
Wyprzedaż BLACK FRIDAY 2022 odblokowana! Kup już dziś kurs z rabatem 60%!
Z roku na rok coraz więcej osób aktywnie korzysta z Internetu. Tylko w Polsce wyszukiwarki Google używa ponad 25 milionów internautów miesięcznie. Dlatego tak ważne jest, by witryna twojej firmy była jedną z pierwszych, która się w niej pojawi, jeśli szukają oferowanych przez ciebie towarów czy usług.
Jak to osiągnąć? Najlepiej zdecydować się na organiczne działania w ramach samej strony oraz w działania zewnętrzne.
Jeśli posiadasz wykupioną domenę i udało ci się postawić stronę internetową swojej firmy, to bardzo dobry krok. Niestety, dopiero pierwszy – przed tobą jeszcze wiele skomplikowanych działań, by dotrzeć do klienta. Większość z nas korzysta z wyszukiwarki Google i to właśnie ona podpowiada nam usługi i sklepy, z których korzystamy.
W ramach działań SEO onsite czyli na Twojej strony nie możemy zapomnieć o kilku fundamentalnych elementach:
Natomiast w ramach działań SEO offsite z pewności nie można zapominać m.in. o:
Jak widzisz aby pojawić się wysoko w wyszukiwaniach, musisz zadbać o specjalistyczną wiedzę, którą dają na przykład profesjonalne kursy marketingowe oraz książki o marketingu. Z dostępnej wiedzy dowiesz się co zrobić krok po korku aby firma stała się widoczna w Internecie.
Pozycjonowanie strony internetowej to proces poprawy wszystkich istotnych dla pozycji w wynikach wyszukiwarki elementów. Na co mamy wpływ? Przede wszystkim to właściciel strony decyduje, jakie treści się na niej pojawiają. Może jednak modulować także jej popularność wśród użytkowników Internetu.
SEO (ang. Search Engine Optimization) to po prostu krótsza nazwa tego procesu, której używają zagraniczny marketingowcy.
Warto poznać sposoby na modulowanie zmiennych, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce internetowej. Na początku warto skupić się na optymalizacji kodu HTML strony, prawidłowo przygotować treści i określić najlepsza częstotliwość słów kluczowych. Konieczne jest także poznanie narzędzi, które wskażą nam potrzebne dla sukcesu frazy. Istotne jest także usprawnienie działania samej strony, by żadne błędy nie spowalniały jej działania. Jednym z podstawowych wyzwań jest również dopasowanie struktury witryny tak, by była przyjazna użytkowników i przygotowanie mobilnej wersji serwisu.
Warto poznać wiele istotnych rzeczy na temat pozycjonowania i optymalizacji strony internetowej, które zmieniają się bardzo dynamicznie wraz ze zmianami w samym algorytmie Google. Najskuteczniejszym rozwiązaniem na zwiększenie popularności swoich usługi i towarów poprzez SEO, a co za tym idzie – maksymalizowanie sprzedaży jest podstawowa edukacja na kursach i szkoleniach tematycznych lub lektura fachowych książek i poradników.
Pozycjonowanie stron dzisiaj obrosło wieloma mitami, które zdecydowanie negatywnie wpływają na działania przedsiębiorców w sieci i utrudniają im zdobycie wysokiej pozycji w Google. Co więcej, istnieją także nieuczciwe firmy, które próbują wykorzystać niewiedzę swoich klientów. Dlatego warto postawić na rzetelną edukację z zakresu SEO, nawet jeśli na co dzień zleca się pozycjonowanie zewnętrznej firmie.
Jakie są najczęściej powtarzane mity na temat SEO? Przede wszystkim sporo osób jest przekonanych, że osiągnięte pozycje są dane na zawsze. To niemożliwe, bo algorytm Google często ulega modyfikacjom, a działania konkurencji mogą okazać się skuteczniejsze. Pozycjonowanie nie jest więc czynnością jednorazową. Nie istnieje też żaden uniwersalny sposób na osiągnięcie wysokiej pozycji – nawet profesjonaliści zajmujący się na co dzień SEO nie dysponują pełną wiedzą na temat algorytmu i zachodzących w nim zmian. Jeśli zatem jakakolwiek firma chce zagwarantować ci 100% skuteczność, od razu powinna wzbudzić w tobie podejrzenia.
Warto także pamiętać, że mit możliwości szybko najwyższych pozycji wynika także z faktu, że bardzo często agencję i „eksperci” dobierają dla Ciebie słowa które praktycznie nie mają konkurencji, a zatem można prostymi sposobami osiągnąć efekty. W tym przypadku niestety poza efektem wysokiej pozycji nic nie osiągniesz zasięgowo i sprzedażowo, bo po co wyświetlać się w Google na hasła, których nikt nie wpisuje 🙂
Sukces w Internecie to mój autorski projekt szkoleniowo doradczy. Tutaj dziele się wiedzą i ponad 20 letnim doświadczeniem z realizacji setek kampanii marketingowych realizowanych dla moich ponad 500 Klientów.
Zapraszam Cię do pogłębiania ze mną Twojej wiedzy i praktycznych umiejętności na temat: #marketingInternetowy #digitalMarketing #SEO #GoogleAds #GoogleAnalytics #ReklamaInternetowa #StronaWWW #eCommerce
Dostaniesz na dobry start współpracy 10% rabatu na wszystkie moje produkty oferowane na Sukces w Internecie, a co tydzień dostaniesz info o nowym wpisie na blogu!
Google Ads jest potężnym narzędziem marketingowym, które pozwala na promowanie Twojej strony internetowej, produktów lub usług w wynikach wyszukiwania Google, w sieci reklamowej oraz na YouTube. Aby skutecznie zarządzać kampaniami w Google Ads, warto zrozumieć podstawowe pojęcia związane z tym systemem. W tym artykule przedstawiam subiektywnie 20 najważniejszych terminów, które każdy powinien znać, zanim samodzielnie uruchomi kampanię w Google Ads.
W dzisiejszych czasach, sprzedaż przez internet jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na rozwijanie biznesu i osiąganie zysków. Internet daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby klientów, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, co otwiera przed przedsiębiorcami nieskończone możliwości.
W dzisiejszych czasach, sprzedaż przez internet jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na rozwijanie biznesu i osiąganie zysków. Internet daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby klientów, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, co otwiera przed przedsiębiorcami nieskończone możliwości.
YouTube staje się coraz częściej wyszukiwarką pierwszego wyboru. Pomyśl co się stanie jeśli odpuścisz obecność firmy na YouTube, a Twoja konkurencja już się tam rozpycha. To ostatni moment aby zaplanować działania wideo w Twojej firmie na 2023 rok.
Rozpoczynając swoją przygodę z biznesem online i planując działania marketingowe w Internecie koniecznie rozpocznij od 3 fundamentalnych kroków. Już dziś warto kupić domenę, hosting oraz ssl. Poniżej znajdziecie kilka podstawowych informacji i porad na ten temat.
Na rynku pracy rośnie zapotrzebowanie na osoby, które będą kontrolowały całe procesy promocji oraz sprzedaży przez Internet. E-Commerce Manager to więc zawód, który prawdopodobnie jest zawodem z ogromnymi perspektywami.
Podmiotem realizującym szkolenia SUKCES W INTERNECIE jest:
Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 17.00): Tel: 507 957 579 lub 606 476 711
email: info(at)sukceswinternecie.pl | Polityka prywatności | Regulamin szkoleń