Kurs Marketingu Internetowego

100 LEKCJI O MARKETINGU INTERNETOWYM

Nauczymy Cię jak uruchomić oraz skutecznie wypromować
Twój biznes w Internecie i zdobywać nowych Klientów

31 LEKCJI DOSTĘPNYCH JUŻ TERAZ | CO TYDZIEŃ NOWY ODCINEK
DOCELOWO 100 LEKCJI O MARKETINGU INTERNETOWYM!

Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Marketingu Internetowego od podstaw?

Google Moja Firma Konsultacje

Dowiedz się jak samodzielnie i krok po kroku wygrać z konkurencją w Internecie, niezależnie czy promujesz swój biznes czy szukasz pracy w branży reklamowej lub na stanowisku marketingowym. Pokażemy Ci jak wykorzystać narzędzia marketingowe do promocji Twoich usług. Udział w kursie pozwoli Tobie zaoszczędzić mnóstwo czasu, nerwów i energii na szukanie źródeł wartościowych informacji – tutaj w jednym miejscu znajdziesz najnowsze i sprawdzone w setkach firm rozwiązania, które praktycznie z dnia na dzień mogą przynosić Tobie efekty!! 

5/5

Ocena 5 na 5
z pośród 108 opinii uczestników kursu – 100 lekcji marketingu internetowego

Czego nauczysz się na tym wyjątkowym kursie?

Dla każdego kto startuje z marketingiem internetowym swojej firmy lub rozpoczyna pracę w dziale marketingu przygotowałem kurs online, a w nim 100 lekcji. Przejście przez te 100 tematów z marketingu internetowego pozwali Tobie samodzielnie i krok po kroku przygotować i uruchomić wiele działań, w tym m.in.: 

        • poznanie kanałów, narzędzi i możliwości jakie daje e-marketing w 2022 roku
        • wykonanie samodzielnego audytu SEO strony lub sklepu internetowego
        • wyeliminowanie podstawowych błędów utrudniających znalezienie Twojej firmy
        • poprawa niedoskonałości dla zwiększenia ilości zakupów w sklepie internetowym
        • skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
        • przygotowywanie i publikacja dobrych treści w ramach content marketingu
        • uruchomienie reklam płatnych Google Ads w wyszukiwarce
        • promocja firmy i produktów poprzez  Google Ads w sieci reklamowej i gmailu
        • przygotowanie i uruchomienie firmowego kanału na YouTube od A do Z
        • promocja filmów z firmowego kanału YouTube
        • zwiększenie sprzedaży poprzez kampanie w Google Zakupy (Merchant Center)
        • optymalizacja treści tekstowych, graficznych oraz video 
        • badanie i dobór optymalnych haseł, słów i pytań do komunikacji w internecie
        • modele rozliczeń i zalecane budżety na marketing internetowy na 2022/2023
        • samodzielne analizowane jakości ruchu poprzez Google Analytics 
        • tworzenie czytelnych raportów w Google Data Studio
        • generowanie raportów standardowych i niestandardowych w GA4 (Google Analytics 4)
        • wiele innych praktycznych zagadnień niezbędnych w codziennej pracy marketera lub osoby, która samodzielnie prowadzi sklep internetowy lub stronę czy też bloga w Internecie i chce się dobrze wypromować i nie popełniać podstawowych błędów  

ZAWARTOŚĆ KURSU

  • STRONA, DOMENA, HOSTING

      • Co to jest hosting, domena, ssl, strona www, esklep? Niezbędna wiedza dla każdego początkującego w Internecie
      • Jak nie przepłacić za podstawowe rzeczy na starcie i co spokojnie zrobisz samodzielnie lub z pomocą przyjaciół?
      • Dlaczego warto rozpocząć od swojej strony internetowej lub bloga i dlaczego to absolutna podstawa?
      • Jak powinna być zbudowana Twoja strona internetowa lub sklep aby był czytelny i sprzedawał, a jednocześnie był przyjazny dla robotów wyszukiwarek?
      • Na co zwrócić uwagę zamawiając stronę lub sklep internetowy?

