Szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw.

SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics. 
Dedykowane 2-dniowe szkolenie w Twojej firmie.

Absolutne podstawy dla każdego kto rozpoczyna biznes w Internecie lub szuka pracy w marketingu internetowym. Przekrojowe 2 dniowe szkolenie dla Twojej firmy – stacjonarne lub w trybie online.

Bez zbędnych pojęć, informacji, narzędzi, które i tak na samym początku Twojej przygody z marketingiem internetowym i tak nie byłyby wykorzystywane! Zacznij od tego przekrojowego szkolenia, a po wdrożeniu wiedzy i gotowych rozwiązań które dostaniesz na tym szkoleniu – zawsze możesz poszerzyć swoją wiedzę (w kolejnym kroku rozwoju swojego e-biznesu lub na ścieżce kariery) w konkretnym zakresie np. skupić się na zaawansowanym Google Ads lub wyspecjalizować się w SEO czy Google Analytics. 

 Dołącz do ponad 5000 uczestników moich szkoleń!

Czego nauczysz się na szkoleniu Marketing internetowy Google od podstaw?

Narzędzia Google

od 3900 zł

Sprawdź cenę szkolenia
w Twoim regionie

To szkolenie obejmuje:
– 2 dni szkoleniowe
– 14 godzin nauki
– materiały szkoleniowe
– przerwy kawowe
– pyszny obiad mięso/wege
– Certyfikat ukończenia

Dlaczego warto wybrać moje szkolenie Marketing Internetowy Google od podstaw - SEO + Content Marketing + Google Ads + Google Analytics?

To szkolenie marketingowe od podstaw dla Ciebie to ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Dostajesz podczas 2 dni szkoleniowych niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne na starcie biznesu w Internecie lub podczas szukania pracy w e-marketingu. 

Na szkoleniu dostaniesz niezbędną teorię oraz masz praktyczne umiejętności tzn. poznasz narzędzia jakie wykorzystywane są przez marketerów na co dzień.

Dostajesz w pigułce wystarczającą na początek wiedzę z zakresu: 

    • przygotowania i uruchomienia strony internetowej lub sklepu internetowego,
    • stworzenia prostej i czytelnej dla Ciebie strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi Google, 
    • działań SEO czyli jak zrobić samodzielnie audyt, optymalizację SEO i odpalić pozycjonowanie, link building 
    • content marketingu – jak przygotować i publikować dobre teksty wewnętrzne i zewnętrze, opisy produktów, jak uruchomić i prowadzić dobrego firmowego/eksperckiego bloga. 
    • jak działają reklamy Google Ads, jak możesz to wykorzystać w swojej firmie, jakie możliwości dają płatne reklamy w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google, w Gmailu oraz YouTube
    • w jaki sposób uruchomić reklamy zakupowe dla e-commerce (Google Zakupy/Google Shopping) z wykorzystaniem Google Merchant Center oraz Google Ads
    • jak zainstalować oraz skonfigurować Google Analytics Universal oraz Google Analytics 4, a dalej jak samodzielnie generować czytelne raporty odwiedzin, cech klientów, dane ilościowe i sprzedażowe
    • w jaki sposób zintegrować narzędzia Google: Google Ads, Google Analytics, Google Search Console oraz YouTube Twojej firmy, aby wycisnąć jak najlepsze efekty i sprzedaż z możliwości jakie dają te narzędzia

Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu strategii marketingu internetowego dla kilkuset klientów przez ostatnie 20 lat oraz po przeszkoleniu ponad 5000 osób z zakresu skutecznej reklamy internetowej przygotowałem program tego szkolenia (edycja 2023) tak aby skupić się nad tym co dla Ciebie najważniejsze i przekazać tą wiedzę w najbardziej dostępnej, zrozumiałej i praktycznej formie. 

Nie martw się jeśli to czytasz i niektóre pojęcia są dla Ciebie abstrakcyjne. To szkolenie jest właśnie dla początkujących, czyli dla osób, które mają żadną lub minimalną wiedzę o marketingu internetowym w Google! 

