Reklama sklepu internetowego

Nazywam się Robert Duda. Mam 22 lata doświadczenia z ponad 500 klientami, którym pomogłem osiągnąć sukces w sieci. Jestem ekspertem od reklamy sklepów internetowych do wynajęcia! Pomogę Tobie uporządkować temat reklamy internetowej w firmie i wdrożyć działania zwiększające sprzedaż!

W jaki sposób mogę Tobie pomóc zwiększyć sprzedaż przez sklep internetowy?

    • ANALIZA. Przeanalizuję wstępnie Twoje dotychczasowe działania aby sprawdzić co było dobrze, a gdzie popełniliście błędy (Analiza Google Analytics, Analiza SEO, Analiza Google Ads)
    • WARSZTATY / SZKOLENIE. Przygotuje warsztaty stacjonarne (lub online) z Tobą i Twoim zespołem aby:
      • omówić wyniki oraz wnioski z mojej wstępnej analizy, a także przepracujemy co możesz zrobić samodzielnie, a do jakich działań potrzebujesz wsparcia z zewnątrz
      • ustalić plan działania – strategię działań na najbliższe dni, tygodnie i kwartały 
      • przeszkolę zespół w celu uporządkowania wiedzy lub zdobycia nowych kompetencji 
      • przekażę namiary do polecanych ekspertów, którzy mogą pomóc w zakresach, których samodzielnie nie dasz radę zrobić w firmie ze swoim zespołem 
    • WDROŻENIE I WSPARCIE. Ustalimy zakres i czas współpracy kiedy ja osobiście wraz z moimi współpracownikami będę mógł Tobie pomóc wdrożyć przygotowane strategie, a także na bieżąco zarządzać i analizować efekty 

Dołącz do ponad 500 zadowolonych Klientów!

Co musisz wiedzieć aby Twój sklep internetowy sprzedawał?
Razem ze mną nauczysz się:

Zakres tematyk, w których oferuję moje wsparcie dla Twojego sklepu internetowego: Marketing internetowy, SEO, Google Ads, YouTube,  Sklepy Internetowe, Google Data Studio, Google Analytics, Google Search Console oraz inne skuteczne niezbędne narzędzia i kanały marketingowe!

Lata doświadczeń w reklamie internetowej

22

Ilość reklamowanych przeze mnie sklepów

67

Przychody ze sklepów moich klientów (PLN)

63 849 000

Jak i dlaczego powstała usługa wsparcia dla firm w zakresie Reklamy sklepu internetowego?1

Od ponad 22 lat doradzam moim klientom jak uruchomić i reklamować sklep internetowy, aby pozyskiwać klientów i zwiększać stale sprzedaż. Przepracowałem na własnej skórze rozwój kilkudziesięciu sklepów internetowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym w wielu branżach. Nauczyłem się razem z moimi klientami jakich błędów nie popełniać, w co warto inwestować, jakie formy reklamy działają, jak badań na bieżąco rynek oraz jako korzystać z narzędzi analitycznych, aby na bieżąco korygować zaplanowane strategie marketingowe.

Abyście nie musieli tracić czasu i energii na szukanie rozdrobnionej (i często mocno nieaktualnej wiedzy) na temat reklamy internetowej Waszego e-commerce całą swoją wiedzę, doświadczenie oraz najnowsze trendy i rozwiązania zebrałem w praktyczny i zrozumiały pakiet wiedzy dla każdego!  

Wiem, że każdy przypadek jest indywidualny, więc w ramach Twojego udziału w projekcie możesz wykorzystać także startowy pakiet konsultacji dla e-commerce, aby indywidualnie w Twoim sklepie pomóc wdrożyć zagadnienia z kursów. 

To co razem w ramach kursu i konsultacji trzeba wdrożyć aby sprzedawać: 

    • Zoptymalizować sklep wg. sprawdzonych rekomendacji Google aby był dobrze widoczny w wyszukiwarce
    • Dopasować proces sprzedaży w sklepie, aby był prosty, intuicyjny i bezbłędny
    • Założyć poprawnie konto w Google Merchant Center i wgrać plik produktowy (feed produktowy dla GAds)
    • Uruchomić konto Google Ads i odpalić reklamy produktowe PMAX oraz inne formaty reklam
    • Uruchomić i skonfigurować konto Google Analytics UA i Google Analytics 4, w tym ustawić poprawne zliczanie konwersji 
    • Podłączyć i zacząć zliczać oraz analizować dane z Google Search Console
    • Popracować i poprawnie publikować treści w opisie kategorii, produktów, teksty blogowe oraz publikacje zwenętrzne
    • Analizować, testować i korygować na bieżąco działania SEO oraz Google Ads z pomocą danych z Google Analytics

Jeśli połączymy Twój entuzjazm, znajomość Twojej branży i produktu z moim doświadczeniem i wiedzą o reklamie internetowej sklepów to sukces w Internecie mamy gwarantowany!  

Chcesz zrobić skuteczną reklamę sklepu internetowego? Zacznij już dziś!

Najwyższa jakość i gwarancja satysfakcji!

Najwyższa jakość merytoryczna oraz aktualność
wiedzy gwarantowana statusem
Google Partner

Rekomendowany przez przedsiębiorców!

5/5

ZAWARTOŚĆ PAKIETU
"REKLAMA SKLEPU INTERNETOWEGO"

    • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
    • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy dla Twojego sklepu internetowego
    • Google to podstawa dla Twojego e-commerce. Liczby nie kłamią!
    • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie sklepów internetowych
    • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
    • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
    • Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży w sklepie
    • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
    • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
    • Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
    • Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
    • Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
    • Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
    • 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
    • Google Search Console – wprowadzenie – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
    • Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
    • Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.
    • Hurtowa analiza Twojej strony lub sklepu internetowego pod kątem elementów Meta Title, DSC, H1, H2, Obrazków i innych elementów z wykorzystaniem Screamingfrog 
    • Podstawowa architektura Twojego serwisu internetowego – warsztaty z wykorzystaniem plannera słów kluczowych oraz Excela 
    • Analiza zmian we własnym serwisie na podstawie danych z Senuto 
    • Co i jak robi Twoja konkurencja? Analiza działań wewnętrznych na podstawie u konkurencji z wykorzystaniem funkcjonalności Senuto 
    • SEO Spy Glass – fundament analizy i planowania działań pozycjonowania offsite 
    • Rank Tracker i inne narzędzia na rynku do analizy pozycji Twojego serwisu w wyszukiwarkach 
    • Google Search Console – instalacja, konfiguracja, raporty i funkcje niezbędne w procesie SEO każdego serwisu internetowego 
    • Jak przygotować najlepsze słowa kluczowe oraz wartościowe treści, nacechować słowami kluczowymi, wybrać odpowiednie śródtytuły, długość artykułów i inne elementy dla publikacji wewnętrznych i zewnętrznych. Warsztaty na dostępnych na rynku i używanych przez nas na co dzień narzędziach pod content marketing
    • SEO dla serwisu na WordPress / Woocommerce – prezentacja i warsztaty na sprawdzonych wtyczkach i funkcjonalnościach dla poprawy procesu SEO dla stron i sklepów na WP
    • Dobre praktyki z wykorzystaniem narzędzi SEO do szybkiego wzrostu pozycji w wyszukiwarkach i generowania wartościowego ruchu
    • Raportowanie wewnętrzne SEO i współpraca w zespole w Twojej firmie oraz raportowanie i analiza realizowanych prac kiedy zlecasz prace do firmy zewnętrznej lub freelancera

Moduł w trakcie aktualizacji. 7 lekcji zaktualizowane do ostatnich wprowadzonych zmian w narzędziach, będą dostępne maksymalnie 28 lutego 2023r.

    • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads 
    • SEO w Google Ads – podstawa do wysokiego wyniku jakości 
    • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu
    • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu
    • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe
    • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! 
    • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? 
    • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy
    • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych? 
    • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads
    • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii
    • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
    • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads
    • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
    • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
    • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads 
    • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
    • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
    • Zmiana strategii ustalania stawek w kampaniach
    • Szybkie tworzenie nowych kampanii, grup reklam i reklam
    • Zarządzanie Twoim kontem, kampaniami i grupami reklam
    • Optymalizacja reklam i słów kluczowych w Google Ads – od czego zacząć?
    • Wyszukiwane hasła i słowa wykluczające – tutaj możesz sporo zaoszczędzić! 
    • Odpal kolejne grupy reklam na Planerze słów kluczowych – szybko i skutecznie
    • Wykorzystaj podgląd i diagnostykę reklam z Google Ads
    • Rekomendacje w Google Ads, w tym rekomendacje automatyczne 
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku
    • Proste i szybkie uruchamianie kolejnej grupy reklam + segmenty niestandardowe
    • Grupy reklam w GDN dla najlepszych miejsc docelowych
    • Podstawowe błędy jakich unikać aby nie przepalać budżetów w kampaniach Google Ads w GDN
    • Podstawowa analiza wyników kampanii w GDN
    • Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Optymalizacja reklam w kampaniach GDN w Google Ads
    • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Ads
    • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Analytics Uniwersal
    • Automatyczne strategie ustalania stawek, z wykorzystaniem konwersji i mikrokonwersji 
    • Edytor Google Ads – narzędzie do zarządzania zmianami w kampaniach w trybie offline
    • Google Tag Manager – podstawowe zagadnienia i konfiguracja elementów zliczających/konwersji
    • Konwersje w Google Ads po uruchomieniu w serwisie Google Analytics 4
    • Wprowadzenie do remarketingu w Google Ads
    • Tworzenie grup odbiorców w Google Ads
    • Import grup odbiorców z Google Analytics Uniwersal 
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 1z2 
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 2z2
    • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 1z2
    • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 2z2
    • Integracja danych remarketingowych z Google Analytics 4
    • Wprowadzenie do kampanii wideo w YouTube 
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „zachęcenie do konwersji” 
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „niestandardowa kampania video” 
    • Optymalizacja kampanii w YouTube 
    • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ standardowa 
    • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ karuzelowa
    • Optymalizacja kampanii Discovery
    • Kampanie w wyszukiwarce „Tylko połączenia” krok po kroku
    • Wprowadzenie do Google Zakupy / Performance MAX. Pojęcia, możliwości, potencjał
    • Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center (14 min i 12 sek)
    • Integracja Google Ads z Google Merchant Center
    • Pliki produktowe XML dla kampanii Performance MAX (przykłady dla sklepów na WordPress, PrestaShop, Idosell)
    • Ręczne dodawanie produktów, bez generowania pliku XML
    • Kampania Performance MAX krok po kroku – typ bez pliku produktowego
    • Kampania Performance MAX krok po kroku – z plikiem produktowym, bez innych zasobów
    • Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych/PMAX w Google Ads
    • Google Analytics – fundament Twojego biznesu. Wprowadzenie, podstawowe pojęcia, informacje, dane
    • Instalacja i konfiguracja Google Analytics Uniwersal i Google Analytics 4 (GA4) krok po kroku
    • Skuteczny remarketing w oparciu o grupy odbiorców z Google Analytics. Uruchomienie, optymalizacja, integracja
    • Integracje narzędzi dla sukcesu komunikacji i sprzedaży krok po kroku.
    • Google Analytics + Google Ads, Google Analytics + Google Data Studio,
    • Google Analytics + Google Search Console
    • Google Analytics, a działania SEO. Niezbędne raporty, dodatki i modele współpracy z agencją zewnętrzną SEO/SEM w oparciu o dane
    • 10 podstawowych raportów w Google Analytics dla każdego marketera w Google Analytics Uniwersal i GA4. Krok po kroku w najnowszym interface Google Analytics
    • Google Analytics dla e-commerce. Analiza sprzedaży, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji, porzucone koszyki i inne niezbędne raporty dla poprawy sprzedaży w każdym sklepie internetowym
    • Raporty niestandardowe w GA4 – niezbędne dane w przystępnej formie dla średnio zaawansowanych
    • Jak przejść z usługi w Google Analytics Uniwersal (system będzie działał tylko do 1 lipca 2023), którą już masz do Google Analytics 4? Proces krok po kroku

Moduł w trakcie aktualizacji. Wszystkie lekcje zaktualizowane do ostatnich wprowadzonych zmian w narzędziach, będą dostępne maksymalnie 28 lutego 2023r.

    • Opisy kategorii, produktów i usług – analiza słów,  przygotowanie tekstów, publikacja i linkowanie wewnętrzne 
    • Teksty blogowe – analiza fraz, narzędzia do sprawdzania, przygotowanie dobrych tekstów, planowanie i publikacja
    • Teksty zewnętrzne – wybór najlepszych miejsc do publikacji, publikowanie, analizowanie, raportowanie  

Moduł w trakcie przygotowania. Wszystkie lekcje w tym module będą dostępne maksymalnie do 28 lutego 2023r.

    • Pakiet 2 godzin konsultacji  do wykorzystania w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu
    • W ramach 2 godzin konsultacji omawiamy Twoje działania w tematykach które zawarte są w 6 modułach tematycznych
    • Podczas konsultacji wspólnie sprawdzamy ustawione kampanie, robimy analizy, korygujemy błędy, omawiamy plan dalszych działań w ramach Google Ads, SEO, Google Analytics
    • Konsultacje odbywają się w terminie uzgodnionym z Klientem, z wyprzedzeniem min. 14 dni
    • Po wykorzystaniu pakietu 2h konsultacji istnieje możliwość dokupienia kolejnego pakietu na preferencyjnych warunkach    

Autor pakietu kursów i wsparcie zastrzega sobie możliwość wprowadzania korekt w tematykach oraz ilościach lekcji w modułach,
z uwagi na zmiany i aktualizacje narzędzi, funkcji oraz trendów w zakresie marketingu internetowego., będącego przedmiotem tych kursów.

Jak to działa? krok po kroku

1

    • Zamawiasz pakiet Reklama w Internecie
    • Klikasz na tej stronie „Zamawiam pakiet”
    • Wpisujesz swoje dane
    • Realizujesz płatność online, otrzymujesz  fakturę

2

    • Otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej online i do ebooka
    • Logujesz się do platformy szkoleniowej
    • Korzystasz z dostępnych lekcji
    • Pobierasz dodatkowe materiały oraz aktualizacje

3

    • Kończysz kurs online
    • Otrzymujesz certyfikat
    • Wdrażasz wiedzę do Twojej firmy
    • Wykorzystujesz pakiet 2 godzin indywidualnych konsultacji
    • Zwiększasz sprzedaż swojego sklepu internetowego!

W każdej chwili jeśli masz jakieś pytania techniczne lub merytoryczne podczas korzystania z kompleksowego pakietu „Reklama Sklepu Internetowego”  możesz do mnie napisać bezpośrednio lub zadzwonić i skonsultować dowolne kwestia w ramach Twojego pakietu.

DLA KOGO JEST TEN PAKIET?

    • Planujesz uruchomić sklep internetowy ale nie wiesz czy to się opłaca?
    • Uruchomisz już sklep internetowy ale nie wiesz jak go reklamować?
    • Chcesz się dowiedzieć dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje?
    • Szukasz informacji co będzie skuteczne w reklamie internetowej sklepów w 2023?
    • Planujesz karierę na stanowisku e-commerce managera i szukasz fundamentalnej wiedzy?

KORZYŚCI

Co otrzymujesz w ramach pakietu wiedzy
o reklamie sklepu internetowego?

SPRAWDZONE ROZWIĄZANI DO WDROŻENIA U CIEBIE

Tutaj nie ma żadnych niepotrzebnych teorii i nieaktualnych informacji. Tylko wypróbowane metody, narzędzia i rozwiązania, które zwiększają sprzedaż Twojego sklepu. Nie zwlekaj i nie przepłacaj. Wybierz sprawdzone rozwiązanie i zainwestuj w rozwój Twojego biznesu.

KSIĄŻKA O MARKETINGU INTERNETOWYM

Moja najnowsza książka przygotowana dla startujących ze sprzedażą przez Internet. Książa „Sukces w Internecie. Poradnik dla poczatkujących”. W formacie wygodnego ebooka.
(standardowy koszt to 59 zł)

KURS ONLINE (WIDEO NA ŻĄDANIE)

Dostęp do pakietu kursów o marketingu sklepów internetowych i skutecznej reklamie z prawie 20 godzinami praktycznej wiedzy (wideo na żądanie 24h) z dostępem na 12 miesięcy
(standardowy cena sumy tych kursów to 1680 zł)

KONSULTACJE DLA TWOJEGO SKLEPU INTERNETOWEGO

Pakiet 2 godzin konsultacji online z zakresu SEO lub Google Ads lub innej tematyki poruszanej podczas szkolenia stacjonarnego
(standardowy koszt to 500 zł)

CERTYFIKATY UKOŃCZENIA SZKOLENIA ORAZ KURSU ONLINE

Po zakończeniu kursów uczestnicy otrzymują na życzenie drukowane certyfikaty potwierdzające udział w kursie oraz zdobytą wiedzę z przedmiotowego zakresu.
(standardowy koszt wydrukowanego certyfikatu, ramki i wysyłki to 50 zł)

UWAGA! Standardowa wartość całego pakietu to 2290 zł

KOSZT PAKIETU PREMIUM
"Reklama sklepów internetowych"

Kompleksowy pakiet kurs + konsultacje

REKLAMA SKLEPÓW INTERNETOWYCH
2290
799 zł Cena brutto z 23% vat. Opłata jednorazowa
  • Dostęp do 6 modułów = 105 lekcji o reklamie sklepu
  • Książka "SUKCES W INTERNECIE" (wersja ebook PDF)
  • Pakiet 2 godzin konsultacji (zoom)
  • Materiały szkoleniowe w formacie PDF
  • Imienny certyfikat ukończenia kursów (wydruk + wysyłka)
  • TERAZ W PRZEDSPRZEDAŻY SUPER PROMOCJA!
Promocja!

PROWADZĄCY

Robert Duda

Pomysłodawcą oraz autorem i prowadzącym zajęcia w ramach tego kursu jest Robert Duda. 

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę prawie  50 000 000 zł 
    • Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie
    • Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe   
Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Z Robertem współpracujemy od 8 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 4 edycje warsztatów, w których udział wzięło kilkuset przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Do tej pory z moich szkoleń, kursów oraz usług doradczych skorzystało dziesiątki pracowników małych i średnich biznesów, freelancerów, a także pracownicy takich firm jak m.in.: 

Co otrzymujesz kupując ten pakiet?

    • Od zaraz dostęp do 84 lekcji z gotowymi rozwiązaniami dla reklamy Twojego sklepu www
    • Od zaraz dostęp do pakietu 2 godzin konsultacji online (ZOOM) – termin do ustalenia
    • Zaraz po zakupie link do pobrania ebooka (166 stron) SUKCES W INTERNECIE
    • Dostęp do aktualizacji lekcji, które z uwagi na dynamiczne zmiany w marketingu internetowym pojawiają się w wielu tematach i narzędziach
    • 12 miesięczny dostęp do kursu, który opłacasz jednorazowo
    • Dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych, plików, linków do programów niezbędnych do realizacji swoich działań marketingowych

Czy inwestycja w ten pakiet wiedzy przełoży się na Twoją sprzedaż i zyski?

Cyfry nie kłamią. Poniżej pokazuje kilka przykładów z kont moich Klientów i kursantów. Dobrze przemyślana i przygotowana strategia i odpowiednie przygotowanie oraz optymalizacja kampanii Google Ads przynoszą naprawdę wymierne efekty.  Oczywiście potrzebujesz zaangazować w to sporo czasu i środków, ale wytrwałość i stała optymalizacja naprawdę może Cię zaskoczyć :)! 

Przykład 1 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: wystrój wnętrz
      • Wydatki na reklamę przez rok: 79 811 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 1 421 678 zł 
      • Zysk brutto: 1 341 867 zł przez rok!
skuteczność reklam w google Ads - przykład 1

Przykład 2 (screen z interface Google Ads):

      • Okres: 12 ostatnich miesięcy
      • Branża: budowlana
      • Wydatki na reklamę Google Ads przez rok: 125 251 zł
      • Sprzedaż przez reklamy Google Ads: 959 416 zł 
      • Zysk brutto: 834 165 zł przez rok!
skuteczność reklamy w Google Ads - przykład 2

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Mail z dostępem do kursu otrzymasz w terminie do 3 dni po uczestnictwie w szkoleniu online lub w szkoleniu stacjonarnym. 

Dostęp 365 dni będzie liczony od daty przyznania dostępu do platformy szkoleniowej.  

Link do ebooka znajdziesz zaraz po zalogowaniu się do platformy kursowej. A zalogować się możesz dosłownie w 10 sekund po zrealizowaniu płatności za pakiet 

Zajęcia odbywają się w trybie online – uczysz się na przygotowanych przeze mnie wcześniej nagranych materiałach video i korzystasz z dodatkowych materiałów w formie xls lub pdf, które ściągasz z platformy na swój komputer. Aby korzystać wystarczy przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge itd)  i dane do logowania, które dostaniesz na adres mailowy podany przy rejestracji.  

Logujesz się i bierzesz udział w dostępnych na platformie lekcjach w dowolny dzień, o dowolnej godzinie oraz na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, telewizor, laptop) – tak aby Tobie było najwygodniej. 

Możesz dowolną ilość razy wracać do konkretnych już przerobionych lekcji aby utrwalić wiedzę lub upewnić się jak wykonać określone czynności.  

Kursy online są przygotowane i sprawdzone w praktyce wśród wielu początkujących ze sklepami internetowymi, w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie kurs dla Ciebie! 

Tak, dostępne kursy o marketingu internetowym są stale aktualizowane – co jest niezbędne aby dopasować program do aktualnych zmian wprowadzanych np. przez Google lub narzędzia do SEO. Na samej platformie szkoleniowej oraz drogą mailową na bieżąco dostajesz informacje o aktualizacjach i nowych odcinkach w kursie. 

aby brać udział w kursie potrzebujesz nie wiele: 

      • Wykupiony dostęp do kursu
      • Komputer lub tablet lub smartfon
      • Dostęp do Internetu (zalecany szybki Internet – dla Twojego komfortu)
      • Coś do notowania lub po prostu notatnik na komputerze/tablecie
      • Kubek pysznej kawki lub herbatki
      • Otwartą głowę na nowe pomysły i inspiracje 🙂 

Tak, jeśli podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie z systemu ifirma dla płatności rocznych.

Jeśli z jakiś przyczyn nie możesz zapłacić za pakiet przez płatności elektroniczne Przelewy24 / Tpay i potrzebujesz najpierw faktury proforma to żaden problem! 

Napisz po prostu do nas maila na info(@)sukceswinternecie.pl i podanej w treści dane firmy do faktury oraz kontakt do Ciebie (telefon oraz email). 
Jeżeli jesteś osobą prywatną i nie potrzebujesz faktury, a chcesz zapłacić na podstawie faktury proforma to podeślij swoje prywatne dane: imie, nazwisko i adres.  

Jeśli tylko zgłosisz taką prośbę mailowo do nas to po realizacji pełnego cyklu kursu online otrzymasz dodatkowo certyfikat potwierdzający udział w kursie i zdobyte umiejętności oraz wiedzę z zakresu marketingu internetowego.

Aby otrzymać certyfikat należy po przejściu wszystkich lekcji wysłać do nas maila na adres info@sukceswinternecie.pl. 

Certyfikat wysyłamy max do 3 dni roboczych w wersji drukowanej do wskazanego przez Ciebie w mailu paczkomatu na terenie całej Polski. 

Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie. Napisz do nas na info@sukceswinternecie.pl lub po prostu zadzwoń 507 957 579 od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00

Na skróty: Kursy  |  Szkolenia  |  Książka  |  Doradztwo  |  Usługi  |  Blog  |  Kontakt

SukceswInternecie.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS): 2.24/00140/2023

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 16.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń  

Prawa autorskie 2024©SukceswInternecie Robert Duda. Wszelkie prawa zastrzeżone.