Szkolenia marketingowe

Szkolenia Google AdWords, Google Analytics. Szkolenia SEO: Audyt, Copywriting i LinkBuilding.

szkolenia marketingowe Google

Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu marketingowym?

Ogromne oszczędności

Na szkoleniu nauczysz się w co najlepiej inwestować w Internecie aby mieć maksymalne efekty i zyski oraz jak kontrolować i analizować efekty podejmowanych prac i inwestowanych środków.

Praktyczne umiejętności

Na warsztatach poznasz najbardziej przydatne programy i narzędzia, które wykorzystasz do promocji i analizy działań Twojej firmy w Internecie. To Twój pierwszy krok do niezależności.

Sprawdzone wdrożenia

Podczas szkolenia dzielę się moim doświadczeniem zdobytym podczas obsługi wielu firm i marek. Poznasz gotowe rozwiązania, które możesz z dnia na dzień wdrożyć w Twojej firmie i zwiększać sprzedaż.

Najnowsze rozwiązania

Podczas szkolenia pracujemy na najnowszych wersjach narzędzi Google Ads oraz Analytics i Search Console. Materiał realizowany w oparciu o najbardziej aktualne algorytmy i zalecenia Google

2 dniowe szkolenia z marketingu internetowego: Google AdWords, Google Analytics, SEO, Audyty, Copywriting, Linkbuilding w Twoim mieście.

Tarnów  –  Rybnik  –  Katowice  –  Łódź  –  Wrocław  –  Gdańsk  – Warszawa

Dzień 1

Szkolenie podstawowe.

Wprowadzenie. Podstawy SEO + Google Ads. Google Analytics. oraz Link building i Content Marketing.

3/5

od 399,00 zł brutto!

O czym powiemy w 1 dniu szkolenia? 

  • podstawowe informacje na temat trendów, zachowań Klientów i pakiet niezbędników na rok 2019  internetowych
  • jak zaplanować i przygotować budżetowanie na kampanie reklamowych Twojej firmy?
  • jak wdrażać content marketing w małej firmie czyli jak tworzyć i publikować dobre treści w Internecie?
  • narzędzia do optymalizacji i pozycjonowania stron www
  • jak korzystać z Google Analytics – podstawy do analiz i podejmowania decyzji biznesowych w 2019
  • jak przygotować do swoich potrzeb oraz samodzielnie krok po kroku uruchomić kampanię Google AdWords

Wykłady oraz praktyczne ćwiczenia na prezentowanych narzędziach online.

Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie z podstaw optymalizacji , pozycjonowania, content marketingu oraz Google Ads jest przeznaczone dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem i reklamą internetową: 

  • pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • specjaliści i managerowie działów marketingu
  • właściciele małych i mikro firm
  • osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • wszyscy, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, a szczególnie w wyszukiwarkach

Dzień 2

Szkolenie zaawansowane

Kampanie Google Ads (AdWords) w sieci reklamowej, w YouTube, w Google Zakupy, w Gmailu - tworzenie, optymalizacja, narzędzia. Podstawy Google Analytics + Google Data Studio.

5/5

od 499,00 zł brutto

O czym powiemy w 2 dniu szkoleniu? 

  • ogromne możliwości Google AdWords, o których nie mieliście pojęcia, do wykorzystania w każdej firmie
  • praktyczne informacje na temat planowania i wykorzystania kampanii Google Ads w rozwoju Twojej firmy narzędzi Google Ads 
  • praktyczny warsztat – pierwsza samodzielnie uruchomiona kampania w Google Ads krok po kroku w sieci reklamowej, na YouTube, w Google Zakupy oraz kampania remarketingowa 
  • Google Analytics zintegrowany z Google Ads i Google Search Console podstawą optymalizacji reklam Twojej firmy w sieci
  • Jak korzystać w praktyce z Google Analytics i za pomocą Google Data Studio tworzyć czytelne raporty ze skuteczności  działań w sieci

Praktyczne  ćwiczenia warsztatowe i dużo niezbędnej wiedzy teoretycznej

Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie rozszerzone z zakresu Google AdWords (Google Ads) przygotowane jest dla osób, które mają już podstawową wiedzę na temat reklamy i marketingu internetowego, w tym optymalizacji i działań SEO (wszystkiego nauczycie się podczas 1 dnia szkolenia) i chcą nauczyć się samodzielnie tworzyć reklamy w programie Google AdWords: 

  • pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • specjaliści i managerowie działów marketingu
  • właściciele małych i mikro firm
  • osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie reklamy Google Ads na podstawowym poziomie

Harmonogram szkoleń marketingowych na rok 2019

Zakres merytoryczny szkolenia i warsztatów: Google AdWords (Ads) + Google Analytics + Google Search Console + SEO: Audyt i optymalizacja strony www + Content Marketing + Link Building

szkolenie_katowice_jordana2_400_2
22-23 maja 2019
SZKOLENIE W KATOWICACH
22-23 maja 2019
stacja wiedzy warszawa szkolenie 2_400_2
30 - 31 maja 2019
SZKOLENIE w warszawie
30 - 31 maja 2019
sala desk tarnow_400_2
26 - 27 czerwca 2019
Szkolenie w Tarnowie
26 - 27 czerwca 2019
szkolenie_katowice_jordana2_400_2
3 - 4 lipca 2019
SZKOLENIE W KATOWICACH
3 - 4 lipca 2019
stacja wiedzy warszawa szkolenie 2_400_2
6 - 7 sierpnia 2019
SZKOLENIE w warszawie
6 - 7 sierpnia 2019
szkolenie_katowice_jordana2_400_2
4 - 5 września 2019
SZKOLENIE W KATOWICACH
4 - 5 września 2019

Szkolenie Google AdWords (Ads)

Google AdWords (po zmianach brandowych w 2019 Google Ads) to jeden z największych systemów reklamowych na świecie. Reklama w Google AdWords pozwala docierać do potencjalnych Klientów na Twoje produkty lub usługi w zasadzie w kilka minut po uruchomieniu reklamy. 

Szkolenie Google AdWords w projekcie SUKCES W INTERNECIE to praktyczna i kompleksowa nauka krok po kroku zasad całego systemu reklamowego Google, możliwości wykorzystania wyszukiwarki, sieci reklamowej Google, YouTube, poczty Gmail oraz innych narzędzi. 

Podczas warsztatowego szkolenia z Google AdWords dowiesz się jak samodzielnie przygotować samą kampanię i czym się kierować planując akcje reklamową, a jednocześnie nauczysz się jaka powinna być strona docelowa, na którą Twoi Klienci wylądują klikając w reklamy Google AdWords. 

Pierwszego i drugiego dnia szkolenia z zakresu reklamy w Google AdWords poznasz także wiele ciekawych wskazówek i praktycznych do wdrożenia w Twojej firmie rozwiązań, dzięki czemu udział w szkoleniu przełoży się bezpośrednio na efekty biznesowe z prowadzonej kampanii reklamowej. 

Szkolenie Google Analytics

Znajomość Google Analytics to dziś absolutna podstawa każdej firmy,  która prowadzi jakiekolwiek działania w Internecie. Tylko umiejętność korzystania z Google Analytics oraz generowania czytelnych i wartościowych raportów pozwoli wygrywać z konkurencją. 

Szkolenie Google Analytics pozwala zapoznać się z tym bardzo rozbudowanym narzędziem analitycznym zarówno na poziomie podstawowym pierwszego dnia jak też na poziomie zaawansowanym drugiego dnia. Fakt, że Google Analytics jest jednym z paneli i przeplata się podczas szkolenia z wykładami oraz warsztatami z Google AdWords, Content Marketingu, Link Buildingu oraz licznych narzędzi SEO, sprawia że jeszcze lepiej można zrozumieć zasadność wykorzystania Analyticsa w swoich działaniach biznesowych. 

Podczas szkolenia z Google Analytics w ramach projektu SUKCES W INTERNECIE dowiesz się jak poprawnie zainstalować oraz zoptymalizować i zintegrować to narzędzie z innymi narzędziami Google i zewnętrznym oprogramowaniem, aby poprawnie zbierać dane. Poznasz także podstawowe raporty, których wygenerowanie pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania, które działania reklamowe i promocyjne przynoszą najlepsze efekty, a wreszcie za pomocą raportów z Google Data Studio samodzielnie podejmiesz najlepsze decyzje biznesowe w zakresie kierunków rozwoju oraz budżetowania działań reklamowych.

O szkoleniu ze skutecznej reklamy w Internecie "SUKCES W INTERNECIE

W oparciu o dziesiątki szkoleń, które miałem przyjemność przeprowadzić w sumie dla prawie 1000 osób, szkolenia własne dopasowuje do aktualnych potrzeb lokalnych przedsiębiorców z chirurgiczną precyzją! 

Program szkolenia, agenda podzielona na odpowiednie bloki, a także nacisk na poszczególne elementy teoretyczne oraz warsztatowe na komputerach wynikają bezpośrednio z tego co działo się na poprzedzających szkoleniach. 

Nikt nie zjadł wszystkich rozumów, więc za każdym razem słuchając opinii i sugestii uczestników moich szkoleń bardzo elastycznie dopasowuje program, harmonogram i formułę zająć dążąc do jak największej satysfakcji uczestników szkolenia. 

Co otrzymujecie w ramach tego innowacyjnego kursu z marketingu internetowego: 

– 1, 2 lub 3 dni szkoleniowe
– max 12 osób na szkoleniu
– materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
– serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
– certyfikat ukończenia szkolenia
– 20% rabat na zakup mojej książki „SUKCES W INTERNECIE. Poradnik na start dla początkujących”

Nazywam się Robert Duda i poprowadzę dla Was to 2 dniowe szkolenie marketingowe

Od 16 lat doradzam organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizowałem wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę prawie 20 000 000zł. Pomagam skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.

Specjalizuję się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Mam przyjemność także dzielić się wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań , konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.

Projekt SUKCES W INTERNECIE przygotowałem dla Ciebie abyś w jednym miejscu zdobył gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet aby wprowadzić swoją firmę na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać, zwiększać rozpoznawalność. 

Weź udział w szkoleniu i rozpocznij w pełni wykorzystywać ogromny potencjał Google do promocji i zwiększenia sprzedaży oraz zysków!

Firmy i marki, dla których pracowałem

Rekomendacje

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Właścicielem projektu SUKCES W INTERNECIE jest firma Spozycjonowani.pl Robert Duda.

Spozycjonowani.pl Robert Duda
ul. Jankowicka 23/25, 44-200 Rybnik.
NIP: 647-222-39-86.  Data rozpoczęcia działalności: 01.04.2003r. 

Masz pytania? Zadzwoń: Tel:  507 957 579  lub  606 476 711  (pn-pt: 9.00 – 16.00)
email: info(at)sukceswinternecie.pl

NIE UCIEKAJ Z NICZYM :)
ODBIERZ BEZPŁATNY ROZDZIAŁ KSIĄŻKI
"SUKCES W INTERNECIE"

FreshMail.pl