Kup teraz z super rabatem -25%. Wykorzystaj kod „WAX24″, ważny jeszcze tylko:  

Godzin
Minut
Sekund

Kurs Google Ads
Poziom 2

37 lekcje o Google Ads na poziomie zaawansowanym

Nauczysz się tworzyć skuteczne reklamy w sieci reklamowej Google, Google Zakupy – Performance MAX, Discovery i YouTube. Ustalisz konwersje, zintegrujesz z Google Analytics. 

Aktualizacja: 25 kwietnia 2024  |  Autor: Robert Duda, Certyfikowany Specjalista Google z 21 letnim stażem

Program  |  Autor  |   Opinie  |  Kup teraz ⬆️

Czego nauczysz się na kursie Google Ads na poziomie 2 - zaawansowanym?

297 zł

499 zł 

Ten kurs obejmuje:
– Ponad 5 godzin wideo
– 37 praktycznych lekcji
– Poziom zaawansowany
– 12 miesięczny dostęp
– Stałe aktualizacje
– Certyfikat ukończenia

Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Google Ads na poziomie zaawansowanym?

Znajomość systemu reklamowego Google Ads to podstawa sukcesu każdej strony i sklepu internetowego. Niezależnie czy dopiero startujesz ze swoim biznesem czy rozpoczynasz lub planujesz pracę w dziale marketingu i promocji – ten kurs pozwoli Ci osiągnąć wiele sukcesów! To jednak jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał Google i skalować swój biznes może nie wystarczyć!

Dlatego na poziomie drugim – zaawansowanym mojego kursu Google Ads w prosty i przystępny sposób, w odpowiednim tempie i zrozumiałym językiem wytłumaczę Ci jak w pełni wykorzystać nie tylko wiele zaawansowanych funkcji i możliwości w samym Google Ads, ale także pokażę jak do zwiększania sprzedaży wykorzystać takie narzędzia jak Google Tag Manager, Edytor Google Ads oraz bardzo duży potencjał reklam w sieci reklamowej Google, kampanii Discovery (m.in. aby docierać z reklamą do użytkowników Gmail). 

Bardzo ważnym modułem w kursie jest temat Google Zakupów, w tym pokazanie Tobie krok po kroku jak założyć konto w Google Merchant Center, a w kolejnych krokach jak uruchomić kampanie Performance MAX w Google Ads z uwzględnieniem pliku produktowego oraz zalecanych zasobów. 

Najwyższa jakość i gwarancja satysfakcji!

Najwyższa jakość merytoryczna oraz aktualność wiedzy gwarantowana statusem Google Partner. 

Rekomendowany przez przedsiębiorców!

5/5

Ocena 5 na 5
z pośród opinii 913 uczestników moich kursu
Zobacz rekomendacje >>>

ZAWARTOŚĆ KURSU

Lista 37 lekcji na poziomie drugim - zaawansowanym
w kursie Google Ads.

KURS GOOGLE ADS - POZIOM 2

37 lekcji  |  6 godzin i 28 minut

      • Pierwsza kampania w GDN krok po roku 
      • Proste i szybkie uruchamianie kolejnej grupy reklam + segmenty niestandardowe 
      • Grupy reklam w GDN dla najlepszych miejsc docelowych 
      • Podstawowe błędy jakich unikać aby nie przepalać budżetów w kampaniach Google Ads w GDN
      • Podstawowa analiza wyników kampanii w GDN
      • Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
      • Optymalizacja reklam w kampaniach GDN w Google Ads

Tutaj nauczysz się jak wykorzystać ogromny potencjał systemu reklamowego Google Ads poprzez sieć reklamową Google. Obok wcześniej uruchomionych kampanii w wyszukiwarce Google w tej części dowiesz się jak zaplanować oraz uruchomić w interface krok po kroku swoją pierwszą reklamę graficzną, która będzie widoczna dla potencjalnych Klientów w portalach, serwisach, blogach i forach internetowych (np. w onet.pl, interia.pl, portalach lokalnych oraz branżowych). Zobaczysz jak dobrze optymalizować kreacje graficzne oraz jakich błędów nie popełniać aby optymalnie wydawać budżety! 

      • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Ads
      • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Analytics Uniwersal 
      • Automatyczne strategie ustalania stawek, z wykorzystaniem konwersji i mikrokonwersji 
      • Edytor Google Ads – narzędzie do zarządzania zmianami w kampaniach w trybie offline
      • Google Tag Manager – podstawowe zagadnienia i konfiguracja elementów zliczających/konwersji
      • Konwersje w Google Ads po uruchomieniu w serwisie Google Analytics 4 

W tej części skonfigurujesz konwersje, niezbędne do skutecznego prowadzenia kampanii Google Ads oraz ich optymalizacji. Poznasz także takie pomocne narzędzia jak Edytor Google Ads oraz podstawy Google Tag Managera, aby jeszcze lepiej zarządzać i optymalizować swoje kampanie.  

      • Wprowadzenie do remarketingu w Google Ads 
      • Tworzenie grup odbiorców w Google Ads
      • Import grup odbiorców z Google Analytics Uniwersal 
      • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 1z2 
      • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 2z2 
      • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 1z2 
      • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 2z2 
      • Integracja danych remarketingowych z Google Analytics 4 

Ta część to praktyczne instrukcje jak samodzielnie uruchomić kampanie remarketingowe, w tym z wykorzystaniem danych z Google Analytics o odbiorcach – kampanie w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce (RLSA).

      • Wprowadzenie do kampanii wideo w YouTube 
      • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „zachęcenie do konwersji” 
      • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „niestandardowa kampania video” 
      • Optymalizacja kampanii w YouTube
      • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ standardowa
      • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ karuzelowa
      • Optymalizacja kampanii Discovery
      • Kampanie w wyszukiwarce „Tylko połączenia” krok po kroku 

W tej części podzielę się z Tobą gotowymi rozwiązaniami i praktykami w zakresie zarządzania i optymalizacji uruchomionych kampanii w sieci reklamowej Google, w Discovery, YouTube oraz Gmailu. Jak przygotować i uruchomić krok po kroku te kampanie aby przynosiły jak największe efekty i aby nie przepalać niepotrzebnie Twoich budżetów. W ramach tego modułu kursu zobaczysz także jak przygotować ciekawa kampanię „Tylko połączenia”, która być może w Twoim biznesie przyniesie super efekty.

      • Wprowadzenie do Google Zakupy / Performance MAX. Pojęcia, możliwości, potencjał
      • Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center
      • Integracja Google Ads z Google Merchant Center
      • Pliki produktowe XML dla kampanii Performance MAX (przykłady dla sklepów na WordPress, PrestaShop, Idosell)
      • Ręczne dodawanie produktów, bez generowania pliku XML
      • Kampania Performance MAX krok po kroku – typ bez pliku produktowego
      • Kampania Performance MAX krok po kroku – z plikiem produktowym, bez innych zasobów
      • Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych/PMAX w Google Ads

Ta część kursu w module Google Ads – Poziom 2 (dla zaawansowanych) przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują lub uruchomili już sklep internetowy i chcą uruchomić kampanie reklamowe (kampanie produktowe Google) z wykorzystaniem mega skutecznych reklam w Google Zakupy (Merchant Center). Przejdziemy tutaj krok po kroku przez proces tworzenia pliku produktowego, uruchamiania konta firmowego w Merchant Center, odpalania kampanii i jej podstawowej konfiguracji.  

Autor kursu zastrzega sobie możliwość wprowadzania dowolnych zmian i aktualizacji w zakresach oraz tematykach w ramach zaplanowanych modułów kursu, z uwagi na zmiany i aktualizacje narzędzi, funkcji oraz trendów w zakresie marketingu internetowego., będącego przedmiotem tego kursu.

ZOBACZ DARMOWE FRAGMENTY Z POZIOMU 2

DLA KOGO?

Otwierasz swoją firmę?

Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wykorzystać Google Ads w biznesie?

Podczas kursu dowiesz się jakie możliwości daje system Google Ads i jak jego wykorzystanie przyniesie Ci wymierne efekty sprzedażowe, praktycznie z dnia na dzień!

Szukasz nowej pracy?

Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że praca ze znajomością systemu reklamowego Google Ads to ogromne możliwości rozwoju i stale rosnące wynagrodzenia! 

W tym kursie z Google Ads dostaniesz bazę wiedzy i umiejętności aby spokojnie aplikować na stanowiska gdzie wymagają wiedzy o Google Ads. 

Chcesz lepszych efektów?

Prowadzisz już firmę i korzystałeś z reklam Google Ads ale poza wydaną kasą nie przyniosło to większych efektów? 

Twój udział w kursie daje Ci perspektywy na wyłapanie dotychczasowych błędów, na skorygowanie dotychczasowych kampanii i rozpoczęcie realnej sprzedaży! 

KORZYŚCI

Co zyskujesz biorąc udział w tym certyfikowanym kursie?

Tylko praktyczna wiedza

Podczas kursu otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach Google Ads oraz Google Analytics. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień

Wygodny tryb Online

Kurs realizowany jest w trybie Online w formie odcinków - nagrań wideo. Dzięki czemu w zaciszu domu możesz spokojnie skupić się na wiedzy, która będzie przekazywana. Bez zbędnych dojazdów, tracenia czasu i kosztów na przejazdy.

CERTYFIKAT

Po kursie otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w cyklu szkoleniowym oraz zdobytą wiedzę i praktyczne umiejętności. Kurs jest realizowany zgodnie ze standardem SUS 2.0 - Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Wyrównany poziom

W kursie biorą udział osoby, które podobnie jak Ty nie mają praktycznie żadnej wiedzy lub bardzo podstawową o Google Ads. Nie musisz się więc martwić, że nie podołasz lub że poziom czy też słownictwo będzie niezrozumiałe. Na pewno dasz radę!

Atrakcyjna cena

Uczestnicy kursu nie potrzebują wypasionych sal i wymyślnych posiłków dla szkoleń stacjonarnych. Dlatego możemy zaoferować atrakcyjne ceny kursu wideo, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Wybierz odpowiedni pakiet dla siebie i wykorzystać pełnie mozliwości.

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do platformy szkoleniowej, bogate materiały szkoleniowe i inne gratisy! W ramach pakietu możesz wykupić także indywidualne konsultacje dla Twojej firmy!

Certyfikat ukończenia kursu Google Ads

krus google ads certyfikat

PROWADZĄCY

Robert Duda

Pomysłodawcą oraz autorem i prowadzącym zajęcia w ramach tego kursu jest Robert Duda. 

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę prawie  50 000 000 zł 
    • Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie
    • Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe   
Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Z Robertem współpracujemy od 8 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 4 edycje warsztatów, w których udział wzięło kilkuset przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Do tej pory z moich szkoleń, kursów oraz usług doradczych skorzystało dziesiątki pracowników małych i średnich biznesów, freelancerów, a także pracownicy takich firm jak m.in.: 

KOSZT DOSTĘPU DO KURSU

Udział w kursie Google Ads - Poziom 2

Licencja na rok. Dostęp do 37 lekcji o Google Ads na poziomie zaawansowanym
499
297 zł Cena brutto z 23% vat. Opłata jednorazowa
  • Dostęp do platformy szkoleniowej (37 lekcji)
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Dostęp do wszystkich aktualizacji przez 12 miesięcy
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia PDF
Promocja!

Jeśli od kursu online do przerobienia na komputerze w domu lub pracy, wolisz uczyć się podczas tradycyjnego szkolenia stacjonarnego to koniecznie zobacz sprawdź ofertę na szkolenia stacjonarne Google Ads dla Ciebie!

Co otrzymujesz kupując ten kurs?

    • Od zaraz dostęp do 37 lekcji na temat Google Ads na już!
    • Dostęp do aktualizacji lekcji, które z uwagi na dynamiczne zmiany w marketingu internetowym pojawiają się w wielu tematach i narzędziach.
    • 12 miesięczny dostęp do kursu, który opłacasz jednorazowo
    • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych, plików, linków do programów niezbędnych do realizacji swoich działań marketingowych
    • Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji – usług doradczych w zakresie Google Ads z rabatem dla kursantów 25% do aktualnych cen za usługi. 

Czy inwestycja w kurs przełoży się na Twoją sprzedaż i zyski?

Cyfry nie kłamią. Poniżej pokazuje kilka przykładów z kont moich Klientów i kursantów. Dobrze przemyślana i przygotowana strategia i odpowiednie przygotowanie oraz optymalizacja kampanii Google Ads przynoszą naprawdę wymierne efekty.  Oczywiście potrzebujesz zaangazować w to sporo czasu i środków, ale wytrwałość i stała optymalizacja naprawdę może Cię zaskoczyć :)! 

Przykład 1 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: wystrój wnętrz
      • Wydatki na reklamę przez rok: 79 811 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 1 421 678 zł 
      • Zysk brutto: 1 341 867 zł przez rok!
skuteczność reklam w google Ads - przykład 1

Przykład 2 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: budowlana
      • Wydatki na reklamę Google Ads przez rok: 125 251 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 959 416 zł 
      • Zysk brutto: 834 165 zł przez rok!
skuteczność reklamy w Google Ads - przykład 2

lub jeśli od kursu online do przerobienia na komputerze w domu lub pracy, wolisz uczyć się podczas tradycyjnego szkolenia stacjonarnego to koniecznie zobacz sprawdź ofertę szkoleń indywidualnych z Google Ads

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Mail z dostępem do kursu otrzymasz w kilka minut po rejestracji oraz zrealizowaniu płatności. 

W przypadku płatności miesięcznych w przypadku braku płatności Twój dostęp zostanie zablokowany do czasu uregulowania opłaty.

Zajęcia odbywają się w trybie online – uczysz się na przygotowanych przeze mnie wcześniej nagranych materiałach video i korzystasz z dodatkowych materiałów w formie xls lub pdf, które ściągasz z platformy na swój komputer. Aby korzystać wystarczy przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge itd)  i dane do logowania, które dostaniesz na adres mailowy podany przy rejestracji.  

1. Po zakupie dostajesz dostęp do logowania na platformę szkoleniową. 

2. Logujesz się i bierzesz udział w dostępnych na platformie lekcjach w dowolny dzień, o dowolnej godzinie oraz na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, telewizor, laptop) – tak aby Tobie było najwygodniej. 

3. Możesz dowolną ilość razy wracać do konkretnych już przerobionych lekcji aby utrwalić wiedzę lub upewnić się jak wykonać określone czynności.  

Kurs jest przygotowany i sprawdzony w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie kurs dla Ciebie! 

Tak, Kurs Google Ads jest stale aktualizowany – co jest niezbędne aby dopasować program do aktualnych zmian wprowadzanych w tym systemie przez Google. Na samej platformie szkoleniowej oraz drogą mailową na bieżąco dostajesz informacje o aktualizacjach i nowych odcinkach w kursie. 

aby brać udział w kursie potrzebujesz nie wiele: 

      • Wykupiony dostęp do kursu
      • Komputer lub tablet lub smartfon
      • Dostęp do Internetu (zalecany szybki Internet – dla Twojego komfortu)
      • Coś do notowania lub po prostu notatnik na komputerze/tablecie
      • Kubek pysznej kawki lub herbatki
      • Otwartą głowę na nowe pomysły i inspiracje 🙂 

Tak, jeśli podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie z systemu ifirma dla płatności rocznych. Dla płatności miesięcznych faktury będą generowane automatycznie lub wysyłane na adres wskazany podczas rejestracji. 

Jeśli z jakiś przyczyn nie możesz zapłacić za kurs przez płatnosci elektroniczne Przelewy24 i potrzebujesz najpierw faktury proforma to żaden problem! Napisz po prostu do nas maila na info(@)sukceswinternecie.pl i podanej w treści dane firmy do faktury oraz kontakt do Ciebie (telefon oraz email). 
Jeżeli jesteś osobą prywatną i nie potrzebujesz faktury, a chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma to podeślij swoje prywatne dane: imie, nazwisko i adres.  

Tak, na zakończenie pełnego cyklu kursu otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w kursie i zdobyte umiejętności oraz wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Aby otrzymać kurs należy po przejściu wszystkich lekcji wysłać do nas maila na adres info@sukceswinternecie.pl. 
Certyfikat wysyłamy max do 3 dni roboczych (certyfikat w wersji elektronicznej PDF – gotowy do wydruku we własnym zakresie)

Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie. Napisz do nas na info@sukceswinternecie.pl lub po prostu zadzwoń 507 957 579 lub 606 476 711 od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00

Na skróty: Kursy  |  Szkolenia  |  Książka  |  Doradztwo  |  Usługi  |  Blog  |  Kontakt

SukceswInternecie.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS): 2.24/00140/2023

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 16.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń  

Prawa autorskie 2024©SukceswInternecie Robert Duda. Wszelkie prawa zastrzeżone.