
Wyprzedaż BLACK FRIDAY 2022 odblokowana! Kup już dziś kurs z rabatem 60%!
Z roku na rok coraz więcej osób aktywnie korzysta z Internetu. Tylko w Polsce wyszukiwarki Google używa ponad 25 milionów internautów miesięcznie. Dlatego tak ważne jest, by witryna twojej firmy była jedną z pierwszych, która się w niej pojawi, jeśli szukają oferowanych przez ciebie towarów czy usług.
Jak to osiągnąć? Najlepiej zdecydować się na organiczne działania w ramach samej strony oraz w działania zewnętrzne.
Jeśli posiadasz wykupioną domenę i udało ci się postawić stronę internetową swojej firmy, to bardzo dobry krok. Niestety, dopiero pierwszy – przed tobą jeszcze wiele skomplikowanych działań, by dotrzeć do klienta. Większość z nas korzysta z wyszukiwarki Google i to właśnie ona podpowiada nam usługi i sklepy, z których korzystamy.
W ramach działań SEO onsite czyli na Twojej strony nie możemy zapomnieć o kilku fundamentalnych elementach:
Natomiast w ramach działań SEO offsite z pewności nie można zapominać m.in. o:
Jak widzisz aby pojawić się wysoko w wyszukiwaniach, musisz zadbać o specjalistyczną wiedzę, którą dają na przykład profesjonalne kursy marketingowe oraz książki o marketingu. Z dostępnej wiedzy dowiesz się co zrobić krok po korku aby firma stała się widoczna w Internecie.
Pozycjonowanie strony internetowej to proces poprawy wszystkich istotnych dla pozycji w wynikach wyszukiwarki elementów. Na co mamy wpływ? Przede wszystkim to właściciel strony decyduje, jakie treści się na niej pojawiają. Może jednak modulować także jej popularność wśród użytkowników Internetu.
SEO (ang. Search Engine Optimization) to po prostu krótsza nazwa tego procesu, której używają zagraniczny marketingowcy.
Warto poznać sposoby na modulowanie zmiennych, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce internetowej. Na początku warto skupić się na optymalizacji kodu HTML strony, prawidłowo przygotować treści i określić najlepsza częstotliwość słów kluczowych. Konieczne jest także poznanie narzędzi, które wskażą nam potrzebne dla sukcesu frazy. Istotne jest także usprawnienie działania samej strony, by żadne błędy nie spowalniały jej działania. Jednym z podstawowych wyzwań jest również dopasowanie struktury witryny tak, by była przyjazna użytkowników i przygotowanie mobilnej wersji serwisu.
Warto poznać wiele istotnych rzeczy na temat pozycjonowania i optymalizacji strony internetowej, które zmieniają się bardzo dynamicznie wraz ze zmianami w samym algorytmie Google. Najskuteczniejszym rozwiązaniem na zwiększenie popularności swoich usługi i towarów poprzez SEO, a co za tym idzie – maksymalizowanie sprzedaży jest podstawowa edukacja na kursach i szkoleniach tematycznych lub lektura fachowych książek i poradników.
Pozycjonowanie stron dzisiaj obrosło wieloma mitami, które zdecydowanie negatywnie wpływają na działania przedsiębiorców w sieci i utrudniają im zdobycie wysokiej pozycji w Google. Co więcej, istnieją także nieuczciwe firmy, które próbują wykorzystać niewiedzę swoich klientów. Dlatego warto postawić na rzetelną edukację z zakresu SEO, nawet jeśli na co dzień zleca się pozycjonowanie zewnętrznej firmie.
Jakie są najczęściej powtarzane mity na temat SEO? Przede wszystkim sporo osób jest przekonanych, że osiągnięte pozycje są dane na zawsze. To niemożliwe, bo algorytm Google często ulega modyfikacjom, a działania konkurencji mogą okazać się skuteczniejsze. Pozycjonowanie nie jest więc czynnością jednorazową. Nie istnieje też żaden uniwersalny sposób na osiągnięcie wysokiej pozycji – nawet profesjonaliści zajmujący się na co dzień SEO nie dysponują pełną wiedzą na temat algorytmu i zachodzących w nim zmian. Jeśli zatem jakakolwiek firma chce zagwarantować ci 100% skuteczność, od razu powinna wzbudzić w tobie podejrzenia.
Warto także pamiętać, że mit możliwości szybko najwyższych pozycji wynika także z faktu, że bardzo często agencję i „eksperci” dobierają dla Ciebie słowa które praktycznie nie mają konkurencji, a zatem można prostymi sposobami osiągnąć efekty. W tym przypadku niestety poza efektem wysokiej pozycji nic nie osiągniesz zasięgowo i sprzedażowo, bo po co wyświetlać się w Google na hasła, których nikt nie wpisuje 🙂
Sukces w Internecie to mój autorski projekt szkoleniowo doradczy. Tutaj dziele się wiedzą i ponad 20 letnim doświadczeniem z realizacji setek kampanii marketingowych realizowanych dla moich ponad 500 Klientów.
Zapraszam Cię do pogłębiania ze mną Twojej wiedzy i praktycznych umiejętności na temat: #marketingInternetowy #digitalMarketing #SEO #GoogleAds #GoogleAnalytics #ReklamaInternetowa #StronaWWW #eCommerce
Dostaniesz na dobry start współpracy 10% rabatu na wszystkie moje produkty oferowane na Sukces w Internecie, a co tydzień dostaniesz info o nowym wpisie na blogu!
W dobie coraz większego wpływu e-marketingu na pozyskanie Klientów i sprzedaż Twoja firma potrzebuje znacznie więcej niż tylko efektywnego produktu czy usługi. W świecie zdominowanym przez technologię cyfrową, wartość firmy jest często postrzegana przez pryzmat jej obecności online i zdolności do nawiązywania relacji z klientami. W tym kontekście firmowy blog wyłania się nie jako dodatek, ale jako niezbędny element strategii komunikacyjnej. Co to jest blog? Dlaczego prowadzenie firmowego bloga jest fundamentem sukcesu? Z artykułu dowiesz się jak z różnych perspektyw ważny jest firmowy blog w Twojej firmie i dlaczego warto wystartować już dziś (lub reaktywować bloga, który został zaniedbany i leży nieaktualizowany przez miesiące czy lata 😉 )
Uruchomienie swojego pierwszego sklepu internetowego może być ekscytującym wyzwaniem, ale oznacza od pierwszego dnia rozpoczęcie trudnej walki o Klienta, m.in. w wyszukiwarkach internetowych. Ruch z wyszukiwarki jest w większości przypadków najbardziej wartościowy. Dlatego SEO (Search Engine Optimization) jest nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Oto krótki przewodnik z podstawową wiedzą, który pomoże Ci krok po kroku wdrożyć SEO dla Twojego nowego sklepu internetowego.
Co to jest remarketing i jak go efektywnie wykorzystać? Jakie są rodzaje remarketingu? Jakie są najlepsze praktyki dla wdrożenia remarketingu w swoich kampaniach promocyjnych.
Współczesny marketing cyfrowy oferuje szeroką gamę narzędzi i technik, które pozwalają skierować reklamę do odpowiedniej grupy odbiorców. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do osób, które wcześniej miały kontakt z Twoją marką, jest remarketing Google Ads.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak samodzielnie przeprowadzić pozycjonowanie swojej strony internetowej? A może chciałbyś dowiedzieć się, jak dobrać optymalne słowa kluczowe lub przypisać je do konkretnej podstrony? Jeśli tak, to ten artykuł jest dla Ciebie! W tym tekście omówimy najważniejsze aspekty związane z pozycjonowaniem stron internetowych. Dowiesz się, jak tworzyć treści optymalizowane pod kątem SEO oraz jakie elementy Meta na stronie wpływają na skuteczność pozycjonowania. Odkryjemy również tajniki budowania linków i dlaczego content marketing jest niezwykle ważny dla osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Skorzystaj z moich najlepszych praktyk, które zdobywam pracując od kilkunastu lat w zakresie SEO z moimi Klientami. Gotowy? Zaczynamy!
Szukacie rzetelnych i praktycznych informacji na temat Kampanii Google Ads? Dobrze trafiliście! Definicje, rodzaje kampanii, kroki potrzebne do stworzenia, analizowania i optymalizowania kampanii. Google Ads to rozbudowany system, ale jeśli na początku dobrze poznamy możliwości, definicje, a przede wszystkim wypróbowane w praktyce wdrożenia to sukces jest gwarantowany, a codzienna praca łatwa i przyjemna. Ta wiedza i praktyczne wskazówki są bardzo istotne. Chcąc bowiem promować się w największym na świecie systemie reklamowym czyli Google Ads drugim krokiem po utworzeniu konta jest właśnie utworzenie kampanii. Jak to zrobić i jakich błędów unikać przeczytasz poniżej.
W świecie cyfrowym, narzędzia analityczne są kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Wśród nich, Google Analytics jest jednym z najpotężniejszych, oferując możliwości, które pomagają firmom zrozumieć swoich klientów i optymalizować swoje działania online. Przez jego wszechstronne funkcje, jak śledzenie danych w czasie rzeczywistym, analizę zachowań użytkowników i tworzenie precyzyjnych raportów, Google Analytics daje firmom przewagę konkurencyjną, która jest nieoceniona w dynamicznym świecie e-commerce. W artykule znajdziesz wiele przydatnych informacji na temat Google Analtyics dla Twojej firmy, szczególnie w kontekście włączenia 1 lipca 2023r. poprzedniej wersji Universal i pełnego wdrożenia Google Analytics 4.
Podmiotem realizującym szkolenia SUKCES W INTERNECIE jest:
Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 17.00): Tel: 507 957 579 lub 606 476 711
email: info(at)sukceswinternecie.pl | Polityka prywatności | Regulamin szkoleń