SZKOLENIE
Google AdWords (Ads) i Google Analytcs
+ SEO, Copywriting i LinkBuilding w Warszawie

szkolenia marketingowe Google

Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu marketingowym w Warszawie?

Ogromne oszczędności

Na szkoleniu nauczysz się w co najlepiej inwestować w Internecie aby mieć maksymalne efekty i zyski oraz jak kontrolować i analizować efekty podejmowanych prac i inwestowanych środków.

Praktyczne umiejętności

Na warsztatach poznasz najbardziej przydatne programy i narzędzia, które wykorzystasz do promocji i analizy działań Twojej firmy w Internecie. To Twój pierwszy krok do niezależności.

Sprawdzone wdrożenia

Podczas szkolenia dzielę się moim doświadczeniem zdobytym podczas obsługi wielu firm i marek. Poznasz gotowe rozwiązania, które możesz z dnia na dzień wdrożyć w Twojej firmie i zwiększać sprzedaż.

Najnowsze rozwiązania

Podczas szkolenia pracujemy na najnowszych wersjach narzędzi Google Ads oraz Analytics i Search Console. Materiał realizowany w oparciu o najbardziej aktualne algorytmy i zalecenia Google

Program szkolenia

2-dniowe szkolenie marketingowe Katowice. Poziom podstawowy oraz poziom zaawansowany.
Szkolenie Google AdWords (Ads) + Google Analytics + SEO + Content Marketing

Dzień 1. Szkolenie podstawowe

Wprowadzenie. SEO. Google AdWords (Ads). Google Analytics. Link building. Content Marketing.

4.5/5

645,00 zł brutto

O czym powiemy w 1 dniu szkolenia? 

  • podstawowe informacje na temat trendów, zachowań Klientów i pakiet niezbędników na rok 2020  internetowych?
  • jak zaplanować i przygotować budżetowanie na kampanie reklamowe w Google AdsTwojej firmy?
  • dlaczego tak ważne są działania SEO, w tym optymalizacja strony z perspektywy skutecznych i tanich kampanii Google Ads?
  • jak przygotować cele i strategię kampanii Google Ads, a dalej zawrzeć to w dobrej strukturze konta, grup reklam, reklam i dopasowanych słów kluczowych oraz rozszeżeń?
  • jak przygotować do swoich potrzeb oraz samodzielnie krok po kroku uruchomić kampanię Google AdWords

Wykłady oraz praktyczne ćwiczenia na prezentowanych narzędziach online.

Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie  jest przeznaczone dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem i reklamą internetową w zakresie Google Ads oraz optymalizacji SEO, audytu oraz pozycjonowania i potrzebują podstawowej wiedzy i praktycznych umiejętności w codziennej pracy: 

  • pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • specjaliści i managerowie działów marketingu
  • właściciele małych i mikro firm
  • osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • wszyscy, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, a szczególnie w wyszukiwarkach
9:30
WSPÓŁCZESNY HANDEL INTERNETOWY, A NARZĘDZIA GOOGLE 2020?!
Jak dziś prowadzić biznes w sieci aby skutecznie dotrzeć do Klienta i sprzedawać w Internecie?
9:30
9:45
GOOGLE ANALYTICS
Analytics to podstawa. Zbieraj dane, które pozwolą Ci liczyć efekty inwestycji i aktywności w Internecie. Instalacja i podstawowa optymalizacja GA. (zajęcia z komputerami - warsztaty)
9:45
10:15
5 FUNDAMENTÓW FIRMY W SIECI
Podstawowe informacje na temat SEO, Reklam w Google Ads, Google Zakupy, sieci reklamowej Google, Gmailu, Remarketingu oraz YouTube.
10:15
10:30
Przerwa kawowa
10:30
10:45
SEO to fundament
Jak samodzielnie zoptymalizować stronę lub sklep pod aktualne wytyczne Google. Na co zwrócić uwagę aby wygrać z konkurencją w wyszukiwarce
10:45
11:30
STARTOWY AUDYT STRONY + Narzędzia SEO
Rekomendowane narzędzia SEO do samodzielnej analizy Twojego serwisu oraz działań bezpośredniej konkurencji (zajęcia z komputerami - warsztaty).
11:30
13:00
Przerwa obiadowa
13:00
13:45
Podstawy Content Marketingu
Jak Klienci czytają treści? Jak przygotować i jak publikować treści w firmowym serwisie internetowym?
13:45
14:15
Link Building
Jak pozyskiwać linki zewnętrzne? Jak tworzyć zewnętrzne treści, gdzie je publikować i dlaczego firmowy blog to podstawa Twojego biznesu w sieci (zajęcia z komputerami - warsztaty)?
14:15
14:45
Reklama w Google Ads
Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet. ​
14:45
15:00
Struktura konta Google Ads
Dlaczego fundamentem każdej skutecznej i taniej kampanii w Google Ads (AdWords) jest przemyślana struktura konta. Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa Google Ads.​
15:00
15:15
Przerwa kawowa
15:15
15:30
CELE I STRATEGIA KAMPANII GOOGLE ADS​
Ustalamy indywidualne dla każdego cele dopasowane do realizowanych przez uczestników projektów online lub offline​
15:30
15:45
PIERWSZA KAMPANIA W WYSZUKIWARCE​ - ETAP 1
Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google​
15:45
16:30
Zakończenie szkolenia
16:30

Dzień 2. Szkolenie zaawansowane

Kampanie Google Ads (AdWords) w sieci reklamowej, w YouTube, w Google Zakupy, w Gmailu - tworzenie, optymalizacja, narzędzia. Podstawy Google Analytics + Google Data Studio.

5/5

845,00 zł brutto

O czym powiemy w 2 dniu szkoleniu? 

  • W jaki sposób poprawnie zainstalować i skonfigurować Google Analytics aby poprawnie zbierał dane i mógł być wykorzystany do czytelnego raportowania i realizacji skutecznych kampanii?
  • Google Analytics zintegrowany z Google Ads i Google Search Console podstawą optymalizacji reklam Twojej firmy w sieci
  • Jak korzystać w praktyce z Google Analytics i za pomocą Google Data Studio tworzyć czytelne raporty ze skuteczności  działań w sieci
  • Jak zintegrować Google Analytics z innymi narzędziami jak min. Google Ads, Google Search Console dla pełnej analizy? 
  • Jak wykorzystać raporty Google Analytics do lepszej współpracy z Waszymi podwykonawcami w zakresie usług SEO, SEM, Social Media

Praktyczne  ćwiczenia warsztatowe i dużo niezbędnej wiedzy teoretycznej

Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie dla osób, które rozpoczynają przygodę z analityką internetową i potrzebują praktycznych wskazówek i niezbędnej wiedzy w zakresie Google Analytics w oparciu m.in. o Google Data Studio – dla lepszego czytania i prezentowania danych analitycznych serwisów internetowych 

  • pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • specjaliści i managerowie działów marketingu
  • właściciele małych i mikro firm
  • osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie reklamy Google Ads na podstawowym poziomie
09:30
KOMPLEKSOWY PROJEKT GOOGLE ADS​
Podsumowanie poprzedniego dnia szkolenia + Q&A oraz omówienie wszystkich możliwości Google Ads + Google Analytics + Google Search Console + Google Merchant Center + Google Data Studio.
09:30
10:00
Najlepsze słowa kluczowe
Gdzie i jak znaleźć najlepsze słowa kluczowe do kampanii Google Ads. Narzędzia Google oraz narzędzia zewnętrzne do budowania skutecznych grup reklam i tekstów reklamowych.
10:00
10:30
Przerwa kawowa
10:30
10:45
TARGETOWANIE I PERSONALIZACJA REKLAM W GOOGLE ADS
Co Google wie o użytkownikach i jak w kampanii w sieci reklamowej oraz pozostałych narzędziach możemy to wykorzystać. Jak i gdzie targetować w zaplanowanych kampaniach?
10:45
11:15
INTEGRUJEMY NARZĘDZIA GOOGLE DLA ZWIĘKSZENIA EFEKTÓW
Jak zintegrować dane w Google Ads, Analytics oraz Google Search Console i Merchant Center dla maksymalizacji efektów
11:15
11:45
PIERWSZE KAMPANIE DISPLAY`OWE
Na żywo krok po kroku w interface Google Ads tworzymy pierwsze kampanie Google w sieci reklamowej Google, w YouTube oraz w Gmailu, a także kampanię w Google Zakupy
11:45
13:00
Przerwa obiadowa
13:00
13:45
KAMPANIE REMARKETINGOWE GDN ORAZ RLSA
Krok po kroku uruchamiamy pierwsze kampanie remarketingowe na podstawie odbiorców Google Analytisc w sieci reklamowej (GDN) oraz w wyszukiwarce Google (RLSA)
13:45
14:15
podstawy optymalizacji kampanii Google Ads
Ocena efektywności - co warto badać, analizować i optymalizować w Google Ads aby zwiększać skuteczność i zmniejszać koszty reklam w wyszukiwarce
14:15
14:45
OPTYMALIZACJA KAMPANII DISPLAY`OWYCH
Co, gdzie i dlaczego na bieżąco badać i zmieniać czyli optymalizować w kampaniach display w GDN, YouTube oraz Gmail i Google Zakupy? Krok po kroku dla najlepszych efektów.
14:45
15:15
Przerwa kawowa
15:15
15:30
GOOGLE ANALYTICS + GOOGLE DATA STUDIO
Niezbędne w każdej firmie raporty z Google Analytics wspierające Twój biznes w sieci, a także możliwości wykorzystania danych z Ga m.in. do skutecznego remarketingu i prowadzenia innych działań marketingowych + Tworzenie czytelnych raportów w Google Data Studio
15:30
16:30
Zakończenie szkolenia
16:30

Zapisz się teraz na 2 dni. Odbierz aż 200 zł rabatu i zapłać tylko 1290,00 zł brutto!

Gdzie i kiedy się spotykamy?

Szkolenie Google AdWords (Ads) + Google Analytics + SEO + Content Marketing w Warszawie

Stacja Wiedzy
Warszawa ul. Kolejowa 47

Termin do ustalenia

Nazywam się Robert Duda i poprowadzę dla Was to 2 dniowe szkolenie z narzędzi Google w Warszawie!

Od 16 lat doradzam organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizowałem wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę prawie 25 000 000zł. Pomagam skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.

Specjalizuję się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Mam przyjemność także dzielić się wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań , konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.

Projekt SUKCES W INTERNECIE przygotowałem dla Ciebie abyś w jednym miejscu zdobył gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet aby wprowadzić swoją firmę na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać, zwiększać rozpoznawalność. 

Weź udział w szkoleniu i rozpocznij w pełni wykorzystywać ogromny potencjał Google do promocji i zwiększenia sprzedaży oraz zysków!

Firmy i marki, dla których pracowałem

O szkoleniu z reklamy w Google "SUKCES W INTERNECIE" w Warszawie

W oparciu o dziesiątki szkoleń, które miałem przyjemność przeprowadzić w sumie dla prawie 1000 osób, szkolenia własne dopasowuje do aktualnych potrzeb lokalnych przedsiębiorców z chirurgiczną precyzją! 

Program szkolenia, agenda podzielona na odpowiednie bloki, a także nacisk na poszczególne elementy teoretyczne oraz warsztatowe na komputerach wynikają bezpośrednio z tego co działo się na poprzedzających szkoleniach. 

Nikt nie zjadł wszystkich rozumów, więc za każdym razem słuchając opinii i sugestii uczestników moich szkoleń bardzo elastycznie dopasowuje program, harmonogram i formułę zająć dążąc do jak największej satysfakcji uczestników szkolenia. 

Co otrzymujecie w ramach tego kursu z reklamy internetowej w Google:

– 1 lub 2 dni szkoleniowe
– max 12 osób w grupie szkoleniowej
– materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
– serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
– Lunch we włoskiej restauracji – do wyboru wiele dań w tym pizze, makarony i sałatki
– certyfikat ukończenia szkolenia
– bezpłatne konsultacje online po szkoleniu z wymiarze 30 minut (tylko dla uczestniczących w 2 dniach szkoleniowych)

Rekomendacje

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Zdecydowanie warto zaczerpnąć z wiedzy i doświadczenia Pana Roberta! Ogrom wiedzy oraz duża ilość praktycznych pomocy, testowanych natychmiast w praktyce. Dodatkowo szkolenia w małej grupie, co umożliwia bieżące analizowanie potrzeb i omawianie problemów już podczas szkolenia. Bardzo miła, luźna atmosfera 🙂 Pozdrawiam i serdecznie polecam !!!
Katarzyna
Dział Marketingu LUBAR S.A.
Świetne szkolenie. Indywidualne podejście, omówienie narzędzi na przykładzie potrzeb uczestników, przy tym wszystkim luźna atmosfera.
Mega polecam i czekam na kolejne odsłony warsztatów 🙂
Marcin
Dział Marketingu Narzedzia.net
Szkolenie rzeczowe, prowadzone w świetnej atmosferze. Bardzo mała grupa sprzyja pracy przy komputerach i wyklikania całej ścieżki w oparciu o swoje przykłady stron. Prowadzący potrafi zainteresować tematem szkolenia 🙂 gorąco polecam.
Grzegorz
DIGIT-AL Rzeszów
Szkolenie prowadzone na najwyższym poziomie, duża dawka wiedzy, możliwość praktycznego przetestowania omawianej tematyki, wiele ciekawych i przydatnych porad. Szkolenie prowadzone warsztatowo przy elastycznym podejściu do potrzeb grupy w bardzo przyjaznej atmosferze. Zdecydowanie polecam Pana Roberta jako profesjonalistę w swojej dziedzinie.
Magda
Freelancer, Katowice
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Zapisz się na 2 dni. Odbierz aż 200 zł rabatu i zapłać tylko 1290,00zł netto!

Terminy najbliższych szkoleń SUKCES W INTERNECIE

2 października 2020
Szkolenie Google Ads : GDN + Remarketing + YouTube + Gmail + Ads Editor. KATOWICE. Poziom 2 (1 DZIEŃ)
2 października 2020
Szkolenie Marketing online dla początkujących
6 października 2020
SZKOLENIE MARKETING INTERNETOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH. KATOWICE. 1 DZIEŃ
6 października 2020
Szkolenie SEO od podstaw i Audyt SEO dla początkujących
7 października 2020
SZKOLENIE SEO OD PODSTAW + AUDYT SEO DLA POCZĄTKUJĄCYCH- W KATOWICACH (1 DZIEŃ)
7 października 2020
Szkolenie Google Ads i Analytics Katowice
8 - 9 października 2020
SZKOLENIE OD PODSTAW: GOOGLE ADS + NIEZBĘDNIK SEO + ANALYTICS + DATA STUDIO - W KATOWICACH (2 DNI)
8 - 9 października 2020
15 - 16 października 2020
SZKOLENIE OD PODSTAW: GOOGLE ADS + NIEZBĘDNIK SEO + ANALYTICS + DATA STUDIO. WROCŁAW. (2 DNI)
15 - 16 października 2020
Szkolenie Google Ads i Google Analytics Rzeszów
22 - 23 października 2020
SZKOLENIE OD PODSTAW: GOOGLE ADS + NIEZBĘDNIK SEO + ANALYTICS + DATA STUDIO. RZESZÓW (2 DNI)
22 - 23 października 2020

SZKOLENIA Z GOOGLE W TWOJEJ FIRMIE

Zorganizujemy dedykowane szkolenie z zakresu Google w Twojej firmie w Warszawie (+25km), w dowolnym terminie!

Zróbmy to razem w kilka minut, w 3 prostych krokach:

1

USTALMY DOGODNY DLA WAS TERMIN SZKOLENIA

Dedykowane szkolenie odbędzie się w Twojej firmie w terminie, który najlepiej wpisuje się w kalendarz Twojej firmy oraz członków zespołu, którzy wezmą w nim udział.

Szkolenia mogą odbyć się w dni powszednie, ale równie dobrze szkolenie możemy zorganizować w Twojej firmie w weekend.

Realizujemy szkolenia w trybie jedno, dwu lub trzy dniowym.

Jeśli planujesz nowe otwarcie i zwiększenie efektywności działań marketingowych w Internecie w 2020 roku to teraz jest najlepszy czas aby zorganizować dedykowane szkolenie i wdrożyć gotowe i sprawdzone rozwiązania do Twoich strategii komunikacji i promocji internetowej! 

2

DOPASUJMY TEMATYKĘ I ZAKRES DO WASZYCH POTRZEB ORAZ UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIKÓW

Najlepsze efekty dają szkolenia warsztatowe, których program ściśle dopasowany jest do potrzeb grupy, a jednocześnie poziom i tempo jest takie aby wszyscy mogli krok po kroku samodzielnie wdrożyć podczas ćwiczeń opanować cały materiał.

Zakres wiedzy do wyboru to: audyt strony, optymalizacja, pozycjonowanie poprzez content marketing i linkbuilding, planowanie i realizacja kampanii Google Ads oraz instalacja, optymalizacja i wykorzystanie w praktyce danych z Google Analytics, w tym poprzez Google Data Studio.

Najważniejszy atut szkoleń dedykowanych to warsztaty realizowane na Waszej stronie internetowej oraz koncie Google Ads i Analytics dla sprzedaży Waszych produktów i usług

3

NA KONIEC LOGISTYKA ORAZ USTALENIE FINALNYCH KOSZTÓW

Wybierz w swojej firmie biuro lub salkę szkoleniową/konferencyjną, w której swobodnie cała grupa będzie mogła popracować podczas szkolenia.

Ustalmy czy dysponujesz niezbędnym sprzętem (rzutnik, dostęp do internetu, flipchart, mazaki, komputery dla uczestników) czy mamy coś zabrać ze sobą?

Na koniec godzinowy wymiar szkolenia od … do + przerwy kawowe i lunchowa oraz ustalenie finalnej ceny za realizację szkolenia i przygotowanie materiałów szkoleniowych i MOŻEMY ZACZYNAĆ 🙂

Koszty szkolenia dedykowanego z zakresu marketingu internetowego Google Ads + Analytics + SEO + WordPress w Warszawie

Szkolenie 1 dniowe w Warszawie

    • Dedykowane warsztaty w zakresie 7 godzin 
    • Grupa 2-6 osób
    • Szkolenie 8 – 15 lub 9 – 16

od 2500,00 zł netto*

Szkolenie 2 dniowe w Warszawie

    • Dedykowane warsztaty w zakresie 14 godzin 
    • Grupa 2-6 osób
    • Szkolenie 8 – 15 lub 9 – 16

od 4000,00 zł netto*

Szkolenie 3 dniowe w Warszawie

    • Dedykowane warsztaty w zakresie 21 godzin 
    • Grupa 2-6 osób
    • Szkolenie 8 – 15 lub 9 – 16

od 5500,00 zł netto*

*Powyższe ceny szkoleń realizowanych na terenie Warszawy (+25km), obejmują wynagrodzenie trenera, przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz koszty przejazdu i noclegów trenera. Rekomendowany zakres godzinowy to 7 godzin zegarowych, w tym przerwa 30 min oraz dwie przerwy po 15 minut). Warunkiem potwierdzenia ustalonego terminu na szkolenie jest wpłata 100% ustalonej kwoty szkolenia do 7 dni po przesłaniu zamówienia.

Chcesz porozmawiać o dedykowanym szkoleniu w Twojej firmie?

Zadzwoń teraz! 507 957 579  lub  606 476 711

lub napisz na info@sukceswinternecie.pl

Podmiotem realizującym szkolenia SUKCES W INTERNECIE jest firma:

Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Adama Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP: 647-222-39-86 | REGON: 278029755 

Masz pytania? Zadzwoń: Tel:  660 910 950  lub  880 635 558  (wt-pt: 9.00 – 16.00)

email: info(at)sukceswinternecie.pl