PROMOCJA W GOOGLE I YOUTUBE

      • Co to jest SEO – podstawowe informacje o optymalizacji i pozycjonowaniu. Jak zaplanować i kontrolować proces pozycjonowania?
      • Na co zwrócić uwagę wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania i innych usług Google?  
      • Jak działa wyszukiwarka Google i co zrobić aby wygrać walkę z konkurencją poprzez naturalne pozycjonowanie lub płatną reklamę Google Ads?
      • Co to jest sieć reklamowa Google i jak to wykorzystać aby w ciągu kilku tygodniu zbudować super wizerunek Twojej firmy i zbudować silną markę wśród Twoim Klientów?
      • Czy stać Cię na reklamę w YouTube na samym początku i jakie to niesie za sobą szanse i zagrożenia? 

CONTENT MARKETING – TREŚCI TO PODSTAWA

      • W jaki sposób czytają i konsumują treści na ekranie Twoi Klienci? Jak te fakty wykorzystać w Twoich działaniach? 
      • Jak zaplanować treści na stronie internetowej, jak uruchomić bloga i publikować wartościowe teksty, grafiki i filmy? 
      • Dlaczego koniecznie trzeba publikować treści zewnętrze portalach, na forach, w serwisach tematycznych i lokalnych aby odnieść sukces? 
      • Gdzie znaleźć dobre miejsca do Twoich publikacji? Z jakich narzędzi warto skorzystać?

SOCIAL MEDIA MARKETING NA START

      • Czym są i jakimi zasadami rządzą się media społecznościowe?
      • Dlaczego Facebook jest tak bardzo popularny i warto wykorzystać go w biznesie?
      • Profil firmowy na Facebooku krok po kroku – praktyczny warsztat z zakładania Twojej firmowej strony na Facebooku
      • Jakie narzędzia marketingowe oferuje Facebook do płatnej promocji postów, a co warto wiedzieć o generowaniu zasięgów naturalnych/organicznych?

ANALIZA I RAPORTOWANIE

      • Google Analytics oraz Google Data Studio – co to jest i jak działa narzędzie do kontrolowania ilości i jakości ruchu na Twojej stronie internetowej lub e-sklepie? 
      • Jakie raporty z Google Analytics + Google Data Studio będą Ci potrzebne do sprawdzania efektów uruchamianych działań reklamowych oraz kontrolowania postępów prac firmy która realizuje SEO lub Google Ads? 

DLA KOGO?

Otwierasz swoją firmę?

Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wypromować swój biznes w Internecie? 

Podczas kursu dowiesz się jak dobrze krok po kroku zaplanować pierwsze działania w Internecie, aby były skuteczne i szybko dały efekt w postaci nowych Klientów! To 

Szukasz nowej pracy?

Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że branża e-handlu i e-commerce to ogromna szansa, wielki potencjał i chcesz się przekwalifikować? 

Po kursie lepiej wybierzesz w czym się chcesz specjalizować i w jakie kolejne kursy lub szkolenia zainwestować?  Dostaniesz bazę wiedzy aby aplikować na pierwsze stanowiska w e-biznesie.

Chcesz lepszych efektów?

Prowadzisz już firmę ale do tej pory działałeś bez wykorzystania Internetu lub już coś wdrażałeś ale efekty były dotąd mizerne poza wydaniem kasy?

Udział w kursie pozwoli Tobie zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, szczególnie z wykorzystaniem ogromnych możliwości marketingowych narzędzi Google. Facebooka i LinkedIn.

KORZYŚCI

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu?

Tylko praktyczna wiedza

Podczas naszych szkoleń otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach narzędzi marketingowych. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień

Wygodny tryb Online

Kurs realizowany jest w trybie Online w formie odcinków - nagrań wideo. Dzięki czemu w zaciszu domu możesz spokojnie skupić się na wiedzy, która będzie przekazywana. Bez zbędnych dojazdów, tracenia czasu i kosztów na przejazdy.

