Wyprzedaż MIKOŁAJKI 2022 odblokowana! Kup już dziś kurs online z rabatem 60%! 

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Kompletny Kurs Marketingu Internetowego.

126 LEKCJI O MARKETINGU INTERNETOWYM

Nauczę Cię jak samodzielnie uruchomić oraz skutecznie wypromować Twój biznes w Internecie i zdobywać nowych Klientów. Edycja 2023!
Marketing internetowy, SEO, Google Ads, YouTube, Google Moja Firma, Strona internetowa, Google Data Studio, Google Analytics, Google Search Console, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter oraz inne skuteczne niezbędne narzędzia i kanały marketingowe!

Ostatnia aktualizacja kursu: 15 listopada 2022 | Teraz promocja MIKOŁAJKI 2022 – dostęp miesięczny tylko 80 zł!

Kursy marketingowe - promocja mikołajki 2022

Program  |  Autor  |   Opinie  |  Kup teraz ⬆️

Czego nauczysz się na tym kompleksowym kursie marketingu internetowego?!

Google Moja Firma Konsultacje
Facebook dla poczatkujących

Teraz w promocji MIKOŁAJKI 2022
KUP Z RABATEM -60%

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
szkolenia marketingowe Google

800 zł

2400 zł  
OPŁATA ROCZNA
PROMOCJA
MIKOŁAJKI2022 -67%

80 zł

200 zł 
OPŁATA MIESIĘCZNA
PROMOCJA
MIKOŁAJKI2022 -60%

Ten kurs obejmuje:
– 12 kursów w jednym
– 38 godzin treści wideo
– 126 lekcji
– 12 miesięczny dostęp
– Stałe aktualizacje
– Certyfikat ukończenia

Opcje płatności: 
– miesięczna 12 x 80 zł 
– roczna 800 zł (dostajesz 2 miesiące gratis!)

Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Marketingu Internetowego od podstaw?

Dowiedz się jak samodzielnie i krok po kroku wygrać z konkurencją w Internecie, niezależnie czy promujesz swój biznes czy szukasz pracy w branży reklamowej lub na stanowisku marketingowym. Pokażemy Ci jak wykorzystać narzędzia marketingowe do promocji Twoich usług. Udział w kursie pozwoli Tobie zaoszczędzić mnóstwo czasu, nerwów i energii na szukanie źródeł wartościowych informacji – tutaj w jednym miejscu znajdziesz najnowsze i sprawdzone w setkach firm rozwiązania, które praktycznie z dnia na dzień mogą przynosić Tobie efekty!! 

Rekomendowany przez przedsiębiorców!

5/5

Ocena 5 na 5
z pośród opinii 207 uczestników kursu – 126 lekcji marketingu internetowego
Zobacz rekomendacje >>>

Najwyższa jakość i gwarancja satysfakcji!

Najwyższa jakość merytoryczna oraz aktualność wiedzy gwarantowana statusem Google Partner.  

ZOBACZ DARMOWE FRAGMENTY

3 przykładowe lekcje z różnych, opublikowanych już działów kursu.

DLA KOGO?

Otwierasz swoją firmę?

Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wypromować swój biznes w Internecie? 

Podczas kursu dowiesz się jak dobrze krok po kroku zaplanować pierwsze działania w Internecie, aby były skuteczne i szybko dały efekt w postaci nowych Klientów! To 

Szukasz nowej pracy?

Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że branża e-handlu i e-commerce to ogromna szansa, wielki potencjał i chcesz się przekwalifikować? 

Po kursie lepiej wybierzesz w czym się chcesz specjalizować i w jakie kolejne kursy lub szkolenia zainwestować?  Dostaniesz bazę wiedzy aby aplikować na pierwsze stanowiska w e-biznesie.

Chcesz lepszych efektów?

Prowadzisz już firmę ale do tej pory działałeś bez wykorzystania Internetu lub już coś wdrażałeś ale efekty były dotąd mizerne poza wydaniem kasy?

Udział w kursie pozwoli Tobie zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, szczególnie z wykorzystaniem ogromnych możliwości marketingowych narzędzi Google. Facebooka i LinkedIn.

KORZYŚCI

Co zyskujesz biorąc udział w zestawie 12 kursów w 1?

Tylko praktyczna wiedza

Podczas naszych szkoleń otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach narzędzi marketingowych. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień

Wygodny tryb Online

Kurs realizowany jest w trybie Online w formie odcinków - nagrań wideo. Dzięki czemu w zaciszu domu możesz spokojnie skupić się na wiedzy, która będzie przekazywana. Bez zbędnych dojazdów, tracenia czasu i kosztów na przejazdy.

CERTYFIKAT

Po kursie otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w cyklu szkoleniowym oraz zdobytą wiedzę i praktyczne umiejętności. Kurs jest realizowany zgodnie ze standardem SUS 2.0 - Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Wyrównany poziom

W kursie biorą udział osoby, które podobnie jak Ty nie mają praktycznie żadnej wiedzy na temat marketingu internetowego i doświadczenia z biznesem w Internecie. Nie musisz się więc martwić, że nie podołasz lub że poziom czy też słownictwo będzie niezrozumiałe. Na pewno dasz radę!

Atrakcyjna cena

Uczestnicy kursu nie potrzebują wypasionych sal i wymyślnych posiłków dla szkoleń stacjonarnych. Dlatego możemy zaoferować atrakcyjne ceny kursu wideo, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Wybierz formę płatności z góry za rok lub płatności miesięczne.

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do platformy szkoleniowej, bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętych grup na FB i inne gratisy! W ramach pakietu możesz wykupić także indywidualne konsultacje dla Twojej firmy!

Certyfikat ukończenia kursu marketingowego

kurs marketingu internetowego certyfikat

ZAWARTOŚĆ KURSU MARKETINGOWEGO

Lista 126 lekcji w 12 modułach tematycznych od A do Z

Lekcja na zielono (65 z 126) – już dostępne  |   Lekcje na szaro – dostępne wkrótce wg. harmonogramu

Autor kursu zastrzega sobie możliwość wprowadzania dowolnych zmian i aktualizacji w zakresach oraz tematykach w ramach zaplanowanych modułów kursu, z uwagi na zmiany i aktualizacje narzędzi, funkcji oraz trendów w zakresie marketingu internetowego., będącego przedmiotem tego kursu. Zmianie mogą także ulegać terminy publikacji lekcji i działów. 

    • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
    • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
    • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
    • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
    • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
    • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
    • Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
    • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
    • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
    • Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
    • Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
    • Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
    • Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
    • 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
    • Google Search Console – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
    • Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
    • Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.
    • Niezbędne wprowadzenie czyli jak przygotować się do uruchomienia strony internetowej i co będzie Tobie potrzebne w tym procesie?
    • Zakup serwera, uruchomienie bazy Mysql i konta FTP
    • Wgranie plików WordPress na serwer przez FTP
    • Instalacja systemu WordPress pod Twoją stronę
    • Podstawowe konfiguracja i uruchomienie niezbędnych wtyczek
    • Uruchomienie systemu Elementor i konfiguracja
    • Tworzenie pierwszej strony w edytorze Elementor
    • Tworzenie szablonu i podstron do Twojego serwisu
    • Podstawowa konfiguracja strony internetowej, w tym SEO
    • Uruchomienie Twojej pierwszej strony internetowej!
    • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads (25 min i 58 sek)
    • SEO w Google Ads – podstawa do wysokiego wyniku jakości (15 min i 50 sek)
    • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu (6 min i 49 sek)
    • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu (30min i 54 sek)
    • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe (13 min i 38 sek)
    • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! (8 min i 23 sek)
    • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? (10 min i 41 sek)
    • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy (12 min i 11 sek)
    • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych? (14 min i 37 sek)
    • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads (7 min i 46 sek)
    • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii (15 min i 18 sek)
    • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców (18 min i 47 sek)
    • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads (5 min i 26 sek)
    • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam (28 min i 7 sek)
    • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych (10 min i 20 sek)
    • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads (12 min i 6 sek)
    • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads (4 min i 32 sek)
    • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych (8min i 31 sek)
    • Bieżące aktualizacje dotyczące kampanii w wyszukiwarce oraz zmian strategii ustalania stawek (materiał w przygotowaniu):
      • Zmiana strategii ustalania stawek w kampaniach 
      • Szybkie tworzenie nowych kampanii, grup reklam i reklam
    • Zarządzanie Twoim kontem, kampaniami i grupami reklam (5 min i 5 sek)
    • Optymalizacja reklam i słów kluczowych w Google Ads – od czego zacząć? (33 min i 44 sek)
    • Wyszukiwane hasła i słowa wykluczające – tutaj możesz sporo zaoszczędzić! (8 min i 17 sek) 
    • Odpal kolejne grupy reklam na Planerze słów kluczowych – szybko i skutecznie (18 min i 24 sek)
    • Wykorzystaj podgląd i diagnostykę reklam z Google Ads (5 min i 3 sek)
    • Rekomendacje w Google Ads, w tym rekomendacje automatyczne (14 min i 8 sek) 
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku (24 min i 24 sek).
    • Proste i szybkie uruchamianie kolejnej grupy reklam + segmenty niestandardowe (14 min i 32 sek) 
    • Grupy reklam w GDN dla najlepszych miejsc docelowych (7 min i 52 sek)
    • Podstawowe błędy jakich unikać aby nie przepalać budżetów w kampaniach Google Ads w GDN (10 min i 6 sek)
    • Podstawowa analiza wyników kampanii w GDN (6 min i 32 sek)
    • Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić! (3 min i 17 sek)
    • Optymalizacja reklam w kampaniach GDN w Google Ads (5 min i 20 sek) 
    • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Ads (12 min i 14 sek)
    • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Analytics
    • Automatyczne strategie ustalania stawek, z wykorzystaniem konwersji i mikrokonwersji
    • Edytor Google Ads – narzędzie do zarządzania zmianami w kampaniach w trybie offline
    • Google Tag Manager – podstawowe zagadnienia i konfiguracja elementów zliczających/konwersji.
    • Wprowadzenie do remarketingu w Google Ads (6 minut i 34 sek)
    • Tworzenie grup odbiorców w Google Ads (4 minuty i 6 sek)
    • Import grup odbiorców z Google Analytics Uniwersal (10 minut i 6 sek)
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 1z2 (7 minut i 24 sek)
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 2z2 (9 minut i 55 sek)
    • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 1z2 (8 minut i 57 sek)
    • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 2z2 (10 minut i 23 sek)
    • Integracja danych remarketingowych z Google Analytics 4 (w przygotowaniu)
    • Wprowadzenie do kampanii wideo w YouTube (12 min i 38 sek)
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „zachęcenie do konwersji” (20 min i 15 sek)
    • Wprowadzenie do kampanii wideo w YouTube (12 min i 38 sek)
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „zachęcenie do konwersji” (20 min i 15 sek)
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „niestandardowa kampania video” (30 min i 47 sek)
    • Optymalizacja kampanii w YouTube (8 min i 39 sek)
    • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ standardowa (20 min i 45 sek)
    • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ karuzelowa (9 min i 2 sek)
    • Optymalizacja kampanii Discovery
    • Kampanie w wyszukiwarce „Tylko połączenia” krok po kroku (19 min i 44 sek)
    • Wprowadzenie do Google Zakupy / Performance MAX. Pojęcia, możliwości, potencjał
    • Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center
    • Integracja Google Ads z Google Merchant Center
    • Pliki produktowe XML dla kampanii Performance MAX (przykłady dla sklepów na WordPress, PrestaShop, Idosell)
    • Ręczne dodawanie produktów, bez generowania pliku XML
    • Kampania Performance MAX krok po kroku – typ bez pliku produktowego
    • Kampania Performance MAX krok po kroku – z plikiem produktowym, bez innych zasobów
    • Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych/PMAX w Google Ads
    • Video Marketing jako istotny element Twojej strategii komunikacji i sprzedaży w firmie
    • Firmowy kanał YouTube marki lub firmy – wprowadzenie i podstawowe pojęcia
    • Profesjonalny kanał na YouTube – krok po kroku na sprawdzonych rozwiązaniach i bez szkolnych błędów!
    • Materiały na YouTube – podstawowe zasady publikacji, w tym tytuły, opisy, hasztagi, grafiki, miniatury, ekrany końcowe, napisy
    • Optymalizacja SEO dla kanału oraz filmów na YouTube – jak sprawdzić by filmy były dobrze widoczne w sieci?
    • Zarządzanie treściami na YouTube – komentarze, dyskusja, ustawienia, regulacje prawne
    • Statystyki YouTube – raporty z danymi dotyczącymi ruchu, zaangażowania, trendów na YouTube w oparciu o dane dostępne na YouTube
    • Proste i przyjazne programy do tworzenia filmów z ekranu Twojego monitora oraz podstawowego montażu filmów na YouTube!
    • Google (Data Studio) Looker Studio – podstawowe narzędzie analityczne każdego marketera i właściciela ebiznesu. Wprowadzenie i podstawowe pojęcia
    • Lekcja 93. Użyteczne Raporty Google Ads w Google (Data Studio) Looker Studio  krok po kroku na sprawdzonych rozwiązaniach
    • Lekcja 94. Praktyczne raporty Google Analytics dla Twojego biznesu w Google (Data Studio) Looker Studio krok po kroku
    • Lekcja 95. Dane z Google Search Console – czytelnie w raportach Google (Data Studio) Looker Studio krok po kroku
    • Lekcja 96. Raporty jakościowe i ilościowe w Google (Data Studio) Looker Studio z Twojego kanału na YouTube – proces krok po kroku
    • Google Analytics – fundament Twojego biznesu. Wprowadzenie, podstawowe pojęcia, informacje, dane
    • Instalacja i konfiguracja Google Analytics Uniwersal i Google Analytics 4 (GA4) krok po kroku
    • Skuteczny remarketing w oparciu o grupy odbiorców z Google Analytics. Uruchomienie, optymalizacja, integracja
    • Integracje narzędzi dla sukcesu komunikacji i sprzedaży krok po kroku.
    • Google Analytics + Google Ads, Google Analytics + Google Data Studio,
    • Google Analytics + Google Search Console
    • Google Analytics, a działania SEO. Niezbędne raporty, dodatki i modele współpracy z agencją zewnętrzną SEO/SEM w oparciu o dane
    • 10 podstawowych raportów w Google Analytics dla każdego marketera w Google Analytics Uniwersal i GA4. Krok po kroku w najnowszym interface Google Analytics
    • Google Analytics dla e-commerce. Analiza sprzedaży, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji, porzucone koszyki i inne niezbędne raporty dla poprawy sprzedaży w każdym sklepie internetowym
    • Raporty niestandardowe w GA4 – niezbędne dane w przystępnej formie dla średnio zaawansowanych
    • Jak przejść z usługi w Google Analytics Uniwersal (system będzie działał tylko do 1 lipca 2023), którą już masz do Google Analytics 4? Proces krok po kroku
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy własnego serwisu internetowego pod kątem SEO. Część 1.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy własnego serwisu internetowego pod kątem SEO. Część 2.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy własnego serwisu internetowego pod kątem SEO. Część 3.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy działań zewnętrznych i konkurencji pod kątem SEO. Część 1.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy działań zewnętrznych i konkurencji pod kątem SEO. Część 2.
    • Audyt SEO. Narzędzia do analizy działań zewnętrznych i konkurencji pod kątem SEO. Część 3
    • Co to jest i dlaczego warto uruchomić profil firmy w Google?
    • Lekcja 115.  Jak przygotować i zoptymalizować swoją wizytówką na mapach Google?
    • Lekcja 116.  W jaki sposób aktualizować informacje o firmie oraz wzbogacać wizytówkę o aktualności i inne elementy?
    • Lekcja 117.  Jak wykorzystać profil firmy w procesie pozycjonowania oraz reklam płatnych Google Ads i jak weryfikować jej skuteczność?
    • Czym się kierować przy wyborze agencji lub osoby do współpracy w ramach działań e-marketingu?
    • Co powinno się znaleźć w umowie/zamówieniu pod usług marketingu internetowego Google Ads i SEO?
    • Jakie dostępy i dane powinieneś posiadać na wypadek rozstania się z firmą od SEO/SEM/Strony internetowej
    • Jak weryfikować skuteczność działań agencji? Co powinno znaleźć się w miesięcznych raportach oprócz faktury?
    • Facebook i Instagram. Jak założyć swoją firmową stronę na facebooku i Instagramie. Kiedy i jakie treści publikować. Jak krok po kroku opalić swoją pierwszą płatną reklamę na Facebooku. 
    • LinkedIn – w jaki sposób wykorzystać platformę do promocji swojej marki osobistej oraz do pozyskiwania Klientów na Twoje produkty i usługi? Zakładamy profil na linkedIn krok po kroku + garść informacji kiedy i co publikować aby osiągnąć sukces?! 
    • Twitter – czy to platforma tylko dla polityków. Zobacz jaki potencjał ma Twitter, jak możesz to wykorzystać? W ćwiczeniu założymy Twój profil na tej platformie i wprowadzimy pierwsze wpisy oraz zadbamy o widoczność i pozyskanie potencjalnych Klientów. 
    • Automatyzacja procesów w mediach społecznościowych. Jak zaplanować na najbliższy miesiąc swoją aktywność w mediach społecznościowych. Ćwiczenia na 3 najbardziej popularnych narzędziach do automatyzacji procesów w mediach społecznościowych – zobacz jak łatwo w jeden dzień przygotować sobie publikacje we wszystkich Twoich mediach w kalendarzu na najbliższe tygodnie. 

AUTOR KURSU. PROWADZĄCY

Robert Duda

Pomysłodawcą oraz autorem i prowadzącym zajęcia w ramach tego kursu jest Robert Duda. 

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 35 000 000 zł 
    • Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie

Oni już skorzystali z mojej wiedzy

Do tej pory z moich szkoleń, kursów oraz usług doradczych skorzystało dziesiątki pracowników małych
i średnich biznesów, freelancerów, a także pracownicy takich firm jak m.in.: 

KOSZT DOSTĘPU DO KURSU

Teraz w promocji MIKOŁAJKI 2022
KUP Z RABATEM -60%

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Cena dostępu do kursu będzie z miesiąca na miesiąc rosła, wraz z pojawianiem się nowych odcinków lekcji w kursie.
Kupując dziś – masz gwarancję promocyjnej ceny na cały okres trwania pełnego dostępu (12 miesięcy), a także także rabat 50% na przedłużenie potem na kolejny rok!

Udział w kursie wideo

Licencja na rok. Płatność miesięczna przelewem lub kartą kredytową.
200
80 zł Cena brutto z 23% VAT. Opłata miesięczna.
  • Dostęp do 126 lekcji na platformie szkoleniowej
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Dostęp do wszystkich bieżących aktualizacji
  • Imienny certyfikat ukończenia kursów w PDF
  • W promocji oszczędzasz 120 zł miesięcznie!
  • CENA W PROMOCJI Z RABATEM -60%
Miesięcznie

Udział w kursie wideo

Licencja na rok. Płatność roczna jednorazowa, w tym 2 miesiące gratis!
2400
800 zł Cena brutto z 23% VAT. Roczna oołata.
  • Dostęp do 126 lekcji na platformie szkoleniowej
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Dostęp do wszystkich bieżących aktualizacji
  • Imienny certyfikat ukończenia kursów w PDF
  • W promocji oszczędzasz teraz aż 1600 zł !!!
  • CENA W PROMOCJI Z RABATEM -66%
Rocznie

Co otrzymujesz kupując ten kurs?

    • Już od teraz dostęp do 65 ze 126 zaplanowanych lekcji z marketingu internetowego
    • Co tydzień dostęp do nowego odcinka, a do maksymalnie 31 stycznia 2023r. dostęp do wszystkich 126 lekcji! 
    • Gwarancję stałej ceny z dnia zamówienia, która może rosnąć w późniejszym terminie
    • Dostęp do aktualizacji lekcji, które z uwagi na dynamiczne zmiany w marketingu internetowym pojawiają się w wielu tematach i narzędziach
    • 12 miesięczny dostęp do kursu, który opłacasz jednorazowo lub w opcji miesięcznej
    • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych, plików, linków do programów niezbędnych do realizacji swoich działań marketingowych

Zasady płatności miesięcznych


    •  Dostęp przydzielany jest zawsze na rok, także przy wyborze płatności miesięcznych. Zakup w tej formie oznacza rozłożenie płatności za licencję roczną na 12 części. 
    • Wybierające formę płatności miesięczną zobowiązujesz się do regularnych wpłat na podstawie wysyłanych na adres email faktur z terminem płatności 7 dni lub zapewniasz wymagane środki przy wyborze płatności za pomocą karty kredytowej lub płatniczej.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Mail z dostępem do kursu otrzymasz w kilka minut po rejestracji oraz zrealizowaniu płatności. 

W przypadku płatności miesięcznych w przypadku braku płatności Twój dostęp zostanie zablokowany do czasu uregulowania opłaty.

Zajęcia odbywają się w trybie online – uczysz się na przygotowanych przeze mnie wcześniej nagranych materiałach video i korzystasz z dodatkowych materiałów w formie xls lub pdf, które ściągasz z platformy na swój komputer. Aby korzystać wystarczy przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge itd)  i dane do logowania, które dostaniesz na adres mailowy podany przy rejestracji.  

1. Po zakupie dostajesz dostęp do logowania na platformę szkoleniową. 

2. Logujesz się i bierzesz udział w dostępnych na platformie lekcjach w dowolny dzień, o dowolnej godzinie oraz na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, telewizor, laptop) – tak aby Tobie było najwygodniej. 

3. Możesz dowolną ilość razy wracać do konkretnych już przerobionych lekcji aby utrwalić wiedzę lub upewnić się jak wykonać określone czynności.  

Nie musisz być „techniczny/techniczna”, znać języków programowania, posiadać zaawansowanej wiedzy. Nie musisz mieć wykształcenia profilowego, nie musisz być informatykiem czy mieć jakiekolwiek doświadczenie w tym zakresie.
Wszystkie tematy, pojęcia i narzędzia są opisane oraz przekazane w bardzo przystępny i zrozumiały sposób. sposób. Jeśli na bardzo podstawowym zakresie obsługujesz programy komputerowe typu Word, Excel czy Paint to spokojnie samodzielnie zrealizujesz ten kurs.

Kurs jest przygotowany i sprawdzony w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie kurs dla Ciebie! 

Tak, Kurs 125 lekcji marketingu internetowego jest na bieżąco aktualizowany, tak abyście mieli dostęp do najnowszej wiedzy oraz zmian jakie są wprowadzane w narzędziach Google oraz innych firm zewnętrznych. 

aby brać udział w kursie potrzebujesz nie wiele: 

      • Wykupiony dostęp do kursu
      • Komputer lub tablet lub smartfon
      • Dostęp do Internetu (zalecany szybki Internet – dla Twojego komfortu)
      • Coś do notowania lub po prostu notatnik na komputerze/tablecie
      • Kubek pysznej kawki lub herbatki
      • Otwartą głowę na nowe pomysły i inspiracje 🙂 

Nowe odcinki pojawiają się wg. harmonogramu w terminie najpóźniej do 31 stycznia 2023. 

Na dzień 2 grudnia 2022 dostępne są już 65 ze 126 odcinków całego kursu. 
Kompletny kurs będzie dostępny najpóźniej 15 stycznia 2023r.
Daty publikacji poszczególnych modułów opisane są powyżej w strukturze/zawartości kursu na tej stronie. 

Dodatkowo wiele odcinków z uwagi na stale zmieniające się systemy, interfejsy oraz zasady i możliwości systemów podczas Twojego dostępu do kursu, jest stale aktualizowanych i dodawane są także dodatkowe materiały szkoleniowe w formie PDF lub xls. 

O zmianach i publikacjach nowych odcinków jesteś powiadamiany mailowo lub na zamkniętej grupie na Facebooku „Sukces w Internecie”.

Tak, jeśli podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie z systemu ifirma dla płatności rocznych. Dla płatności miesięcznych faktury będą generowane automatycznie lub wysyłane na adres wskazany podczas rejestracji. 

Jeśli z jakiś przyczyn nie możesz zapłacić za kurs przez płatnosci elektroniczne Przelewy24 i potrzebujesz najpierw faktury proforma to żaden problem! Napisz po prostu do nas maila na info(@)sukceswinternecie.pl i podanej w treści dane firmy do faktury oraz kontakt do Ciebie (telefon oraz email). 
Jeżeli jesteś osobą prywatną i nie potrzebujesz faktury, a chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma to podeślij swoje prywatne dane: imie, nazwisko i adres.  

Tak, na zakończenie pełnego cyklu kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w kursie i zdobyte umiejętności oraz wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
Możesz także otrzymać certyfikaty częściowe, obejmujące poszczególne etapy który zostały już przez Ciebie przerobione w ramach kursu online. 
 
Aby otrzymać certyfikat należy po przejściu wszystkich lekcji lub wybranego tematycznie etapu kursu wysłać do nas maila na adres info@sukceswinternecie.pl. 

Certyfikaty przesyłane są w formie elektronicznej PDF – gotowe do samodzielnego wydruku!

Certyfikat wysyłamy max do 5 dni roboczych, od otrzymania zgłoszenia.  

Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie. Napisz do nas na info@sukceswinternecie.pl lub po prostu zadzwoń 507 957 579 od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00

KURS MARKETINGU INTERNETOWEGO "SUKCES W INTERNECIE"

Zasięg Google w Polsce - Czerwiec 2022

Jeśli tutaj trafiliście to pewnie jesteście już świadomi, że praktycznie niezależnie od branży, produktów, usług i rynków docelowych dziś kiedy planujemy sprzedaż na 2022 i 2023 Internet staje się po prostu niezbędny! 

Kryzys Covid19 pokazał, że stabilne i odporne na całe zawirowania były w większości te firmy, które już całkowicie pozyskiwały Klientów i sprzedawały przez Internet lub te które w ostatnich 2-3 latach zainwestowały w zdobycie wiedzy i narzędzi do skutecznego marketingu internetowego. 

Jeśli więc dziś planujesz wejście z dotychczasowym Twoim biznesem do Internetu lub planujesz uruchomić swoją firmę w oparciu o zasoby internetowe zupełnie od zera, albo jeszcze w innej sytuacji straciłaś/eś pracę i widzisz, że coraz więcej ogłoszeń o prace zawiera wymagania co do podstawowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego – to właśnie dla takich osób jak Ty przygotowałem ten kurs.

Tutaj dowiesz się jak dziś zaplanować i prowadzić skuteczne działania marketingu internetowego oraz jaki budżet należy przygotować, a także jakie pułapki czekają na rynku produktów i usług marketingowych na takich    

Dlaczego właśnie rekomendujemy start z promocją firmy w Internecie za pomocą narzędzi i kanałów Google oraz innych narzędzi marketingowych?

Liczby nie kłamią (zobacz grafikę powyżej). Jak wyniki praktycznie ze wszystkich wiarygodnych badań Internetu w Polsce największy zasięg wśród potencjalnych Klienta ma właśnie Google oraz YouTube. Jeśli dodamy do tego jeszcze możliwości sieci reklamowej Google (wyświetlanie reklam np. na Interia.pl , Onet.pl i większości najpopularniejszych portali) oraz możliwości Youtube to gołym okiem widać, że to powinien być fundament działań w sieci! 

Jak i dlaczego powstał ten kurs nt. marketingu internetowego?

W oparciu o dziesiątki szkoleń, które mieliśmy przyjemność przeprowadzić w sumie dla ponad 5000 osób, szkolenia dopasowujemy do aktualnych potrzeb mikro i małych przedsiębiorców z chirurgiczną precyzją! 

Program tego kursu, agenda podzielona na odpowiednie bloki, a także nacisk na poszczególne elementy teoretyczne oraz warsztatowe na komputerach wynikają bezpośrednio z tego co działo się na poprzedzających szkoleniach i kursach marketingowych w projekcie SUKCES W INTERNECIE!

OPIS 12 KURSÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH 126 LEKCJI O MARKETINGU!

I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO

Zawartość modułu: 9 lekcji.

W tym module dowiesz się od czego zacząć i jak zaplanować swoją przygodę z uruchomieniem swojej strony lub sklepu internetowego. Poznasz trendy i zachowania potencjalnych Klientów i dowiesz się jakie fundusze musisz przygotować na start. Jak wykorzystać takie usługi i narzędzia ja pozycjonowanie stron, optymalizację stron, reklamę Google Ads w wyszukiwarce, reklamę Google Ads w sieci reklamowej oraz YouTube i dlaczego warto uruchomić kampanie remarketingowe.

II. PODSTAWY POZYCJONOWANIA STRON I SKLEPÓW

Zawartość modułu: 8 lekcji.

Ten moduł to podstawowe informacje na temat SEO czyli procesu optymalizacji i pozycjonowania strony. Dowiesz się jakie rzeczy wpływają na to czy Twoja strona wyświetla się wysoko czy nisko w wynikach wyszukiwarki Google po wpisaniu określonych haseł. Sprawdzisz jak samodzielnie możesz w Twojej stronie lub sklepie wprowadzić podstawowe zmiany, które z dnia na dzień sprawią, że Google „bardziej polubi” Twoją stronę, a to już pierwszy krok do sukcesu poprzez najwyższe pozycje w Google w perspektywie czasu.

III. REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – CZĘŚC 1

Zawartość modułu:  25 lekcji.  Czas wszystkich lekcji w tym module: 5 godzin i 36 minut

      • Zawartość części pierwszej to 9 lekcji.

Podczas 9 lekcji w części pierwszej o reklamie w Google Ads poznasz wszystkie niezbędne informacje na temat systemu reklamowego Google.  Dowiesz się jak ważna jest struktura Twojego konta w Google Ads oraz jak uporządkować wszystko aby uzyskiwać najlepsze efekty. Bardzo ważnym elementem tej części jest także przygotowanie przez Ciebie z moją pomocą strategii kampanii reklamowych w Google Ads – dzięki temu wszystko przemyślisz i zaplanujesz tworząc notatki strategii, aby potem wprowadzić wszystkie przemyślane elementy już do systemu i zrobić super reklamy!

III. REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – CZĘŚĆ 2

    • Zawartość tej części: 10 lekcji.

Teraz krok po kroku przejdziesz już przez proces zakładania swojego konta gmail, konta reklamowego w Google Ads oraz wszystkich ustawień niezbędnych do uruchomienia dobrych reklam w Google Ads (dawniej Google AdWords). Samodzielnie stworzysz pierwszą kampanie, grupy reklam oraz dopasujesz najlepsze słowa kluczowe. Dowiesz się także jak zabezpieczyć się przed najczęściej popełnianymi błędami aby zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy na początku!

III. REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – CZĘŚĆ 3

    • Zawartość tej części: 6 lekcji.

Po uruchomieniu swoich pierwszych kampanii kolejnym krokiem aby sprzedawać poprzez Google Ads jest nauka procesu zarządzania Twoimi kampaniami i reklamami oraz ich optymalizacja (usuwanie najgorszych elementów i dodawania tych najlepszych + zmiany strategii ustawiania stawek, kierowania i innych elementów). W tym module nauczę Cię także jak wykorzystywać narzędzia wewnętrzne w Google Ads jak Planner słów kluczowych oraz Podgląd i diagnostyka reklam. Na koniec opowiem o funkcji rekomendacje w Google Ads – jak to w praktyce może pomóc (lub przez niewiedzę zaszkodzić) w uzyskiwaniu dobrych efektów Twoich reklam w Google Ads.

IV. TWOJA PIERWSZA STRONA INTERNETOWA – SAMODZIELNIE KROK PO KROKU PRZEZ CAŁY PROCES

Zawartość modułu: 10 lekcji.

Aby wystartować z promocją swojego biznesu w Internecie fundamentem wszystkiego jest strona internetowa. W tym module pokażę Ci jak krok po kroku, także osoby które nie mają zielonego pojęcia o tworzeniu stron, mogą samodzielne uruchomić w jeden dzień swoją firmową stronę internetową. Szkolenie obejmuje przygotowanie infrastruktury (hosting, domena, ftp) oraz samo przygotowanie strony internetowej na systemie WordPress wraz z najbardziej intuicyjnym edytorem treści na stronie Elementor. Zobaczysz jakie to szybkie, proste i przyjemne!  

V. REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II

Zawartość modułu: 32 lekcje. 

GOOGLE ADS | POZIOM 2 | CZĘŚĆ 1

Tutaj nauczysz się jak wykorzystać ogromny potencjał systemu reklamowego Google Ads poprzez sieć reklamową Google. Obok wcześniej uruchomionych kampanii w wyszukiwarce Google w tej części dowiesz się jak zaplanować oraz uruchomić w interface krok po kroku swoją pierwszą reklamę graficzną, która będzie widoczna dla potencjalnych Klientów w portalach, serwisach, blogach i forach internetowych (np. w onet.pl, interia.pl, portalach lokalnych oraz branżowych). Zobaczysz jak dobrze przygotować kreacje graficzne oraz jakich błędów nie popełniać aby optymalnie wydawać budżety! 

GOOGLE ADS | POZIOM 2 | CZĘŚĆ 2

 

W tej części skonfigurujesz konwersje, niezbędne do skutecznego prowadzenia kampanii Google Ads oraz ich optymalizacji. Poznasz także takie pomocne narzędzia jak Edytor Google Ads oraz podstawy Google Tag Managera, aby jeszcze lepiej zarządzać i optymalizować swoje kampanie.

GOOGLE ADS | POZIOM 2 | CZĘŚĆ 3

Ta część to praktyczne instrukcje jak samodzielnie uruchomić kampanie remarketingowe, w tym z wykorzystaniem danych z Google Analytics o odbiorcach – kampanie w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce (RLSA). Wartościowym elementem są też lekcje pokazujące jak krok po kroku uruchomić reklamy na YouTube oraz do odbiorców poczty na Gmailu, aby jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Google i zdobywać nowych Klientów oraz budować Twoją markę i zasięgi!

GOOGLE ADS | POZIOM 2 | CZĘŚĆ 4

W tej części podzielę się z Tobą gotowymi rozwiązaniami i praktykami w zakresie zarządzania i optymalizacji uruchomionych kampanii w sieci reklamowej Google, w YouTube oraz Gmailu, a także kampanii remarketingowych. Co sprawdzać, co regulować, na co zwracać uwagę w tych kampaniach aby przynosiły jak największe efekty i aby nie przepalać niepotrzebnie Twoich budżetów. Dodatkowo w tej części krok po kroku uruchomimy Twoją pierwszą kampanię w nowym modelu w Google Ads czyli zautomatyzowaną kampanię Performance Max, z moim komentarzem oraz doświadczeniami po wdrożeniach u moich Klientów w ostatnich miesiącach. 

GOOGLE ADS | POZIOM 2 | CZĘŚĆ 5

Ta część kursu w module Google Ads – Poziom 2 (dla zaawansowanych) przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują lub uruchomili już sklep internetowy i chcą uruchomić kampanie reklamowe (kampanie produktowe Google) z wykorzystaniem mega skutecznych reklam w Google Zakupy (Merchant Center). Przejdziemy tutaj krok po kroku przez proces tworzenia pliku produktowego, uruchamiania konta firmowego w Merchant Center, odpalania kampanii i jej podstawowej konfiguracji. Na koniec kilka słów o optymalizacji tych kampanii oraz ich perspektywach w kontekście wchodzących kampanii Performance Max. 

VI. FIRMOWY KANAŁ NA YOUTUBE

Zawartość modułu: 7 lekcji.

Moduł przygotowałem abyście mogli samodzielnie od zera przygotować swój kanał firmowy/ekspercki na YouTube. Omawiam jak to zrobić krok po kroku, na co zwrócić uwagę, jak przygotować grafiki, jakie treści umieścić – jak przygotować wszystko aby kanał dobrze wyglądał i był przyjazny dla wyszukiwarek. Na sprawdzonych rozwiązaniach i przykładach pokażę Tobie także jak przygotować materiały filmowe, jak je zoptymalizować pod YouTube SEO oraz jak na co dzień zarządzać swoich kanałem m.in. korzystając z rozbudowanych statystyk w YouTube.  

VII. GOOGLE DATA STUDIO

Zawartość modułu: 5 lekcji.

Google Data Studio to idealne rozwiązanie dla każdego marketera, właściciela firmy i każdego kto jest w prosty i przystępny sposób zwizualizować raporty z Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, YouTube i innych narzędzi. W tym module pokażę Tobie jak wykorzystać to narzędzie abyś zyskał sporo czasu, a Twoje raporty były idealnym zobrazowaniem wyników podejmowanych działań marketingowych. 

VIII. GOOGLE ANALYTICS UA i GOOGLE ANALYTICS 4

Zawartość modułu: 11 lekcji.

Twoja podstawowa aktywność, jeśli prowadzisz swoją firmę oraz promujesz ją przez Internet i chcesz z miesiąca na miesiąc optymalizować koszty i zwiększać ilość pozyskanych Klientów oraz zysków powinna być analiza! Google Analytics to podstawowe i bezpłatne narzędzie, które pokazuje kto, skąd, kiedy i dlaczego wchodzi na Twoją stronę lub do Twojego sklepu internetowego. Dzięki danym wiesz co Klienci robią na Twojej stronie, co im się podoba, gdzie się gubią, a jakie produkty oglądają chętnie i kupują. W tym module pokażę Tobie jak uruchomić oraz zoptymalizować Google Analytics Uniwersal oraz Google Analytics 4 , na co zwracać uwagę, które dane są ważne i jakie raporty generować aby mieć najlepsze wnioski, a na ich podstawie podejmować optymalne decyzje w co warto inwestować w reklamę, co zmieniać na stronie i jak dopasowywać ofertę do Twojego Klienta. 

IX. AUDYT SEO TWOJEJ STRONY LUB SKLEPU INTERNETOWEGO

Zawartość modułu: 6 lekcji. 

Aby Twoja strona internetowa lub sklep internetowy były dobrze widoczne w wyszukiwarce i abyś w ten sposób zdobywał (najbardziej wartościowych jak pokazują badania) Klientów musisz zadbać aby strona wewnętrzne i zewnętrznie była zoptymalizowana wg. wskazówek i zaleceń Google. W tym module krok po kroku przejdziemy przez proces analizy Twojej strony lub sklepu internetowego aby sprawdzić wszystkie najistotniejsze elementy wewnątrz Twojej strony oraz przeanalizować jakość działań zewnętrznych (link buildingu). Pokażę Ci z jakich narzędzi korzystać i co sprawdzić aby strona z dnia na dzień po przeprowadzeniu audytu oraz wdrożeniu zaleceń z tego badania poprawiała swoje pozycje w wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Yahoo). 

X. GOOGLE MOJA FIRMA

Zawartość modułu: 4 lekcje.

Obecność Twojej firmy w Google Moja Firma to niezbędnik dla każdego, a szczególnie dla firm działających lokalnie. Badania pokazują, że coraz częściej korzystamy z map Google szukając firmy i usług oraz produktów. W wyszukiwarce Google także coraz częściej spotykamy się z wynikami lokalnymi z map Google. W związku z tym, że jest to bardzo ważne dla każdej firmy, w tym module pokażę Tobie jak przygotować i uruchomić wizytówkę firmy w Google Moja Firma, jak ją zoptymalizować i wykorzystać do promocji i zwiększania sprzedaży na co dzień. 

XI. WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ MARKETINGOWĄ LUB FREELANCEREM

Zawartość modułu: 4 lekcje.

Biorąc udział w tym kursie zdobywać fundamentalną wiedzę na temat marketingu internetowego, szczególnie opartego na narzędziach i kanałach Google. Część tych działań zrealizujesz samodzielnie, a część z uwagi na ograniczenia czasowe lub organizacyjne być może przekażesz to zewnętrznej firmy. Na bazie zdobytej tutaj wiedzy o marketingu ta współpraca na pewno będzie dużo skuteczniejsza i tańsza, bo oparta o Twoją bogatą wiedzą i znajomość narzędzi oraz trendów. Mimo wszystko na podstawie mojego wieloletniego doświadczenia chciałbym podpowiedzieć Tobie kilka elementów, wskazówek i rozwiązań w kontekście zlecania działań marketingowych do firm zewnętrznych. Wielu moich Klientów ma z tym duży problem i zastanawia się chociażby co powinno się znaleźć w umowie i raportach oraz czym się kierować przy wyborze takiej firmy. Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi w tym kontekście. 

XII. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – ABSOLUTNE PODSTAWY

Zawartość modułu: 4 lekcje.

W ostatnim module tego kursu chciałbym pomóc wszystkim tym osobom, które planują uruchomienie i promocję swojej firmy poprzez media społecznościowe. Skupimy się tutaj na najbardziej popularnych, a jednocześnie przetestowanych przeze mnie podczas pracy dla moich Klientów kanałów. Najlepiej na przełomie 2022 oraz 2023 postawić na komunikację i kontakt z Twoimi klientami poprzez swoje strony/kanały na platformach Facebook i Instagram oraz LinkedIn i Twitter. Poznaj wszystkie cztery kanały podczas 4 lekcji i sprawdź wszystkie możliwości, moje sugestie i rekomendacji, a sam zadecydujesz finalnie z czego skorzystasz w swojej firmie. 


PROMOCJA MIKOŁAJKI 2022 – WSZYSTKIE KURSY ONLINE -60%!!!

Na skróty: Kursy  |  Szkolenia  |  Książka  |  Doradztwo  |  Usługi  |  Blog  |  Kontakt

Właścicielem marki i projektu SUKCES W INTERNECIE jest firma:
Spozycjonowani.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 17.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń