i zakończenie Akademii 

KTO POPROWADZI SZKOLENIA W RAMACH AKADEMII?

Wykładowcy w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego to doświadczeni praktycy z kilkunastoletnim stażem w przedmiotowym zakresie, a także doświadczeni trenerzy Śląskiej Organizacji Szkoleniowej oraz wykładowcy na wielu konferencjach branżowych, kursach, szkoleniach, a także na studiach magisterskich oraz podyplomowych: 

    • Bartek Ziemiański, Sharebe sp z o.o. – ekspert w dziedzinie LinkiedIn i mediów społecznościowych 
    • Witold Chomiczewski – Radca prawny i wspólnik w Lubasz i Wspólnicy,  Redaktor naczelny Portalu Prawa IT. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej  
    • Magdalena Szyjka, Strategy Manager w FreshMail
    • Adam Misa – właściciel agencji IntroPR, specjalista w zakresie Facebooka i Instagrama
    • dr Wiktor Tokarski – Ekspert w zakresie kompetencji menadżerskich. Doktor nauk humanistycznych. Coach. Trener Biznesu.
    • Robert Duda – Certyfikowany Specjalista Google, Założyciel i właściciel agencji Spozycjonowani.pl, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
    • Krzysztof Pietrek – specjalista ds. analizy i wizerunku marki, właściciel firmy KrzePi
    • Łukasz Miller – Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu

VIDEO NA TEMAT ŚLĄSKIEJ AKADEMII HANDLU INTERNETOWEGO

Śląska Akademia Handlu Internetowego.
4 edycje w 2021 roku

Pierwsza edycja odbyła się w listopadzie i grudniu 2020 roku. Na rok 2021 przygotowaliśmy dla zainteresowanych 4 edycje Śląskiej Akademii Handlu Internetowego: 

Masz pytania dotyczące Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?

ZADZWOŃ TERAZ: 660 910 950

Podmiotem realizującym szkolenia SUKCES W INTERNECIE jest firma:

Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Adama Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP: 647-222-39-86 | REGON: 278029755 

Masz pytania? Zadzwoń: Tel:  660 910 950  lub  880 635 558  (wt-pt: 9.00 – 16.00)

email: info(at)sukceswinternecie.pl