Certyfikat

Po kursie otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w cyklu szkoleniowym oraz zdobytą wiedzę i praktyczne umiejętności. Kurs jest realizowany zgodnie ze standardem SUS 2.0 - Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Wyrównany poziom

W kursie biorą udział osoby, które podobnie jak Ty nie mają praktycznie żadnej wiedzy na temat marketingu internetowego i doświadczenia z biznesem w Internecie. Nie musisz się więc martwić, że nie podołasz lub że poziom czy też słownictwo będzie niezrozumiałe. Na pewno dasz radę!

Atrakcyjna cena

Uczestnicy kursu nie potrzebują wypasionych sal i wymyślnych posiłków dla szkoleń stacjonarnych. Dlatego możemy zaoferować atrakcyjne ceny kursu wideo, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Wybierz formę płatności z góry za rok lub płatności miesięczne.

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do platformy szkoleniowej, bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętych grup na FB i inne gratisy! W ramach pakietu możesz wykupić także indywidualne konsultacje dla Twojej firmy!

Lista 100 lekcji i tematów, które znajdziesz w kursie

Lekcja na zielono – już dostępne  |   Lekcje na szaro – dostępne wkrótce

WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO

    • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
    • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
    • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
    • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
    • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
    • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
    • Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
    • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
    • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
    • Co warto wykorzystać poza promocją w Google? Allegro, OLX, Porównywarki, Social Media

PODSTAWY POZYCJONOWANIA STRON I SKLEPÓW

    • Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
    • Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
    • Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
    • Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
    • 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
    • Google Search Console – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
    • Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
    • Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – MODUŁ 1

    • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads
    • SEO w Google Ads – podstawa do wysokiego wyniku jakości
    • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu.
    • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu
    • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe
    • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwrantowany!
    • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads?
    • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy
    • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych?

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – MODUŁ 2

    • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads
    • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii
    • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
    • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads
    • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
    • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
      Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads
    • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
    • Jak dobrać słowa kluczowe aby nie wyrzucić w powietrze 1000 zł w dwa dni?
    • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – MODUŁ 3

    • Zarządzanie Twoim kontem, kampaniami i grupami reklam
    • Optymalizacja reklam i słów kluczowych w Google Ads – od czego zacząć?
    • Wyszukiwane hasła i słowa wykluczające – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Odpal kolejne grupy reklam na Planerze słów kluczowych – szybko i skutecznie
    • Wykorzystaj podgląd i diagnostykę reklam z Google Ads
      Rekomendacje w Google Ads, w tym rekomendacje automatyczne BETA

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – MODUŁ 1

    • Co to jest sieć reklamowa Google i jak ją wykorzystać?
    • Strategia kampanii Google Ads w GDN. Jaki jest Twój cel?
    • Jak w strukturze konta umieścić kampanie GDN?
    • Możliwości kierowania i rozliczania w sieci reklamowej.
    • Jak nie popełnić podstawowych błędów w kampaniach GDN?
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 1.
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 2.
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 3.
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 4.

REKLAMA W GOOGLE ADS II – POZIOM II – MODUŁ 2

    • Jak przygotować się do uruchomienia kampanii remarketingowych?
    • Gdzie są Twoi odbiorcy? Integracja Google Ads i Google Analytics
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku.
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku. Część 2
    • Cenne RSLA czyli Kampanie remarkeringowe w wyszukiwarce
    • Niestandardowe grupy odbiorców – „kampanie na sterydach”
    • W jaki sposób w Google Ads uruchomić skuteczne kampanie na YouTube?
    • Pierwsza kampania z Google Ads w YouTube. Część 1.
    • Pierwsza kampania z Google Ads w YouTube. Część 2.
    • Wykorzystaj potencjał użytkowników Gmail
    • Pierwsza kampania z Google Ads w Gmail. Część 1.
    • Pierwsza kampania z Google Ads w Gmail. Część 2.
    • Jak wykorzystywać „Rekomendacje” w Google Ads

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – MODUŁ 3

    • Zarządzanie kampaniami, grupami reklam, reklamami w GDN
    • Optymalizacja reklam i kierowania w Google Ads – od czego zacząć?
    • Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Wykorzystaj reklamy w kampanii Performance Max – pierwsza kampania krok po kroku Elastyczne dla ułatwienia i przyspieszenia sprzedaży

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – MODUŁ 4

    • Wprowadzenie do Google Zakupy. Pojęcia, możliwości, potencjał
    • Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center
    • Integracja Google Ads z Google Merchant Center
    • Tworzenie i optymalizacja plików produktowych do Google Ads
    • Twoja pierwsza kampania w Google Zakupy krok po kroku
    • Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych w Google Ads

FIRMOWY KANAŁ NA YOUTUBE

    • Video Marketing jako istotny element Twojej strategii komunikacji i sprzedaży w firmie
    • Firmowy kanał YouTube marki lub firmy – wprowadzenie i podstawowe pojęcia
    • Profesjonalny kanał na YouTube – krok po kroku na sprawdzonych rozwiązaniach i bez szkolnych błędów!
    • Materiały na YouTube – podstawowe zasady publikacji, w tym tytuły, opisy, hasztagi, grafiki, miniatury, ekrany końcowe, napisy
    • Optymalizacja SEO dla kanału oraz filmów na YouTube – jak sprawdzić by filmy były dobrze widoczne w sieci?
    • Zarządzanie treściami na YouTube – komentarze, dyskusja, ustawienia, regulacje prawne
    • Statystyki YouTube – raporty z danymi dotyczącymi ruchu, zaangażowania, trendów na YouTube w oparciu o dane dostępne na YouTube

GOOGLE DATA STUDIO

    • Google Data Studio – podstawowe narzędzie analityczne każdego marketera i właściciela ebiznesu. Wprowadzenie i podstawowe pojęcia
    • Użyteczne Raporty Google Ads w Google Data Studio krok po kroku na sprawdzonych rozwiązaniach
    • Praktyczne raporty Google Analytics dla Twojego biznesu w Google Data Studio krok po kroku
    • Dane z Google Search Console – czytelnie w raportach Google Data Studio krok po kroku
    • Raporty jakościowe i ilościowe w Google Data Studio z Twojego kanału na YouTube – proces krok po kroku

GOOGLE ANALYTICS UA i GOOGLE ANALYTICS 4

    • Google Analytics – fundament Twojego biznesu. Wprowadzenie, podstawowe pojęcia, informacje, dane
    • Instalacja i konfiguracja Google Analytics Uniwersal i Google Analytics 4 (GA4) krok po kroku
    • Skuteczny remarketing w oparciu o grupy odbiorców z Google Analytics. Uruchomienie, optymalizacja, integracja
    • Integracje narzędzi dla sukcesu komunikacji i sprzedaży krok po kroku.
    • Google Analytics + Google Ads, Google Analytics + Google Data Studio,
    • Google Analytics + Google Search Console
    • Google Analytics, a działania SEO. Niezbędne raporty, dodatki i modele współpracy z agencją zewnętrzną SEO/SEM w oparciu o dane
    • 10 podstawowych raportów w Google Analytics dla każdego marketera w Google Analytics Uniwersal i GA4. Krok po kroku w najnowszym interface Google Analytics
    • Google Analytics dla e-commerce. Analiza sprzedaży, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji, porzucone koszyki i inne niezbędne raporty dla poprawy sprzedaży w każdym sklepie internetowym
    • Raporty niestandardowe w GA4 – niezbędne dane w przystępnej formie dla średnio zaawansowanych

AUDYT SEO TWOJEJ STRONY LUB SKLEPU INTERNETOWEGO

    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy własnego serwisu internetowego pod kątem SEO.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy własnego serwisu internetowego pod kątem SEO.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy własnego serwisu internetowego pod kątem SEO.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy działań konkurencji pod kątem SEO. Część 1.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy działań konkurencji pod kątem SEO. Część 2.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy działań konkurencji pod kątem SEO. Część 3.

PROWADZĄCY

Robert Duda

W ramach kursu poprowadzi zajęcia z narzędzi Google oraz wprowadzenie

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 30 000 000 zł 
    • Założyciel agencji Spozycjonowani.pl działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 2500 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie

REKOMENDACJE

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Zdecydowanie warto zaczerpnąć z wiedzy i doświadczenia Pana Roberta! Ogrom wiedzy oraz duża ilość praktycznych pomocy, testowanych natychmiast w praktyce. Dodatkowo szkolenia w małej grupie, co umożliwia bieżące analizowanie potrzeb i omawianie problemów już podczas szkolenia. Bardzo miła, luźna atmosfera 🙂 Pozdrawiam i serdecznie polecam !!!
Katarzyna
Dział Marketingu LUBAR S.A.
Świetne szkolenie. Indywidualne podejście, omówienie narzędzi na przykładzie potrzeb uczestników, przy tym wszystkim luźna atmosfera. Mega polecam i czekam na kolejne odsłony warsztatów 🙂
Marcin
Dział Marketingu Narzedzia.net
Szkolenie rzeczowe, prowadzone w świetnej atmosferze. Bardzo mała grupa sprzyja pracy przy komputerach i wyklikania całej ścieżki w oparciu o swoje przykłady stron. Prowadzący potrafi zainteresować tematem szkolenia 🙂 gorąco polecam.
Grzegorz
DIGIT-AL Rzeszów
Szkolenie prowadzone na najwyższym poziomie, duża dawka wiedzy, możliwość praktycznego przetestowania omawianej tematyki, wiele ciekawych i przydatnych porad. Szkolenie prowadzone warsztatowo przy elastycznym podejściu do potrzeb grupy w bardzo przyjaznej atmosferze. Zdecydowanie polecam Pana Roberta jako profesjonalistę w swojej dziedzinie.
Magda
Freelancer, Katowice
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

KOSZT DOSTĘPU DO KURSU

Udział w kursie wideo

Licencja na rok. Płatność miesięczna przelewem lub kartą kredytową.
50 zł Miesięczna opłata. Brutto 61,50 z 23% VAT
  • Dostęp do platformy szkoleniowej (100 lekcji)
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia PDF
Miesięcznie

Udział w kursie wideo

Licencja na rok. Płatność roczna, w tym 2 miesiące gratis.
600
500 zł Roczna opłata. Brutto 615 zł z 23% VAT
  • Dostęp do platformy szkoleniowej (100 lekcji)
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia PDF
Rocznie

Co otrzymujesz kupując ten kurs?

    • Już od teraz dostęp do 31 lekcji z marketingu internetowego
    • Co tydzień dostęp do nowego odcinka
    • Gwarancję stałej ceny z dnia zamówienia, która może rosnąć w późniejszym terminie
    • 12 miesięczny dostęp do kursu, który opłacasz jednorazowo lub w opcji miesięcznej
    • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych, plików, linków do programów niezbędnych do realizacji swoich działań marketingowych

Zasady płatności miesięcznych


    •  Dostęp przydzielany jest zawsze na rok, także przy wyborze płatności miesięcznych. Zakup w tej formie oznacza rozłożenie płatności za licencję roczną na 12 części. 
    • Wybierające formę płatności miesięczną zobowiązujesz się do regularnych wpłat na podstawie wysyłanych na adres email faktur z terminem płatności 7 dni lub zapewniasz wymagane środki przy wyborze płatności za pomocą karty kredytowej lub płatniczej.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Kurs jest przygotowany i sprawdzony w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie kurs dla Ciebie! 

Nowe odcinki pojawiają się wg. harmonogramu w terminie od 1 stycznia 2022 do 15 grudnia 2022. 

Na dzień 15 kwietnia 2022 dostępne są już 31 ze 100 odcinków całego kursu. 

Dodatkowo wiele odcinków z uwagi na stale zmieniające się systemy, interfejsy oraz zasady i możliwości systemów podczas Twojego dostępu do kursu, jest stale aktualizowanych i dodawane są także dodatkowe materiały szkoleniowe w formie PDF lub xls. 

O zmianach i publikacjach nowych odcinków jesteś powiadamiany mailowo lub na zamkniętej grupie na Facebooku „Sukces w Internecie”. 

Tak, jeśli podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie z systemu ifirma dla płatności rocznych. Dla płatności miesięcznych faktury będą generowane automatycznie lub wysyłane na adres wskazany podczas rejestracji. 

Mail z dostępem do kursu otrzymasz w kilka minut po rejestracji oraz zrealizowaniu płatności. 

W przypadku płatności miesięcznych w przypadku braku płatności Twój dostęp zostanie zablokowany do czasu uregulowania opłaty.

aby brać udział w kursie potrzebujesz nie wiele: 

      • Wykupiony dostęp do kursu
      • Komputer lub tablet lub smartfon
      • Dostęp do Internetu (zalecany szybki Internet – dla Twojego komfortu)
      • Coś do notowania lub po prostu notatnik na komputerze/tablecie
      • Kubek pysznej kawki lub herbatki
      • Otwartą głowę na nowe pomysły i inspiracje 🙂 

Jeśli z jakiś przyczyn nie możesz zapłacić za kurs przez płatnosci elektroniczne Przelewy24 i potrzebujesz najpierw faktury proforma to żaden problem! Napisz po prostu do nas maila na info(@)sukceswinternecie.pl i podanej w treści dane firmy do faktury oraz kontakt do Ciebie (telefon oraz email). 
Jeżeli jesteś osobą prywatną i nie potrzebujesz faktury, a chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma to podeślij swoje prywatne dane: imie, nazwisko i adres.  

W przypadku jakichkolwiek problemów z połączeniem lub innymi kłopotami zawsze możesz do nas zadzwonić: 507 957 579 lub 606 479 711 albo napisać email na info(@)sukceswinternecie.pl 

KURS MARKETINGU INTERNETOWEGO "SUKCES W INTERNECIE"

Jeśli tutaj trafiliście to pewnie jesteście już świadomi, że praktycznie niezależnie od branży, produktów, usług i rynków docelowych dziś kiedy planujemy sprzedaż na 2022 Internet staje się po prostu niezbędny! 

Kryzys Covid19 pokazał, że stabilne i odporne na całe zawirowania były w większości te firmy, które już całkowicie pozyskiwały Klientów i sprzedawały przez Internet lub te które w ostatnich 2-3 latach zainwestowały w zdobycie wiedzy i narzędzi do skutecznego marketingu internetowego. 

Jeśli więc dziś planujesz wejście z dotychczasowym Twoim biznesem do Internetu lub planujesz uruchomić swoją firmę w oparciu o zasoby internetowe zupełnie od zera, albo jeszcze w innej sytuacji straciłaś/eś pracę i widzisz, że coraz więcej ogłoszeń o prace zawiera wymagania co do podstawowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego – to właśnie dla takich osób jak Ty przygotowałem ten kurs.

Tutaj dowiesz się jak dziś zaplanować i prowadzić skuteczne działania marketingu internetowego oraz jaki budżet należy przygotować, a także jakie pułapki czekają na rynku produktów i usług marketingowych na takich    

Dlaczego właśnie rekomendujemy start z promocją firmy w Internecie za pomocą narzędzi i kanałów Google oraz innych narzędzi marketingowych?

Liczby nie kłamią (zobacz grafikę powyżej). Jak wyniki praktycznie ze wszystkich wiarygodnych badań Internetu w Polsce największy zasięg wśród potencjalnych Klienta ma właśnie Google oraz YouTube. Jeśli dodamy do tego jeszcze możliwości sieci reklamowej Google (wyświetlanie reklam np. na Interia.pl , Onet.pl i większości najpopularniejszych portali) oraz możliwości Youtube to gołym okiem widać, że to powinien być fundament działań w sieci! 

Jak i dlaczego powstał ten kurs nt. marketingu internetowego?

W oparciu o dziesiątki szkoleń, które mieliśmy przyjemność przeprowadzić w sumie dla ponad 5000 osób, szkolenia dopasowujemy do aktualnych potrzeb mikro i małych przedsiębiorców z chirurgiczną precyzją! 

Program tego kursu, agenda podzielona na odpowiednie bloki, a także nacisk na poszczególne elementy teoretyczne oraz warsztatowe na komputerach wynikają bezpośrednio z tego co działo się na poprzedzających szkoleniach i kursach marketingowych w projekcie SUKCES W INTERNECIE!

SUS 20 PIFS

Podmiotem realizującym szkolenia SUKCES W INTERNECIE jest:
Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 17.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl