Kurs Google Ads

10 godzin wiedzy o Google Ads w 57 lekcjach!

Nauczę Cię jak krok po kroku przygotować Twoją kampanie w Google Ads. Jak przygotować strategię i stworzyć skuteczne kampanie i reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej Google oraz w YouTube i Google Zakupy / Performance MAX! Setki gotowych rozwiązań i praktycznych wskazówek. 

Ostatnia aktualizacja zawartości kursu: 5 września 2022

PODSTAWOWE LEKCJE DOSTĘPNE JUŻ TERAZ 
CO TYDZIEŃ NOWY PAKIET KILKU LEKCJI O GOOGLE ADS
STATUS GOOGLE PARTNER TO GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI!

5/5

Ocena 5 na 5
z pośród 211 opinii uczestników kursu
Zobacz rekomendacje >>>

Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Google Ads?

Google Ads to dziś najpotężniejszy system reklamowy na świecie, dzięki któremu także Ty możesz dotrzeć ze swoimi produktami lub usługami.  Reklama Google Ads to nie tylko najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka Google, ale także m.in. sieć reklamowa Google (portale, serwisy, fora internetowe i blogi) oraz skrzynki pocztowe Gmail czy YouTube, gdzie możesz wyświetlać się z reklamą swojej oferty dla Klientów.

Znajomość systemu reklamowego Google Ads to podstawa sukcesu każdej strony i sklepu internetowego. Niezależnie czy dopiero startujesz ze swoim biznesem czy rozpoczynasz lub planujesz pracę w dziale marketingu i promocji – ten kurs pozwoli Ci osiągnąć wiele sukcesów! 

W tym kursie Google Ads w prosty i przystępny sposób, w odpowiednim tempie i zrozumiałym językiem wytłumaczę Ci co robić, a czego unikać w Google Ads aby zrobić dobre kampanie na start, a dalej jak je optymalizować, wyciągać wnioski i z tygodnia na tydzień wyciskać z reklam jeszcze więcej! 

Czego nauczysz się na tym wyjątkowym kursie?

Dla każdego kto startuje z marketingiem internetowym swojej firmy lub rozpoczyna pracę w dziale marketingu przygotowałem kurs online, a w nim 125 wartościowych lekcji, w kilku tematycznych modułach. Uczestnicząc w kursie nauczysz się jak samodzielnie i krok po kroku: 

    • Przygotujesz Twój plan działania w Internecie do aktualnych trendów sprzedaży w sieci?
    • Nauczysz się jak samodzielnie przygotować strategię Google Ads aby reklamy były przemyślane i finalnie skuteczne 
    • Dowiesz się jak przygotować konto reklamowe i wykorzystać cały potencjał Google Ads
    • Poznasz podstawowe pojęcia i możliwości aby płynnie korzystać z wszystkich funkcji w najnowszym interface Google
    • Dowiesz się jak etapami wdrażać funkcje Google Ads aby wszystkie funkcje automatyzacji w dłuższej perspektywie dobrze pracowały na zwiększanie sprzedaży przez Internet 
    • Nauczę Cię jak integrować narzędzia Google Ads z Google Analytics i Google Data Studio aby jeszcze lepiej poznać Twoich potencjalnych Klientów i ich sposoby działania i podejmowania decyzji 
    • Przechodząc przez cały kurs będziesz miał gwarancje, że możesz poprzez Google Ads mieć realny wpływ na rozpoznawalność Twojej marki i wzrosty konwersji i sprzedaży oraz poprawę ROAS!
    • Jeśli pracujesz w firmie gdzie potrzebujesz wiedzy aby kontrolować agencję, z którą współpracujesz to po tym kursie nic już się przed Tobą nie ukryje co wpłynie na poprawę efektów tej współpracy! 

ZOBACZ DARMOWE FRAGMENTY

DLA KOGO?

Otwierasz swoją firmę?

Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wykorzystać Google Ads w biznesie?

Podczas kursu dowiesz się jakie możliwości daje system Google Ads i jak jego wykorzystanie przyniesie Ci wymierne efekty sprzedażowe, praktycznie z dnia na dzień!

Szukasz nowej pracy?

Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że praca ze znajomością systemu reklamowego Google Ads to ogromne możliwości rozwoju i stale rosnące wynagrodzenia! 

W tym kursie z Google Ads dostaniesz bazę wiedzy i umiejętności aby spokojnie aplikować na stanowiska gdzie wymagają wiedzy o Google Ads. 

Chcesz lepszych efektów?

Prowadzisz już firmę i korzystałeś z reklam Google Ads ale poza wydaną kasą nie przyniosło to większych efektów? 

Twój udział w kursie daje Ci perspektywy na wyłapanie dotychczasowych błędów, na skorygowanie dotychczasowych kampanii i rozpoczęcie realnej sprzedaży! 

KORZYŚCI

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu?

Tylko praktyczna wiedza

Podczas kursu otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach Google Ads oraz Google Analytics. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień

Wygodny tryb Online

Kurs realizowany jest w trybie Online w formie odcinków - nagrań wideo. Dzięki czemu w zaciszu domu możesz spokojnie skupić się na wiedzy, która będzie przekazywana. Bez zbędnych dojazdów, tracenia czasu i kosztów na przejazdy.

CERTYFIKAT

Po kursie otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w cyklu szkoleniowym oraz zdobytą wiedzę i praktyczne umiejętności. Kurs jest realizowany zgodnie ze standardem SUS 2.0 - Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Wyrównany poziom

W kursie biorą udział osoby, które podobnie jak Ty nie mają praktycznie żadnej wiedzy lub bardzo podstawową o Google Ads. Nie musisz się więc martwić, że nie podołasz lub że poziom czy też słownictwo będzie niezrozumiałe. Na pewno dasz radę!

Atrakcyjna cena

Uczestnicy kursu nie potrzebują wypasionych sal i wymyślnych posiłków dla szkoleń stacjonarnych. Dlatego możemy zaoferować atrakcyjne ceny kursu wideo, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Wybierz odpowiedni pakiet dla siebie i wykorzystać pełnie mozliwości.

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do platformy szkoleniowej, bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętych grup na FB i inne gratisy! W ramach pakietu możesz wykupić także indywidualne konsultacje dla Twojej firmy!

Certyfikat ukończenia kursu Google Ads

krus google ads certyfikat

ZAWARTOŚĆ KURSU

Lista 57 lekcji podczas których uczysz się robić skuteczne reklamy w Google Ads!

Lekcja na zielono – już dostępne  |   Lekcje na szaro – dostępne wkrótce

Kurs Google Ads

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – CZĘŚC 1
„GOOGLE ADS – WPROWADZENIE”

Zawartość modułu: 25 lekcji. 
Czas lekcji (już dostępnych) w tym module: 249 minut i 48 sekundy

Zawartość tej części: 9 lekcji.
Czas lekcji w tej części: 139 minut i 1 sekund

Podczas 9 lekcji w tym module o reklamie w Google Ads poznasz wszystkie niezbędne informacje na temat systemu reklamowego Google.  Dowiesz się jak ważna jest struktura Twojego konta w Google Ads oraz jak uporządkować wszystko aby uzyskiwać najlepsze efekty. Bardzo ważnym elementem tej części jest także przygotowanie przez Ciebie z moją pomocą strategii kampanii reklamowych w Google Ads – dzięki temu wszystko przemyślisz i zaplanujesz tworząc notatki strategii, aby potem wprowadzić wszystkie przemyślane elementy już do systemu i zrobić super reklamy! 

    • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads (25 min i 58 sek)
    • SEO w Google Ads – podstawa do wysokiego wyniku jakości (15 min i 50 sek)
    • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu (6 min i 49 sek)
    • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu (30min i 54 sek)
    • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe (13 min i 38 sek)
    • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! (8 min i 23 sek)
    • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? (10 min i 41 sek)
    • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy (12 min i 11 sek)
    • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych? (14 min i 37 sek)
  •  

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – CZĘŚĆ 2
„REKLAMY GOOGLE ADS W WYSZUKIWARCE GOOGLE”

Zawartość tej częśći: 10 lekcji.
Czas lekcji (już dostępnych) w tej części: 
110 minut i 47 sekundy

 

Teraz krok po kroku przejdziesz już przez proces zakładania swojego konta gmail, konta reklamowego w Google Ads oraz wszystkich ustawień niezbędnych do uruchomienia dobrych reklam w Google Ads (dawniej Google AdWords). Samodzielnie stworzysz pierwszą kampanie, grupy reklam oraz dopasujesz najlepsze słowa kluczowe. Dowiesz się także jak zabezpieczyć się przed najczęściej popełnianymi błędami aby zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy na początku!

    • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads (7 min i 46 sek)
    • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii (15 min i 18 sek)
    • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców (18 min i 47 sek)
    • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads (5 min i 26 sek)
    • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam (28 min i 7 sek)
    • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych (10 min i 20 sek)
    • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads (12 min i 6 sek)
    • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads (4 min i 32 sek)
    • Jak szybko i sprawnie uruchomić kolejne grupy reklam?
    • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
  •  

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM I – CZĘŚĆ 3
„PODSTAWOWA OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA GOOGLE ADS” 

Zawartość tej części: 6 lekcji. Czas lekcji w tej części: (materiał w przygotowaniu)

Po uruchomieniu swoich pierwszych kampanii kolejnym krokiem aby sprzedawać poprzez Google Ads jest nauka procesu zarządzania Twoimi kampaniami i reklamami oraz ich optymalizacja (usuwanie najgorszych elementów i dodawania tych najlepszych + zmiany strategii ustawiania stawek, kierowania i innych elementów). W tym module nauczę Cię także jak wykorzystywać narzędzia wewnętrzne w Google Ads jak Planner słów kluczowych oraz Podgląd i diagnostyka reklam. Na koniec opowiem o funkcji rekomendacje w Google Ads – jak to w praktyce może pomóc (lub przez niewiedzę zaszkodzić) w uzyskiwaniu dobrych efektów Twoich reklam w Google Ads. 

    • Zarządzanie Twoim kontem, kampaniami i grupami reklam
    • Optymalizacja reklam i słów kluczowych w Google Ads – od czego zacząć?
    • Wyszukiwane hasła i słowa wykluczające – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Odpal kolejne grupy reklam na Planerze słów kluczowych – szybko i skutecznie
    • Wykorzystaj podgląd i diagnostykę reklam z Google Ads
    • Rekomendacje w Google Ads, w tym rekomendacje automatyczne BETA
kurs google ads poziom 2

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – CZĘŚĆ 1
„REKLAMY GOOGLE ADS W SIECI REKLAMOWEJ GOOGLE”

Zawartość modułu: 32 lekcje. Czas lekcji w tym module: (materiał w przygotowaniu)

Zawartość tej części: 9 lekcji. Czas lekcji w tej części: (materiał w przygotowaniu)

Tutaj nauczysz się jak wykorzystać ogromny potencjał systemu reklamowego Google Ads poprzez sieć reklamową Google. Obok wcześniej uruchomionych kampanii w wyszukiwarce Google w tej części dowiesz się jak zaplanować oraz uruchomić w interface krok po kroku swoją pierwszą reklamę graficzną, która będzie widoczna dla potencjalnych Klientów w portalach, serwisach, blogach i forach internetowych (np. w onet.pl, interia.pl, portalach lokalnych oraz branżowych). Zobaczysz jak dobrze przygotować kreacje graficzne oraz jakich błędów nie popełniać aby optymalnie wydawać budżety! 

    • Co to jest sieć reklamowa Google i jak ją wykorzystać?
    • Strategia kampanii Google Ads w GDN. Jaki jest Twój cel?
    • Jak w strukturze konta umieścić kampanie GDN?
    • Możliwości kierowania i rozliczania w sieci reklamowej.
    • Jak nie popełnić podstawowych błędów w kampaniach GDN?
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 1.
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 2.
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 3.
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku. Część 4.
  •  

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – CZĘŚĆ 2
„REMARKETING, YOUTUBE I GMAIL PRZEZ GOOGLE ADS”

Zawartość tej części: 13 lekcji. Czas lekcji w tej części: (materiał w przygotowaniu)

Ta część to praktyczne instrukcje jak samodzielnie uruchomić kampanie remarketingowe, w tym z wykorzystaniem danych z Google Analytics o odbiorcach – kampanie w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce (RLSA). Wartościowym elementem są też lekcje pokazujące jak krok po kroku uruchomić reklamy na YouTube oraz do odbiorców poczty na Gmailu, aby jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Google i zdobywać nowych Klientów oraz budować Twoją markę i zasięgi!

    • Jak przygotować się do uruchomienia kampanii remarketingowych?
    • Gdzie są Twoi odbiorcy? Integracja Google Ads i Google Analytics
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku.
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku. Część 2
    • Cenne RSLA czyli Kampanie remarkeringowe w wyszukiwarce
    • Niestandardowe grupy odbiorców – „kampanie na sterydach”
    • W jaki sposób w Google Ads uruchomić skuteczne kampanie na YouTube?
    • Pierwsza kampania z Google Ads w YouTube. Część 1.
    • Pierwsza kampania z Google Ads w YouTube. Część 2.
    • Wykorzystaj potencjał użytkowników Gmail
    • Pierwsza kampania z Google Ads w Gmail. Część 1.
    • Pierwsza kampania z Google Ads w Gmail. Część 2.
    • Jak wykorzystywać „Rekomendacje” w Google Ads
  •  

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – CZĘŚĆ 3
„OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA KAMPANII GDN I PMAX”

Zawartość tej części: 4 lekcje. Czas lekcji w tej części: (materiał w przygotowaniu)

W tej części podzielę się z Tobą gotowymi rozwiązaniami i praktykami w zakresie zarządzania i optymalizacji uruchomionych kampanii w sieci reklamowej Google, w YouTube oraz Gmailu, a także kampanii remarketingowych. Co sprawdzać, co regulować, na co zwracać uwagę w tych kampaniach aby przynosiły jak największe efekty i aby nie przepalać niepotrzebnie Twoich budżetów. Dodatkowo w tej części krok po kroku uruchomimy Twoją pierwszą kampanię w nowym modelu w Google Ads czyli zautomatyzowaną kampanię Performance Max, z moim komentarzem oraz doświadczeniami po wdrożeniach u moich Klientów w ostatnich miesiącach. 

    • Zarządzanie kampaniami, grupami reklam, reklamami w GDN
    • Optymalizacja reklam i kierowania w Google Ads – od czego zacząć?
    • Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Wykorzystaj reklamy w kampanii Performance Max – pierwsza kampania krok po kroku Elastyczne dla ułatwienia i przyspieszenia sprzedaży
  •  

REKLAMA W GOOGLE ADS – POZIOM II – CZĘŚĆ 4
„REKLAMY GOOGLE ADS DLA SKLEPU/E-COMMERCE”

Zawartość tej części: 6 lekcji. Czas lekcji w tej części: (materiał w przygotowaniu)

Ta część kursu w module Google Ads – Poziom 2 (dla zaawansowanych) przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują lub uruchomili już sklep internetowy i chcą uruchomić kampanie reklamowe (kampanie produktowe Google) z wykorzystaniem mega skutecznych reklam w Google Zakupy (Merchant Center). Przejdziemy tutaj krok po kroku przez proces tworzenia pliku produktowego, uruchamiania konta firmowego w Merchant Center, odpalania kampanii i jej podstawowej konfiguracji. Na koniec kilka słów o optymalizacji tych kampanii oraz ich perspektywach w kontekście wchodzących kampanii Performance Max. 

    • Wprowadzenie do Google Zakupy / Performance MAX. Pojęcia, możliwości, potencjał
    • Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center
    • Integracja Google Ads z Google Merchant Center
    • Tworzenie i optymalizacja plików produktowych do Google Ads
    • Twoja pierwsza kampania w Google Zakupy/Performance MAX krok po kroku
    • Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych w Google Ads

PROWADZĄCY

Robert Duda

Pomysłodawcą oraz autorem i prowadzącym zajęcia w ramach tego kursu jest Robert Duda. 

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 30 000 000 zł 
    • Założyciel agencji Spozycjonowani.pl działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie

Oni już skorzystali z mojej wiedzy

Do tej pory z moich szkoleń, kursów oraz usług doradczych skorzystało dziesiątki pracowników małych i średnich biznesów, freelancerów, a także pracownicy takich firm jak m.in.: 

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Z Robertem współpracujemy od 8 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 4 edycje warsztatów, w których udział wzięło kilkuset przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

KOSZT DOSTĘPU DO KURSU

Udział w kursie Google Ads Online

Licencja na rok. Dostęp do 57 lekcji o Google Ads
798
299 zł Cena brutto z 23% vat. Opłata jednorazowa
  • Dostęp do platformy szkoleniowej (57 lekcji)
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia PDF
Promocja!

Jeśli od kursu online do przerobienia na komputerze w domu lub pracy, wolisz uczyć się podczas tradycyjnego szkolenia stacjonarnego to koniecznie zobacz sprawdź najbliższe terminy szkoleń stacjonarnych Google Ads w Katowicach, Wrocławiu i Warszawie!

Co otrzymujesz kupując ten kurs?

    • Już od teraz dostęp do 18 lekcji na temat Google Ads na już. 
    • Co tydzień dostęp do nowego zestawu lekcji. Docelowo (31.08.2022) 57 lekcji i ponad 10 godzin nagrań!
    • Dostęp do aktualizacji lekcji, które z uwagi na dynamiczne zmiany w marketingu internetowym pojawiają się w wielu tematach i narzędziach
    • 12 miesięczny dostęp do kursu, który opłacasz jednorazowo
    • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych, plików, linków do programów niezbędnych do realizacji swoich działań marketingowych

Czy inwestycja w kurs przełoży się na Twoją sprzedaż i zyski?

Cyfry nie kłamią. Poniżej pokazuje kilka przykładów z kont moich Klientów i kursantów. Dobrze przemyślana i przygotowana strategia i odpowiednie przygotowanie oraz optymalizacja kampanii Google Ads przynoszą naprawdę wymierne efekty.  Oczywiście potrzebujesz zaangazować w to sporo czasu i środków, ale wytrwałość i stała optymalizacja naprawdę może Cię zaskoczyć :)! 

Przykład 1 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: wystrój wnętrz
      • Wydatki na reklamę przez rok: 79 811 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 1 421 678 zł 
      • Zysk brutto: 1 341 867 zł przez rok!
skuteczność reklam w google Ads - przykład 1

Przykład 2 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: budowlana
      • Wydatki na reklamę Google Ads przez rok: 125 251 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 959 416 zł 
      • Zysk brutto: 834 165 zł przez rok!
skuteczność reklamy w Google Ads - przykład 2

lub jeśli od kursu online do przerobienia na komputerze w domu lub pracy, wolisz uczyć się podczas tradycyjnego szkolenia stacjonarnego to koniecznie zobacz sprawdź najbliższe terminy szkoleń stacjonarnych Google Ads w Katowicach, Wrocławiu i Warszawie!

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Mail z dostępem do kursu otrzymasz w kilka minut po rejestracji oraz zrealizowaniu płatności. 

W przypadku płatności miesięcznych w przypadku braku płatności Twój dostęp zostanie zablokowany do czasu uregulowania opłaty.

Zajęcia odbywają się w trybie online – uczysz się na przygotowanych przeze mnie wcześniej nagranych materiałach video i korzystasz z dodatkowych materiałów w formie xls lub pdf, które ściągasz z platformy na swój komputer. Aby korzystać wystarczy przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge itd)  i dane do logowania, które dostaniesz na adres mailowy podany przy rejestracji.  

1. Po zakupie dostajesz dostęp do logowania na platformę szkoleniową. 

2. Logujesz się i bierzesz udział w dostępnych na platformie lekcjach w dowolny dzień, o dowolnej godzinie oraz na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, telewizor, laptop) – tak aby Tobie było najwygodniej. 

3. Możesz dowolną ilość razy wracać do konkretnych już przerobionych lekcji aby utrwalić wiedzę lub upewnić się jak wykonać określone czynności.  

Kurs jest przygotowany i sprawdzony w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie kurs dla Ciebie! 

Tak, Kurs Google Ads jest stale aktualizowany – co jest niezbędne aby dopasować program do aktualnych zmian wprowadzanych w tym systemie przez Google. Na samej platformie szkoleniowej oraz drogą mailową i na grupie FB na bieżącą dostajesz informacje o aktualizacjach i nowych odcinkach w kursie. 

aby brać udział w kursie potrzebujesz nie wiele: 

      • Wykupiony dostęp do kursu
      • Komputer lub tablet lub smartfon
      • Dostęp do Internetu (zalecany szybki Internet – dla Twojego komfortu)
      • Coś do notowania lub po prostu notatnik na komputerze/tablecie
      • Kubek pysznej kawki lub herbatki
      • Otwartą głowę na nowe pomysły i inspiracje 🙂 

Nowe odcinki pojawiają się wg. harmonogramu w terminie od 1 stycznia 2022 do 30 września 2022. 

Dodatkowo wiele odcinków z uwagi na stale zmieniające się systemy, interfejsy oraz zasady i możliwości systemów podczas Twojego dostępu do kursu, jest stale aktualizowanych i dodawane są także dodatkowe materiały szkoleniowe w formie PDF lub xls. 

O zmianach i publikacjach nowych odcinków jesteś powiadamiany mailowo lub na zamkniętej grupie na Facebooku „Sukces w Internecie”. 0

Tak, jeśli podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie z systemu ifirma dla płatności rocznych. Dla płatności miesięcznych faktury będą generowane automatycznie lub wysyłane na adres wskazany podczas rejestracji. 

Jeśli z jakiś przyczyn nie możesz zapłacić za kurs przez płatnosci elektroniczne Przelewy24 i potrzebujesz najpierw faktury proforma to żaden problem! Napisz po prostu do nas maila na info(@)sukceswinternecie.pl i podanej w treści dane firmy do faktury oraz kontakt do Ciebie (telefon oraz email). 
Jeżeli jesteś osobą prywatną i nie potrzebujesz faktury, a chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma to podeślij swoje prywatne dane: imie, nazwisko i adres.  

Tak, na zakończenie pełnego cyklu kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w kursie i zdobyte umiejętności oraz wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Aby otrzymać kurs należy po przejściu wszystkich lekcji wysłać do nas maila na adres info@sukceswinternecie.pl. 
Certyfikat wysyłamy max do 3 dni roboczych (certyfikat w wersji elektronicznej PDF – gotowy do wydruku we własnym zakresie)

Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie. Napisz do nas na info@sukceswinternecie.pl lub po prostu zadzwoń 507 957 579 od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00

Właścicielem marki i projektu SUKCES W INTERNECIE jest firma:
Spozycjonowani.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 17.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń