Szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw.

SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics. 
Warszawa | Katowice | Wrocław | Online

5/5

Ocena 5 na 5 od 1373 uczestników moich szkoleń marketingowych

Absolutne podstawy dla każdego kto rozpoczyna biznes w Internecie lub szuka pracy w marketingu internetowym. Stacjonarne, przekrojowe otwarte szkolenie 2 dniowe dla początkujących w Warszawie, Katowicach lub Wrocławiu.

Bez zbędnych pojęć, informacji, narzędzi, które i tak na samym początku Twojej przygody z marketingiem internetowym i tak nie byłyby wykorzystywane! Zacznij od tego przekrojowego szkolenia, a po wdrożeniu wiedzy i gotowych rozwiązań które dostaniesz na tym szkoleniu – zawsze możesz poszerzyć swoją wiedzę (w kolejnym kroku rozwoju swojego e-biznesu lub na ścieżce kariery) w konkretnym zakresie np. skupić się na zaawansowanym Google Ads lub wyspecjalizować się w SEO czy Google Analytics. 

Czego nauczysz się na szkoleniu Marketing internetowy Google od podstaw?

Narzędzia Google

od 1500 zł

CENA W PROMOCJI!
kwota brutto (w tym 23%vat) za osobę
Cena standardowa: 2250 zł

To szkolenie obejmuje:
– 2 dni szkoleniowe
– 16 godzin nauki
– materiały szkoleniowe
– przerwy kawowe
– pyszny obiad mięso/wege
– Certyfikat ukończenia

Dlaczego warto wybrać moje szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw - SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics?

To szkolenie marketingowe od podstaw dla Ciebie to ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Dostajesz podczas 2 dni szkoleniowych niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne na starcie biznesu w Internecie lub podczas szukania pracy w e-marketingu. 

Na szkoleniu dostaniesz niezbędną teorię oraz masz praktyczne umiejętności tzn. poznasz narzędzia jakie wykorzystywane są przez marketerów na co dzień.

Dostajesz w pigułce wystarczającą na początek wiedzę z zakresu: 

    • przygotowania i uruchomienia strony internetowej lub sklepu internetowego,
    • stworzenia prostej i czytelnej dla Ciebie strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi Google, 
    • działań SEO czyli jak zrobić samodzielnie audyt, optymalizację SEO i odpalić pozycjonowanie, link building 
    • content marketingu – jak przygotować i publikować dobre teksty wewnętrzne i zewnętrze, opisy produktów, jak uruchomić i prowadzić dobrego firmowego/eksperckiego bloga. 
    • jak działają reklamy Google Ads, jak możesz to wykorzystać w swojej firmie, jakie możliwości dają płatne reklamy w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google, w Gmailu oraz YouTube
    • w jaki sposób uruchomić reklamy zakupowe dla e-commerce (Google Zakupy/Google Shopping) z wykorzystaniem Google Merchant Center oraz Google Ads
    • jak zainstalować oraz skonfigurować Google Analytics Universal oraz Google Analytics 4, a dalej jak samodzielnie generować czytelne raporty odwiedzin, cech klientów, dane ilościowe i sprzedażowe
    • w jaki sposób zintegrować narzędzia Google: Google Ads, Google Analytics, Google Search Console oraz YouTube Twojej firmy, aby wycisnąć jak najlepsze efekty i sprzedaż z możliwości jakie dają te narzędzia

Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla kilkuset klientów przez ostatnie 20 lat oraz po przeszkoleniu ponad 5000 osób z zakresu skutecznej reklamy internetowej przygotowałem program tego szkolenia (edycja 2023) tak aby skupić się nad tym co dla Ciebie najważniejsze i przekazać tą wiedzę w najbardziej dostępnej, zrozumiałej i praktycznej formie. 

Nie martw się jeśli to czytasz i niektóre pojęcia są dla Ciebie abstrakcyjne. To szkolenie jest właśnie dla początkujących, czyli dla osób, które mają żadną lub minimalną wiedzę o marketingu internetowym w Google! 

Moje doświadczenie, formuła szkolenia oraz maksimum ćwiczeń, a minimum teorii sprawiają, że 95% uczestników moich szkoleń wykorzystuje zaraz po szkoleniu całą zdobytą praktyczną wiedzę do rozwoju swojego biznesu lub podczas pierwszej pracy w e-marketingu.

 

Dla kogo jest to szkolenie z marketingu internetowego?

To szkolenie jest dla osób, które szukają kompleksowej wiedzy podanej w przystępny sposób aby samodzielnie realizować skuteczne działania marketingowe w Internecie lub weryfikować działania agencji/firm, którym zlecasz działania w tym zakresie.  

To dedykowane szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Planujesz uruchomić lub startujesz ze swoim biznesem internetowym i chcesz uruchomić skuteczne działania w oparciu o narzędzia i ogromne możliwości wyszukiwarki Google, 
  • Pracujesz w dziale marketingu, PR, promocji, zlecasz usługi z zakresu makretingu internetowego do firm zewnętrznych
  • Prowadzisz już swój sklep lub stronę internetową i niestety Twoje dotychczasowe próby nie przyniosły oczekiwanych rezultatów
  • Potrzebujesz rzetelnie zweryfikować czy dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania oraz kampanii Google Ads były zrobione poprawnie, a jeśli nie to jak w prosty sposób to poprawić
  • Masz świadomość jak bardzo rozwija się rynek e-commerce i potrzebujesz zdobyć fundamentalną wiedzę i praktyczne umiejętności aby znaleźć wymarzoną pracę jako e-marketing manager, pracownik działu SEO lub SEM w jakieś firmie lub agnecji.  
  • Masz inny cel, który samodzielnie sobie stawiasz lub właściciel czy zarząd Tobie wyznaczyli i do tego jest potrzebna wiedza o reklamach i narzędziach Google

Program szkolenia
(Agenda szkolenia - Edycja 2023)

Pierwszy dzień

WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO (9.00 – 11.00)

      • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
      • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
      • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
      • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
      • Jak działa, ile kosztuje, jakie ma wady i zalety reklama w Google Ads?
      • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
      • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!

PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)

PODSTAWY POZYCJONOWANIA STRON I SKLEPÓW (11.15 – 13.00)

      • Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
      • Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
      • Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
      • Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
      • 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
      • Google Search Console – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
      • Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
      • Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.

PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)

GOOGLE ANALYTICS – INSTALACJA, OPTYMALIZACJA, RAPORTY (13.45 – 16.00)

      • Co to jest Google Analytics i dlaczego bez analizy danych prowadzenie marketingu jest wydawaniem pieniędzy na ślepo?! 
      • Instalacja Google Analytics Uniwersal + Google Analytics 4 dla Twojej strony lub sklepu internetowego oraz podstawowa optymalizacja 
      • Podstawowe raporty dla stron i sklepów internetowych – które dane są dla Ciebie istotne, jak czytać i wykorzystywać dane z Google Analytics do optymalizacji działań marketingowych 
      • Looker Studio (wcześniej Google data studio) czyli najlepsze narzędzie dla marketera to tworzenia czytelnych raportów dla każdego. 

Drugi dzień

REKLAMA TWOJEJ FIRMY W GOOGLE ADS (9.00 – 13.00)

      • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads 
      • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu 
      • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu 
      • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe 
      • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! 
      • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? 
      • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy 
      • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych? 
PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)
 
      • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads 
      • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii 
      • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
      • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads 
      • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
      • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
      • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads 
      • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
      • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
      • Podstawy analizy i optymalizacji kampanii Google Ads w wyszukiwarce

PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)

CONTENT MARKETING – FUNDAMENT SPRZEDAŻY (13.45 – 15.30)

      • Podstawowe zasady jak czytamy w Internecie i jak to wykorzystać
      • Podstawy przygotowania profesjonalnych tekstów do opisu firmy, oferty, produktów na stronie lub sklepie internetowym 
      • Narzędzia do publikacji zewnętrznych treści w ramach działań SEO
      • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie przygotowywania treści na stronę oraz artykułów do publikacji zewnętrznych?

ZAKOŃCZENIE SZKOLENIE + PANEL: PYTANIA I ODPOWIEDZI (15.30 – 16.00)

Prowadzący. Robert Duda

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 40 000 000 zł 
    • Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie
    • Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe   

Spotkajmy się w social mediach:

Robert Duda

Zobacz moje aktualne Certyfikacje Google w ramach programu oraz Google Partners

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu Marketing Internetowy?

Tylko praktyka

Podczas naszych szkoleń otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach narzędzi marketingowych. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień

Na miejscu

Szkolenia realizujemy w blisko Ciebie w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu lub w formie Online. Organizacja szkolenia w Twoim mieście to oszczędności czasu i pieniędzy! W opcji także szkolenie w formacie Online

W Twoim tempie

Niezależnie od poziomu Twojej wiedzy i umiejętności startowych, czujesz się komfortowo dzięki dopasowaniu tempa zajęć do Twoich potrzeb. Dobre materiały szkoleniowe PDF oraz opcjonalnie kurs w formie video jeszcze bardziej wspierają proces uczenia

1:1 lub max 8 osób

Szkolenie w małej grupie (do 8 osób) to wysoki komfort i wysokie efekty, a przede wszystkim możliwość przeanalizowania i opracowania strategii oraz przygotowania gotowych działań do wdrożenia "od już". Przerwy kawowe oraz obiadowa, a także panel zakończenie to dodatkowa okazja aby indywidualne porozmawiać o e-marketingu dla Ciebie.

Super ceny

W przypadku naszych szkoleń otwartych możemy zaoferować najlepsze ceny szkoleń marketingowych, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Szkolenia realizujemy w komfortowych salach w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu, z dobrym dojazdem, ale nie w topowych lokalizacjach gdzie koszt sali wynika po prostu z dobrego adresu 🙂

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do kursu 125 lekcji o marketingu (z rabatem 50%), moją książkę w formie drukowanej! oraz bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętej grupy na FB i inne gratisy! Po szkoleniu możesz także zamówić pakiet 3 indywidualnych konsultacji online poprzez Zoom w super cenie!

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu internetowego na poziomie podstawowym.

Masz pytania? Zadzwoń!
507 957 579 lub 606 476 711

Oni już skorzystali z mojej wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach internetowych

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Do tej pory z moich szkoleń, kursów oraz usług doradczych w zakresie marketing internetowego skorzystało dziesiątki pracowników małych i średnich biznesów, freelancerów, a także pracownicy takich firm jak m.in.: 

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Szkolenie jest przygotowane i sprawdzone w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie szkolenie z marketingu internetowego jest właśnie dla Ciebie!
Dodatkowo otrzymujesz (opcjonalnie) dostęp do kursu WIDEO pozwoli Tobie przejść cały proces szkoleniowy i utrwalić wiedzę ponieważ zawartość kursu pokrywa się prawie w całości z materiałem realizowanym na szkoleniu.

Tak, jeśli tylko podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP.  Faktury wystawiamy i przesyłamy do 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty. 

Szkolenie należy opłacić na podstawie przesłanej faktury proforma w terminie najpóźniej na 7 dni przed ustalonym terminem szkolenia.

Po zaksięgowaniu wpłaty z faktury pro forma – otrzymasz właściwą fakturę VAT

Ostateczne potwierdzenie realizacji szkolenia otrzymasz najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem szkolenia. W przypadku nie zebrania się grupy na szkolenie w wybranym terminie otrzymasz propozycje udziału w kolejnym terminie, lub w trybie online, lub otrzymasz możliwość bezpłatnej rezygnacji ze zwrotem wpłaconej kwoty w ciągu max 3 dni roboczych. 

Dostęp do opcjonalnego kursu video w formie Wideo z dostępem przez 365 dni na dedykowanej platformie kursowej otrzymasz w terminie do 3 dni po szkoleniu. 

Konsultacje to wymiar 3 godzin doradczych dla Ciebie w formie rozmowy online na platformie ZOOM. Temat konsultacji w ramach tego pakietu dot. narzędziowni i kanałów promocji Google oraz budowy stron i sklepów www. Termin realizacji konsultacji to do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. 

    • Szkolenie w Warszawie: 
      • Sale szkoleniowe „Stacja Wiedzy”.
      • ul. Kolejowa 47 lok U-23, Warszawa 
  •  
    • Szkolenie w Katowicach: 
      • Centrum Konferencyjne Jordana
      • ul. Jordana 18, Katowice
  •  
    • Szkolenie we Wrocławiu: 
      • Hotel Śląsk” ***
      • ul. Oporowska 60 (boczna Grabiszyńskiej), 53-434 Wrocław
  •  
    • Szkolenie Online: 
      • Platforma szkoleniowa ZOOM

 

SUKCES W INTERNECIE
Poradnik na start dla początkujących

Książka w edycji 2022 powstała aby nauczyć Cię jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić skuteczny marketing internetowy i zbudować krok po kroku Twój dochodowy biznes online.

W książce w formie drukowanej oraz w formie ebooka, w pierwszej części, na 166 stronach dzielę się z Tobą gotowymi do wdrożenia procesami marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia! 

Sprawdź już teraz szczegóły na temat mojej najnowszej książki o marketingu > 

Na skróty: Kursy  |  Szkolenia  |  Książka  |  Doradztwo  |  Usługi  |  Blog  |  Kontakt

SukceswInternecie.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 16.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń  

Prawa autorskie 2023 ©SukceswInternecie Robert Duda. Wszelkie prawa zastrzeżone.