PROMOCJA z okazji 20 lat mojej firmy! Kup już dziś kurs online w super cenie!
Nauczę Cię jak samodzielnie uruchomić oraz skutecznie wypromować biznes w Internecie i zdobywać nowych Klientów. Edycja 2023!
Kurs dla firm oraz osób szukających pracy w branży marketingowej, e-commerce.
Marketing internetowy, SEO, Google Ads, YouTube, Google Moja Firma, Strona internetowa, Google Data Studio, Google Analytics, Google Search Console, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter oraz inne skuteczne niezbędne narzędzia i kanały marketingowe!
Ostatnia aktualizacja kursu: 29.04.2023
Teraz PROMOCJA 20 lat naszej firmy = dostęp dożywotni tylko 500 zł. Od razu dostęp do 76 lekcji, a docelowo do 125!
GWARANCJA CENY Z DNIA ZAKUPU I BRAK DODATKOWYCH OPŁAT PO URUCHOMIENIU KOLEJNYCH MODUŁÓW PAKIETU!
Ten pakiet 125 lekcji obejmuje docelowo: 12 kursów w jednym, 38 godzin treści wideo, 126 lekcji, dostęp do wszystkich lekcji, dostęp do aktualizacji, dostęp do archiwum, certyfikat ukończenia, drukowaną książkę (dla pakietu nolimit)
UWAGA!
Cena będzie wzrastała dla nowych Klientów o 50 zł – 100 zł dla każdego modułu, po jego uruchomieniu wg. poniższego harmonogramu. Jeśli zamówisz już dziś otrzymasz pełny dostęp do kursu bez żadnych dodatkowych opłat!
3 przykładowe lekcje z różnych, opublikowanych już działów kursu.
Ocena 5 na 5
z pośród opinii 935 uczestników moich kursu
Zobacz rekomendacje >>>
Dowiedz się jak samodzielnie i krok po kroku wygrać z konkurencją w Internecie, niezależnie czy promujesz swój biznes czy szukasz pracy w branży reklamowej lub na stanowisku marketingowym. Pokażemy Ci jak wykorzystać narzędzia marketingowe do promocji Twoich usług. Udział w kursie pozwoli Tobie zaoszczędzić mnóstwo czasu, nerwów i energii na szukanie źródeł wartościowych informacji – tutaj w jednym miejscu znajdziesz najnowsze i sprawdzone w setkach firm rozwiązania, które praktycznie z dnia na dzień mogą przynosić Tobie efekty!!
Najwyższa jakość merytoryczna oraz aktualność wiedzy gwarantowana statusem Google Partner.
Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wypromować swój biznes w Internecie?
Podczas kursu dowiesz się jak dobrze krok po kroku zaplanować pierwsze działania w Internecie, aby były skuteczne i szybko dały efekt w postaci nowych Klientów! To
Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że branża e-handlu i e-commerce to ogromna szansa, wielki potencjał i chcesz się przekwalifikować?
Po kursie lepiej wybierzesz w czym się chcesz specjalizować i w jakie kolejne kursy lub szkolenia zainwestować? Dostaniesz bazę wiedzy aby aplikować na pierwsze stanowiska w e-biznesie.
Prowadzisz już firmę ale do tej pory działałeś bez wykorzystania Internetu lub już coś wdrażałeś ale efekty były dotąd mizerne poza wydaniem kasy?
Udział w kursie pozwoli Tobie zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, szczególnie z wykorzystaniem ogromnych możliwości marketingowych narzędzi Google. Facebooka i LinkedIn.
Podczas naszych szkoleń otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach narzędzi marketingowych. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień
Kurs realizowany jest w trybie Online w formie odcinków - nagrań wideo. Dzięki czemu w zaciszu domu możesz spokojnie skupić się na wiedzy, która będzie przekazywana. Bez zbędnych dojazdów, tracenia czasu i kosztów na przejazdy.
Po kursie otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w cyklu szkoleniowym oraz zdobytą wiedzę i praktyczne umiejętności. Kurs jest realizowany zgodnie ze standardem SUS 2.0 - Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
W kursie biorą udział osoby, które podobnie jak Ty nie mają praktycznie żadnej wiedzy na temat marketingu internetowego i doświadczenia z biznesem w Internecie. Nie musisz się więc martwić, że nie podołasz lub że poziom czy też słownictwo będzie niezrozumiałe. Na pewno dasz radę!
Uczestnicy kursu nie potrzebują wypasionych sal i wymyślnych posiłków dla szkoleń stacjonarnych. Dlatego możemy zaoferować atrakcyjne ceny kursu wideo, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Wybierz formę płatności z góry za rok lub płatności miesięczne.
Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do platformy szkoleniowej, bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętych grup na FB i inne gratisy! W ramach pakietu możesz wykupić także indywidualne konsultacje dla Twojej firmy!
Lekcja na zielono (74 z 126) – już dostępne | Lekcje na szaro – dostępne wkrótce wg. harmonogramu
Autor kursu zastrzega sobie możliwość wprowadzania dowolnych zmian i aktualizacji w zakresach oraz tematykach w ramach zaplanowanych modułów kursu, z uwagi na zmiany i aktualizacje narzędzi, funkcji oraz trendów w zakresie marketingu internetowego., będącego przedmiotem tego kursu. Zmianie mogą także ulegać terminy publikacji lekcji i działów.
Pomysłodawcą oraz autorem i prowadzącym zajęcia w ramach tego kursu jest Robert Duda.
Cena dostępu do kursu będzie z miesiąca na miesiąc rosła, wraz z pojawianiem się nowych odcinków lekcji w kursie.
Kupując dziś – masz gwarancję promocyjnej ceny na cały okres trwania pełnego dostępu!
Mail z dostępem do kursu otrzymasz w kilka minut po rejestracji oraz zrealizowaniu płatności.
W przypadku płatności miesięcznych w przypadku braku płatności Twój dostęp zostanie zablokowany do czasu uregulowania opłaty.
Zajęcia odbywają się w trybie online – uczysz się na przygotowanych przeze mnie wcześniej nagranych materiałach video i korzystasz z dodatkowych materiałów w formie xls lub pdf, które ściągasz z platformy na swój komputer. Aby korzystać wystarczy przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge itd) i dane do logowania, które dostaniesz na adres mailowy podany przy rejestracji.
1. Po zakupie dostajesz dostęp do logowania na platformę szkoleniową.
2. Logujesz się i bierzesz udział w dostępnych na platformie lekcjach w dowolny dzień, o dowolnej godzinie oraz na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, telewizor, laptop) – tak aby Tobie było najwygodniej.
3. Możesz dowolną ilość razy wracać do konkretnych już przerobionych lekcji aby utrwalić wiedzę lub upewnić się jak wykonać określone czynności.
Nie musisz być „techniczny/techniczna”, znać języków programowania, posiadać zaawansowanej wiedzy. Nie musisz mieć wykształcenia profilowego, nie musisz być informatykiem czy mieć jakiekolwiek doświadczenie w tym zakresie.
Wszystkie tematy, pojęcia i narzędzia są opisane oraz przekazane w bardzo przystępny i zrozumiały sposób. sposób. Jeśli na bardzo podstawowym zakresie obsługujesz programy komputerowe typu Word, Excel czy Paint to spokojnie samodzielnie zrealizujesz ten kurs.
Po zakupie dostępu do kursów, w mailu zwrotnym należy przesłać numer paczkomatu + imię i nazwisko + numer telefonu. Książka zostanie wysłana do paczkomatu InPost w ciągu max 2 dni roboczych.
Kurs jest przygotowany i sprawdzony w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie kurs dla Ciebie!
Tak, Kurs 125 lekcji marketingu internetowego jest na bieżąco aktualizowany, tak abyście mieli dostęp do najnowszej wiedzy oraz zmian jakie są wprowadzane w narzędziach Google oraz innych firm zewnętrznych.
aby brać udział w kursie potrzebujesz nie wiele:
Na dzień 1 maja 2023 dostępne są już 74 ze 126 odcinków całego kursu.
Kompletny kurs będzie dostępny najpóźniej 15 lipca 2023r.
Dodatkowo wiele odcinków z uwagi na stale zmieniające się systemy, interfejsy oraz zasady i możliwości systemów podczas Twojego dostępu do kursu, jest stale aktualizowanych i dodawane są także dodatkowe materiały szkoleniowe w formie PDF lub xls.
O zmianach i publikacjach nowych odcinków jesteś powiadamiany mailowo lub na zamkniętej grupie na Facebooku „Sukces w Internecie”.
Tak, jeśli podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie z systemu ifirma dla płatności rocznych. Dla płatności miesięcznych faktury będą generowane automatycznie lub wysyłane na adres wskazany podczas rejestracji.
Jeśli z jakiś przyczyn nie możesz zapłacić za kurs przez płatnosci elektroniczne Przelewy24 i potrzebujesz najpierw faktury proforma to żaden problem! Napisz po prostu do nas maila na info(@)sukceswinternecie.pl i podanej w treści dane firmy do faktury oraz kontakt do Ciebie (telefon oraz email).
Jeżeli jesteś osobą prywatną i nie potrzebujesz faktury, a chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma to podeślij swoje prywatne dane: imie, nazwisko i adres.
Tak, na zakończenie pełnego cyklu kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w kursie i zdobyte umiejętności oraz wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
Możesz także otrzymać certyfikaty częściowe, obejmujące poszczególne etapy który zostały już przez Ciebie przerobione w ramach kursu online.
Aby otrzymać certyfikat należy po przejściu wszystkich lekcji lub wybranego tematycznie etapu kursu wysłać do nas maila na adres info@sukceswinternecie.pl.
Certyfikaty przesyłane są w formie elektronicznej PDF – gotowe do samodzielnego wydruku!
Certyfikat wysyłamy max do 5 dni roboczych, od otrzymania zgłoszenia.
Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie. Napisz do nas na info@sukceswinternecie.pl lub po prostu zadzwoń 507 957 579 od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00
Jeśli tutaj trafiliście to pewnie jesteście już świadomi, że praktycznie niezależnie od branży, produktów, usług i rynków docelowych dziś kiedy planujemy sprzedaż na 2023 i 2024 Internet staje się po prostu niezbędny!
Kryzys Covid19 pokazał, że stabilne i odporne na całe zawirowania były w większości te firmy, które już całkowicie pozyskiwały Klientów i sprzedawały przez Internet lub te które w ostatnich 2-3 latach zainwestowały w zdobycie wiedzy i narzędzi do skutecznego marketingu internetowego.
Jeśli więc dziś planujesz wejście z dotychczasowym Twoim biznesem do Internetu lub planujesz uruchomić swoją firmę w oparciu o zasoby internetowe zupełnie od zera, albo jeszcze w innej sytuacji straciłaś/eś pracę i widzisz, że coraz więcej ogłoszeń o prace zawiera wymagania co do podstawowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego – to właśnie dla takich osób jak Ty przygotowałem ten kurs.
Tutaj dowiesz się jak dziś zaplanować i prowadzić skuteczne działania marketingu internetowego oraz jaki budżet należy przygotować, a także jakie pułapki czekają na rynku produktów i usług marketingowych na takich
Liczby nie kłamią (zobacz grafikę powyżej). Jak wyniki praktycznie ze wszystkich wiarygodnych badań Internetu w Polsce największy zasięg wśród potencjalnych Klienta ma właśnie Google oraz YouTube. Jeśli dodamy do tego jeszcze możliwości sieci reklamowej Google (wyświetlanie reklam np. na Interia.pl , Onet.pl i większości najpopularniejszych portali) oraz możliwości Youtube to gołym okiem widać, że to powinien być fundament działań w sieci!
W oparciu o dziesiątki szkoleń, które mieliśmy przyjemność przeprowadzić w sumie dla ponad 5000 osób, szkolenia dopasowujemy do aktualnych potrzeb mikro i małych przedsiębiorców z chirurgiczną precyzją!
Program tego kursu, agenda podzielona na odpowiednie bloki, a także nacisk na poszczególne elementy teoretyczne oraz warsztatowe na komputerach wynikają bezpośrednio z tego co działo się na poprzedzających szkoleniach i kursach marketingowych w projekcie SUKCES W INTERNECIE!
Zawartość modułu: 9 lekcji.
W tym module dowiesz się od czego zacząć i jak zaplanować swoją przygodę z uruchomieniem swojej strony lub sklepu internetowego. Poznasz trendy i zachowania potencjalnych Klientów i dowiesz się jakie fundusze musisz przygotować na start. Jak wykorzystać takie usługi i narzędzia ja pozycjonowanie stron, optymalizację stron, reklamę Google Ads w wyszukiwarce, reklamę Google Ads w sieci reklamowej oraz YouTube i dlaczego warto uruchomić kampanie remarketingowe.
Zawartość modułu: 8 lekcji.
Ten moduł to podstawowe informacje na temat SEO czyli procesu optymalizacji i pozycjonowania strony. Dowiesz się jakie rzeczy wpływają na to czy Twoja strona wyświetla się wysoko czy nisko w wynikach wyszukiwarki Google po wpisaniu określonych haseł. Sprawdzisz jak samodzielnie możesz w Twojej stronie lub sklepie wprowadzić podstawowe zmiany, które z dnia na dzień sprawią, że Google „bardziej polubi” Twoją stronę, a to już pierwszy krok do sukcesu poprzez najwyższe pozycje w Google w perspektywie czasu.
Zawartość modułu: 25 lekcji. Czas wszystkich lekcji w tym module: 5 godzin i 36 minut
Podczas 9 lekcji w części pierwszej o reklamie w Google Ads poznasz wszystkie niezbędne informacje na temat systemu reklamowego Google. Dowiesz się jak ważna jest struktura Twojego konta w Google Ads oraz jak uporządkować wszystko aby uzyskiwać najlepsze efekty. Bardzo ważnym elementem tej części jest także przygotowanie przez Ciebie z moją pomocą strategii kampanii reklamowych w Google Ads – dzięki temu wszystko przemyślisz i zaplanujesz tworząc notatki strategii, aby potem wprowadzić wszystkie przemyślane elementy już do systemu i zrobić super reklamy!
Teraz krok po kroku przejdziesz już przez proces zakładania swojego konta gmail, konta reklamowego w Google Ads oraz wszystkich ustawień niezbędnych do uruchomienia dobrych reklam w Google Ads (dawniej Google AdWords). Samodzielnie stworzysz pierwszą kampanie, grupy reklam oraz dopasujesz najlepsze słowa kluczowe. Dowiesz się także jak zabezpieczyć się przed najczęściej popełnianymi błędami aby zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy na początku!
Po uruchomieniu swoich pierwszych kampanii kolejnym krokiem aby sprzedawać poprzez Google Ads jest nauka procesu zarządzania Twoimi kampaniami i reklamami oraz ich optymalizacja (usuwanie najgorszych elementów i dodawania tych najlepszych + zmiany strategii ustawiania stawek, kierowania i innych elementów). W tym module nauczę Cię także jak wykorzystywać narzędzia wewnętrzne w Google Ads jak Planner słów kluczowych oraz Podgląd i diagnostyka reklam. Na koniec opowiem o funkcji rekomendacje w Google Ads – jak to w praktyce może pomóc (lub przez niewiedzę zaszkodzić) w uzyskiwaniu dobrych efektów Twoich reklam w Google Ads.
Zawartość modułu: 10 lekcji.
Aby wystartować z promocją swojego biznesu w Internecie fundamentem wszystkiego jest strona internetowa. W tym module pokażę Ci jak krok po kroku, także osoby które nie mają zielonego pojęcia o tworzeniu stron, mogą samodzielne uruchomić w jeden dzień swoją firmową stronę internetową. Szkolenie obejmuje przygotowanie infrastruktury (hosting, domena, ftp) oraz samo przygotowanie strony internetowej na systemie WordPress wraz z najbardziej intuicyjnym edytorem treści na stronie Elementor. Zobaczysz jakie to szybkie, proste i przyjemne!
Zawartość modułu: 32 lekcje.
Tutaj nauczysz się jak wykorzystać ogromny potencjał systemu reklamowego Google Ads poprzez sieć reklamową Google. Obok wcześniej uruchomionych kampanii w wyszukiwarce Google w tej części dowiesz się jak zaplanować oraz uruchomić w interface krok po kroku swoją pierwszą reklamę graficzną, która będzie widoczna dla potencjalnych Klientów w portalach, serwisach, blogach i forach internetowych (np. w onet.pl, interia.pl, portalach lokalnych oraz branżowych). Zobaczysz jak dobrze przygotować kreacje graficzne oraz jakich błędów nie popełniać aby optymalnie wydawać budżety!
W tej części skonfigurujesz konwersje, niezbędne do skutecznego prowadzenia kampanii Google Ads oraz ich optymalizacji. Poznasz także takie pomocne narzędzia jak Edytor Google Ads oraz podstawy Google Tag Managera, aby jeszcze lepiej zarządzać i optymalizować swoje kampanie.
Ta część to praktyczne instrukcje jak samodzielnie uruchomić kampanie remarketingowe, w tym z wykorzystaniem danych z Google Analytics o odbiorcach – kampanie w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce (RLSA). Wartościowym elementem są też lekcje pokazujące jak krok po kroku uruchomić reklamy na YouTube oraz do odbiorców poczty na Gmailu, aby jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Google i zdobywać nowych Klientów oraz budować Twoją markę i zasięgi!
W tej części podzielę się z Tobą gotowymi rozwiązaniami i praktykami w zakresie zarządzania i optymalizacji uruchomionych kampanii w sieci reklamowej Google, w YouTube oraz Gmailu, a także kampanii remarketingowych. Co sprawdzać, co regulować, na co zwracać uwagę w tych kampaniach aby przynosiły jak największe efekty i aby nie przepalać niepotrzebnie Twoich budżetów. Dodatkowo w tej części krok po kroku uruchomimy Twoją pierwszą kampanię w nowym modelu w Google Ads czyli zautomatyzowaną kampanię Performance Max, z moim komentarzem oraz doświadczeniami po wdrożeniach u moich Klientów w ostatnich miesiącach.
Ta część kursu w module Google Ads – Poziom 2 (dla zaawansowanych) przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują lub uruchomili już sklep internetowy i chcą uruchomić kampanie reklamowe (kampanie produktowe Google) z wykorzystaniem mega skutecznych reklam w Google Zakupy (Merchant Center). Przejdziemy tutaj krok po kroku przez proces tworzenia pliku produktowego, uruchamiania konta firmowego w Merchant Center, odpalania kampanii i jej podstawowej konfiguracji. Na koniec kilka słów o optymalizacji tych kampanii oraz ich perspektywach w kontekście wchodzących kampanii Performance Max.
Zawartość modułu: 7 lekcji.
Moduł przygotowałem abyście mogli samodzielnie od zera przygotować swój kanał firmowy/ekspercki na YouTube. Omawiam jak to zrobić krok po kroku, na co zwrócić uwagę, jak przygotować grafiki, jakie treści umieścić – jak przygotować wszystko aby kanał dobrze wyglądał i był przyjazny dla wyszukiwarek. Na sprawdzonych rozwiązaniach i przykładach pokażę Tobie także jak przygotować materiały filmowe, jak je zoptymalizować pod YouTube SEO oraz jak na co dzień zarządzać swoich kanałem m.in. korzystając z rozbudowanych statystyk w YouTube.
Zawartość modułu: 5 lekcji.
Google Data Studio to idealne rozwiązanie dla każdego marketera, właściciela firmy i każdego kto jest w prosty i przystępny sposób zwizualizować raporty z Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, YouTube i innych narzędzi. W tym module pokażę Tobie jak wykorzystać to narzędzie abyś zyskał sporo czasu, a Twoje raporty były idealnym zobrazowaniem wyników podejmowanych działań marketingowych.
Zawartość modułu: 11 lekcji.
Twoja podstawowa aktywność, jeśli prowadzisz swoją firmę oraz promujesz ją przez Internet i chcesz z miesiąca na miesiąc optymalizować koszty i zwiększać ilość pozyskanych Klientów oraz zysków powinna być analiza! Google Analytics to podstawowe i bezpłatne narzędzie, które pokazuje kto, skąd, kiedy i dlaczego wchodzi na Twoją stronę lub do Twojego sklepu internetowego. Dzięki danym wiesz co Klienci robią na Twojej stronie, co im się podoba, gdzie się gubią, a jakie produkty oglądają chętnie i kupują. W tym module pokażę Tobie jak uruchomić oraz zoptymalizować Google Analytics Uniwersal oraz Google Analytics 4 , na co zwracać uwagę, które dane są ważne i jakie raporty generować aby mieć najlepsze wnioski, a na ich podstawie podejmować optymalne decyzje w co warto inwestować w reklamę, co zmieniać na stronie i jak dopasowywać ofertę do Twojego Klienta.
Zawartość modułu: 6 lekcji.
Aby Twoja strona internetowa lub sklep internetowy były dobrze widoczne w wyszukiwarce i abyś w ten sposób zdobywał (najbardziej wartościowych jak pokazują badania) Klientów musisz zadbać aby strona wewnętrzne i zewnętrznie była zoptymalizowana wg. wskazówek i zaleceń Google. W tym module krok po kroku przejdziemy przez proces analizy Twojej strony lub sklepu internetowego aby sprawdzić wszystkie najistotniejsze elementy wewnątrz Twojej strony oraz przeanalizować jakość działań zewnętrznych (link buildingu). Pokażę Ci z jakich narzędzi korzystać i co sprawdzić aby strona z dnia na dzień po przeprowadzeniu audytu oraz wdrożeniu zaleceń z tego badania poprawiała swoje pozycje w wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Yahoo).
Zawartość modułu: 4 lekcje.
Obecność Twojej firmy w Google Moja Firma to niezbędnik dla każdego, a szczególnie dla firm działających lokalnie. Badania pokazują, że coraz częściej korzystamy z map Google szukając firmy i usług oraz produktów. W wyszukiwarce Google także coraz częściej spotykamy się z wynikami lokalnymi z map Google. W związku z tym, że jest to bardzo ważne dla każdej firmy, w tym module pokażę Tobie jak przygotować i uruchomić wizytówkę firmy w Google Moja Firma, jak ją zoptymalizować i wykorzystać do promocji i zwiększania sprzedaży na co dzień.
Zawartość modułu: 4 lekcje.
W ramach modułu dostępne będą 4 lekcje, podczas których otrzymasz wiedzę i praktyczne wskazówki oraz przećwiczysz dostępne narzędzia w ramach tematów:
Zawartość modułu: 4 lekcje.
W ostatnim module tego kursu chciałbym pomóc wszystkim tym osobom, które planują uruchomienie i promocję swojej firmy poprzez media społecznościowe. Skupimy się tutaj na najbardziej popularnych, a jednocześnie przetestowanych przeze mnie podczas pracy dla moich Klientów kanałów. Najlepiej na przełomie 2022 oraz 2023 postawić na komunikację i kontakt z Twoimi klientami poprzez swoje strony/kanały na platformach Facebook i Instagram oraz LinkedIn i Twitter. Poznaj wszystkie cztery kanały podczas 4 lekcji i sprawdź wszystkie możliwości, moje sugestie i rekomendacji, a sam zadecydujesz finalnie z czego skorzystasz w swojej firmie.
Na skróty: Kursy | Szkolenia | Książka | Doradztwo | Usługi | Blog | Kontakt
SukceswInternecie.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 16.00): Tel: 507 957 579 lub 606 476 711
email: info(at)sukceswinternecie.pl | Polityka prywatności | Regulamin szkoleń
Prawa autorskie 2023 ©SukceswInternecie Robert Duda. Wszelkie prawa zastrzeżone.