Szkolenie Google Analytics 4

Nauczę Cię jak wykorzystać w Twojej firmie Google Analytics 4 aby poprawnie zbierać oraz analizować dane, a finalnie podejmować lepsze decyzje biznesowe i zwiększać sprzedaż! Niezbędna wiedza o GA4, Kompleksowa analiza, wdrożenie i uruchomienie raportowania! 

    • Dedykowane szkolenie – Program 2025
    • 7 godzin szkoleniowych w Twojej firmie
    • Tylko praktyczna wiedza dla Twojego e-sklepu lub firmy
    • Analiza Twojego konta Google Analytics jako punkt szkolenia
    • Cena: od 2950 zł netto za dedykowane szkolenie w Twojej firmie 

Dołącz do ponad 5000 uczestników moich szkoleń!

Czego się nauczysz?

    • Nauczysz się jak działa Google Analytics 4
    • Poznasz podstawowe pojęcia z analityki internetowej
    • Samodzielnie zainstalujesz krok po kroku GA4
    • Przeanalizujesz w jakiej kondycji jest Twoje konto Google Analytics
    • Nauczysz się poprawnie konfigurować ustawienia konta, usługi, strumienia
    • Zintegrujesz GA4 z Google Ads, Search Console, Merchant i innymi
    • Samodzielnie przygotujesz praktyczne raporty
    • Przygotujesz pierwsze raporty w Looker Studio (Google Data Studio)
    • Poznasz metody jak w praktyce przekuć dane na wzrost sprzedaży
    • Dowiesz się jakich typowych błędów w GA4 unikać
looker studio
google tag manager

Program szkolenia GA4

Jest to proponowany program szkolenia – do modyfikacji według Twoich indywidualnych potrzeb oraz dotychczasowej wiedzy i doświadczeń.

9:00 | ROZPOCZĘCIE WPROWADZENIE, OMÓWIENIE Z GRUPĄ POTRZEB I DOŚWIADCZEŃ

Porozmawiamy o programie szkoleniach, doświadczeniach uczestników w Google Analytics oraz szczegółach, tak aby jak najlepiej wykorzystać dla każdego z uczestników ten dzień szkoleniowy.

9:30 | GOOGLE ANALYTICS, A SKUTECZNY MARKETING TWOJEJ FIRMY

Dowiesz się, jak Google Analytics może wspierać strategie marketingowe Twojej firmy. Zdobędziesz praktyczną wiedzę jak korzystać z GA do monitorowania wyników kampanii marketingowych i optymalizacji strategii.

10:00 | PODSTAWOWE POJĘCIA W GOOGLE ANALYTICS 4 

Zrozumienie kluczowych pojęć i terminologii GA4 to klucz do wykorzystania tego narzędzia. Dowiesz się, co oznaczają poszczególne terminy i jak interpretować dane, które reprezentują.

10:45 | PRZERWA KAWOWA

11:00 | URUCHAMIAMY KONTO GA4 KROK PO KROKU LUB ANALIZUJEMU TWOJE KONTO (DLA FIRM KTÓRE MAJĄ JUŻ URUCHOMIONE GA4)

Nauczysz się, jak krok po kroku założyć i skonfigurować konto GA4. Ten moduł obejmuje proces tworzenia konta, integracji z witryną internetową i konfiguracji podstawowych ustawień oraz implementacji kodu, czyli podłączenia tagu zliczającego pod Twoją stronę lub sklep. W ramach analizy sprawdzisz co jest dobrze, a co należy poprawić aby dobrze zbierać dane w GA4.

11:30 | USTAWIENIA PODSTAWOWE GOOGLE ANALYTICS 4

Nauczysz się, jak konfigurować i personalizować konto GA4 zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Dowiesz się, jak zarządzać użytkownikami, konfigurować ustawienia danych, strumieni, tagów, ustawienia śledzenia i podstawowe ustawienia raportów.

11:45 | INTEGRACJA Z GADS, BIG QUERY, MERCHANT CENTER, SEARCH CONSOLE

Dowiesz się, jak zintegrować konto GA4 z innymi narzędziami Google, co pozwoli na lepszą analizę danych i efektywniejsze kampanie marketingowe.

12:15 | SEGMENTACJA DANYCH I TWORZENIE ODBIORCÓW

Nauczysz się segmentować dane w GA4, co umożliwi Ci stworzenie skierowanych kampanii i personalizacji treści dla różnych grup odbiorców.

12:30 | GOOGLE TAG MANAGER. WARSZTATY KROK PO KROKU

W trakcie tego warsztatu nauczysz się korzystać z Google Tag Managera, umiejętność, która pozwoli Ci na zarządzanie i optymalizację tagów na stronach internetowych.

13:15 | SPRAWNA MIGRACJA Z GA3 DO GA4

Dowiesz się, jak przejść z GA3 do GA4, zrozumiesz różnice między tymi dwoma systemami i nauczysz się płynnie migrować dane i ustawienia oraz na nowo czytać i prezentować dane.

13:30 | PRZERWA OBIADOWA

14:00 | WYMIARY I NAJWAŻNIEJSZE METRYKI

Zdobędziesz wiedzę na temat najważniejszych metryk i wymiarów w GA4, nauczysz się, jak je monitorować i jak wykorzystywać to do optymalizacji kampanii marketingowych.

14:15 | NAJWAŻNIEJSZE RAPORTY – GA4 + LOOKER STUDIO

Nauczysz się, jak tworzyć i interpretować kluczowe raporty w GA4 i Looker Studio. Zdobędziesz praktyczne umiejętności korzystania z tych narzędzi do analizy danych i podejmowania decyzji opartych na danych.

15:30 | CONSENT MANAGEMENT – OMÓWIENIE TEMATYKI

Zdobędziesz wiedzę na temat zarządzania zgodami (Consent Management) w GA4 – co jest niezbędne do zrozumienia, jak zbierać i analizować dane w sposób zgodny z prawem.

15:45 | Q&A I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Ta ostatnia sesja umożliwi Ci ugruntowanie zdobytej wiedzy i rozwianie wszelkich wątpliwości w formacie pytania i odpowiedzi.

raporty GA4 od Google 2
raporty GA4 od Google 3
raporty GA4 od Google

Rekomendowane przez przedsiębiorców

5/5

Z mojej wiedzy i doświadczenia skorzystali właściciele oraz pracownicy takich firm jak np: 

Prowadzący. Robert Duda

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę prawie  50 000 000 zł 
    • Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie
    • Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe   

Spotkajmy się w social mediach:

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

    1. Wypełniasz formularz na tej stronie klikając „Tak, poproszę o przesłanie oferty na szkolenie w mojej firmie” 
    2. W mailu zwrotnym wysyłamy dodatkowe pytania o szczegóły lub indywidualną ofertę ze szczegółowym opisem i wyceną szkolenia. W mailu znajduje się także formularz zamówienia szkolenia w Twojej firmie
    3. Po ustaleniu wszystkich szczegółów odsyłasz do nas mailem wypełniony, podpisany skan zamówienia szkolenia 
    4. Po otrzymaniu od Ciebie podpisanego skanu formularza – na maila wysyłamy fakturę proforma do opłaty oraz wstępnie rezerwujemy dla Ciebie ustalony termin szkolenia 
    5. Po zaksięgowaniu wpłaty za szkolenie, potwierdzamy mailowo termin na szkolenie w Twojej firmie oraz wysyłamy fakturę vat do opłaconej kwoty
    6. Na kilka dni przed szkolenie mailowo lub telefonicznie ustalamy wszystkie szczegóły logistyczne pod szkolenie (dokładne miejsce, godziny realizacji, wyposażenie sali szkoleniowej, przerwy itd). 
    7. Spotykamy się na szkoleniu w Twojej firmie 🙂 
    • Intensywne szkolenie 1 dniowe z Google Analytics od 2750 zł (w zależności od miejsca szkolenia, z uwagi na koszty przejazdu, noclegi i inne)
      • woj Śląskie = od 2950 zł netto (+VAT23%)
      • woj Opolskie = od 3250 zł netto (+VAT23%)
      • woj Małopolskie lub Dolnośląskie = od 3450 zł netto (+VAT23%)
      • woj. Mazowieckie, Wielkopolskie, Lubuskie, Podkarpackie, Łódzkie = od 3750 zł netto (+VAT23%)
      • pozostałe województwa = od 3950 zł netto (+23% VAT)
      • szkolenie poza granicami Polski = cena do indywidualnego ustalenia
    • W powyższej cenie za szkolenie otrzymujesz:
      • udział w szkoleniu dla 1 – 3 osób  (każda kolejna osoba na szkoleniu + 500 zł)
      • Imienny certyfikat szkoleniowy
      • Książka SUKCEW W INTERNECE (drukowana książka dla każdego uczestnika, 150 stron)
    • Jeśli szkolenie odbywa się poza Twoją firmą i jest konieczne wynajęcie sali to do ceny należy doliczyć koszty za salę (ok.350-450zł)
    • Godziny realizacji szkolenia stacjonarnego 8.00 – 15.00 lub 9.00 – 16.00 lub 10.00 – 17.00 
    • Intensywne szkolenie 1 dniowe z Google Analytics w trybie online = od 2450 zł netto (+VAT23%)
    • W cenie dedykowanego szkolenia otrzymujesz:
        • udział dla 1 – 3 osób z Twojej firmy (każda kolejna osoba na szkoleniu +500 zł)
        • Imienny certyfikat szkoleniowy
        • Książka SUKCEW W INTERNECE (ebook, 166 stron)
    • Dodatkowe informacje:
    • Szkolenie realizowane jest w godzinach 7.00-14.00 lub 8.00-15.00 lub 9.00-16.00 lub 10.00-17.00

Szkolenie jest przygotowane i sprawdzone w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie szkolenie Google Analytics dla Ciebie!
Dodatkowo możesz otrzymać dostęp do kursu WIDEO, co pozwoli Tobie przejść cały proces szkoleniowy i utrwalić wiedzę ponieważ zawartość kursu pokrywa się prawie w całości z materiałem realizowanym na szkoleniu.

Tak, jeśli tylko podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury.

Ostateczne potwierdzenie realizacji szkolenia otrzymasz najpóźniej na 3 dni po przesłaniu do nas wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz zaksięgowaniu przez nas wpłaty za szkolenie

Szkolenie należy opłacić na podstawie przesłanej faktury w terminie najpóźniej na 14 dni przed ustalonym terminem szkolenia. Opłata stanowi 100% ustalonej ceny za szkolenie. 

W przypadku odwołania szkolenia z przyczyn po stronie prowadzącego otrzymasz propozycję zmiany terminu lub do 3 dni zwrot 100% wpłaconej kwoty.

Dlaczego szkolenie GA4 w Twojej firmie?

To dedykowane szkolenie jest dla Ciebie jeśli szukasz szkolenia, które jest ściśle dedykowane Twojej firmie: 

    • Pracujemy tylko na Twoim firmowym koncie Google Analytics 
    • Integrujemy tylko Twoje narzędzia jak Google Ads, Google Search Console i inne 
    • Przygotowujemy i konfigurujemy Google Analytics pod Twoje potrzeby 
    • Nie marnujemy czasu na szkoleniu na omawianie przykładów i biznesów uczestników z innych firm
    • Przenosimy i konfigurujemy dane na podstawie dotychczasowych doświadczeń z Twojego konta Google Analytics Uniwersal, które przestało zbierać dane 1 lipca 2023
    • Potrzebujesz dedykowanego programu szkolenia dopasowanego do potrzeb, możliwości i celów w Twojej firmie / organizacji

To szkolenie dedykowane jest dla firm i osób, które szukają kompleksowej wiedzy podanej w przystępny sposób aby samodzielnie uruchomić Google Analytics 4, poprawnie zintegrować GA4 oraz zgodnie z aktualnymi zasadami i rekomendacjami zbierać i analizować dane z Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego. 

  •  

Szkolenie dedykowane w Twojej firmie to ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Pracujemy tylko na podstawie Twojej strony lub sklepu internetowego, analizujemy i przygotowujemy ustawienia, raporty dla Twojego Google Analytics! 

Prowadząc swój biznes w Internecie zależy Ci najbardziej aby realizować swoje cele sprzedażowe i docierać do potencjalnych Klientów, a przede wszystkim aby nie popełniać błędów! 

Podczas szkolenia pracujemy właśnie nad tym abyś jak najlepiej poznał wszystkie dane dotyczące Twoich klientów, źródeł ruchu, zachowań użytkowników, problemów na Twojej stronie w ścieżce do koszyka czy pozostawienia leada. 

Jeśli do tej pory korzystaliście już z Google Analytics Uniwersal to dowiesz się jak płynnie przejść na Google Analytics 4, a jeśli to Twój pierwszy kontakt z analityką Google to bez problemu od A do Z nauczysz się jak najlepiej biznesowo wykorzystywać to ogromne narzędzie.

Poznasz samo Google Analytics 4, ale także dodatkowe, niezbędne dziś narzędzia jak BigQuery, Looker Studio (wcześniej Google Data Studio) oraz kwestie Consent Management

Co zyskujesz biorąc udział w moim szkoleniu z Google Analytics?

Tylko praktyka

Podczas szkolenia otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach narzędzi marketingowych.

Na miejscu

Szkolenia realizujemy w Twojej firmie lub w sali szkoleniowej w Twoim mieście. Organizacja szkolenia w Twojej firmie to ogromne oszczędności pieniędzy i czasu!

W Twoim tempie

Niezależnie od poziomu Twojej wiedzy i umiejętności startowych, czujesz się komfortowo dzięki dopasowaniu tempa zajęć do Twoich potrzeb. Dobre materiały szkoleniowe PDF oraz kurs Google Analytics w formie video jeszcze bardziej wspierają proces uczenia

Małe grupy szkoleniowe

Mała grupa szkoleniowa to gwarancja komfortowego szkolenia, a przede wszystkim możliwość przeanalizowania Twojego biznesu, uruchomienia i konfiguracji GA4 oraz dobrego wykorzystania do rozwoju biznesu w oparciu o dane z Google Analytics "od już"

Super ceny

W przypadku szkoleń indywidualnych oraz szkoleń online odpadają nam ceny wynajmu dużych i drogich sal szkoleniowych, cateringu itd. Dlatego możemy zaoferować najlepsze ceny szkoleń Google Analytics 4, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość!

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do kursów wideo (opcja płatna), moją książkę w formie ebooka oraz bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętej grupy na FB i inne gratisy!

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności!

Czy inwestycja w kurs przełoży się na Twoją sprzedaż i zyski?

Cyfry nie kłamią. Poniżej pokazuje kilka przykładów z kont moich Klientów i kursantów. Dobrze przemyślana i przygotowana strategia i odpowiednie przygotowanie oraz optymalizacja kampanii Google Ads przynoszą naprawdę wymierne efekty.  Oczywiście potrzebujesz zaangazować w to sporo czasu i środków, ale wytrwałość i stała optymalizacja naprawdę może Cię zaskoczyć :)! 

Przykład 1 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: wystrój wnętrz
      • Wydatki na reklamę przez rok: 79 811 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 1 421 678 zł 
      • Zysk brutto: 1 341 867 zł przez rok!
skuteczność reklam w google Ads - przykład 1

Przykład 2 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: budowlana
      • Wydatki na reklamę Google Ads przez rok: 125 251 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 959 416 zł 
      • Zysk brutto: 834 165 zł przez rok!
skuteczność reklamy w Google Ads - przykład 2

A może zamiast szkolenia kurs wideo online?

Jeśli wygodniejsza od szkolenia stacjonarnego jest dla Ciebie formuła kursu online do przerobienia na komputerze w domu lub pracy to koniecznie zobacz mój autorski kurs Google Analytics 4

Wszystko czego potrzebujesz aby korzystać w pełni z Google Analytics 4 i zyskać przewagi nad Twoją konkurencją!

Znajomość Google Analytics to dziś absolutna podstawa każdej firmy,  która prowadzi jakiekolwiek działania w Internecie. Tylko umiejętność korzystania z Google Analytics oraz generowania czytelnych i wartościowych raportów pozwoli wygrywać z konkurencją. 

Szkolenie Google Analytics pozwala zapoznać się z tym bardzo rozbudowanym narzędziem analitycznym zarówno na poziomie podstawowym pierwszego dnia jak też na poziomie zaawansowanym drugiego dnia. Fakt, że Google Analytics jest jednym z paneli i przeplata się podczas szkolenia z wykładami oraz warsztatami z Google AdWords, Content Marketingu, Link Buildingu oraz licznych narzędzi SEO, sprawia że jeszcze lepiej można zrozumieć zasadność wykorzystania Analyticsa w swoich działaniach biznesowych. 

Podczas szkolenia z Google Analytics 4 w ramach projektu SUKCES W INTERNECIE dowiesz się jak poprawnie zainstalować oraz zoptymalizować i zintegrować to narzędzie z innymi narzędziami Google i zewnętrznym oprogramowaniem, aby poprawnie zbierać dane. Poznasz także podstawowe raporty, których wygenerowanie pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania, które działania reklamowe i promocyjne przynoszą najlepsze efekty, a wreszcie za pomocą raportów z Google Data Studio samodzielnie podejmiesz najlepsze decyzje biznesowe w zakresie kierunków rozwoju oraz budżetowania działań reklamowych.

Z pakietem SZKOLENIE STACJONARNE + KURS VOD masz pewność, że skutecznie zaczniesz już dziś swoją przygodę z Google Ads. Z nami nauczysz się budować skuteczne reklamy AdWords w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej Google oraz wiele gotowych rozwiązań i ustawień aby uruchomić jak najlepsze reklamy i optymalizować budżety reklamowe!

W oparciu o dziesiątki szkoleń, które miałem przyjemność przeprowadzić w sumie dla ponad 5000 osób oraz w oparciu o codzienne doświadczenia z realizacji kampanii sprzedażowych i promocyjnych dla dziesiątków klientów z Polski i z zagranicy przygotowałem wyjątkowe praktyczne szkolenie dla Ciebie.  

Program szkolenia podzielony na odpowiednie bloki tematyczne , z naciskiem na poszczególne elementy teoretyczne oraz warsztatowe realizowane przez uczestników na komputerach – wynikają bezpośrednio z tego co działo się na poprzedzających szkoleniach. Czego oczekiwali uczestnicy i na co zwracali uwagę. Tempo nauki i zakres jest zatem optymalnie dopasowany do większości uczestników naszych szkoleń i kursów.  

Nikt nie zjadł wszystkich rozumów, więc za każdym razem słuchając opinii i sugestii uczestników moich szkoleń bardzo elastycznie dopasowuje program, harmonogram i formułę zajęć dążąc do jak największej satysfakcji uczestników szkolenia i pełnego opanowania materiału.  

Masz pytania? Zadzwoń!
606 476 711

Na skróty: Kursy  |  Szkolenia  |  Książka  |  Doradztwo  |  Usługi  |  Blog  |  Kontakt

SukceswInternecie.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS): 2.24/00140/2023

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 16.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń  

Prawa autorskie 2024©SukceswInternecie Robert Duda. Wszelkie prawa zastrzeżone.