Moje doświadczenie, formuła szkolenia oraz maksimum ćwiczeń, a minimum teorii sprawiają, że 95% uczestników moich szkoleń wykorzystuje zaraz po szkoleniu całą zdobytą praktyczną wiedzę do rozwoju swojego biznesu lub podczas pierwszej pracy w e-marketingu.

 

Dla kogo jest to szkolenie z marketingu internetowego?

To szkolenie jest dla osób, które szukają kompleksowej wiedzy podanej w przystępny sposób aby samodzielnie realizować skuteczne działania marketingowe w Internecie lub weryfikować działania agencji/firm, którym zlecasz działania w tym zakresie.  

To dedykowane szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Planujesz uruchomić lub startujesz ze swoim biznesem internetowym i chcesz uruchomić skuteczne działania w oparciu o narzędzia i ogromne możliwości wyszukiwarki Google, 
  • Pracujesz w dziale marketingu, PR, promocji, zlecasz usługi z zakresu makretingu internetowego do firm zewnętrznych
  • Prowadzisz już swój sklep lub stronę internetową i niestety Twoje dotychczasowe próby nie przyniosły oczekiwanych rezultatów
  • Potrzebujesz rzetelnie zweryfikować czy dotychczasowe działania w zakresie pozycjonowania oraz kampanii Google Ads były zrobione poprawnie, a jeśli nie to jak w prosty sposób to poprawić
  • Masz świadomość jak bardzo rozwija się rynek e-commerce i potrzebujesz zdobyć fundamentalną wiedzę i praktyczne umiejętności aby znaleźć wymarzoną pracę jako e-marketing manager, pracownik działu SEO lub SEM w jakieś firmie lub agnecji.  
  • Masz inny cel, który samodzielnie sobie stawiasz lub właściciel czy zarząd Tobie wyznaczyli i do tego jest potrzebna wiedza o reklamach i narzędziach Google

Program szkolenia
(Agenda szkolenia - Edycja 2023)

Pierwszy dzień

WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO (9.00 – 11.00)

      • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie? Od czego zacząć?
      • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
      • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
      • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
      • Jak działa, ile kosztuje, jakie ma wady i zalety reklama w Google Ads?
      • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
      • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!

PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)

PODSTAWY POZYCJONOWANIA STRON I SKLEPÓW (11.15 – 13.00)

      • Co to jest SEO? Podstawy optymalizacji stron
      • Dlaczego tak ważna jest optymalizacja i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego?
      • Jaki powinien być Twój serwis internetowy? Dopasuj się do aktualnych wymagań i zaleceń, a zyskasz nowych Klientów i zwiększysz sprzedaż!
      • Rozpocznij od architektury informacji na stronie i w e-sklepie
      • 10 elementów, które sprawdzisz na swojej stronie i praktycznie samodzielnie poprawisz aby strona była lepiej zoptymalizowana
      • Google Search Console – podstawowe, proste narzędzie niezbędne w każdej organizacji, która chce wygrać z konkurencją w wyszukiwarce, w walce o klienta
      • Link building czyli wstęp do pozyskiwania wartościowych linków do Twojej strony
      • Poczekaj na efekty Twoich prac – zobacz na przykładach, że to się naprawdę opłaca.

PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)

GOOGLE ANALYTICS – INSTALACJA, OPTYMALIZACJA, RAPORTY (13.45 – 16.00)

      • Co to jest Google Analytics i dlaczego bez analizy danych prowadzenie marketingu jest wydawaniem pieniędzy na ślepo?! 
      • Instalacja Google Analytics Uniwersal + Google Analytics 4 dla Twojej strony lub sklepu internetowego oraz podstawowa optymalizacja 
      • Podstawowe raporty dla stron i sklepów internetowych – które dane są dla Ciebie istotne, jak czytać i wykorzystywać dane z Google Analytics do optymalizacji działań marketingowych 
      • Looker Studio (wcześniej Google data studio) czyli najlepsze narzędzie dla marketera to tworzenia czytelnych raportów dla każdego. 

Drugi dzień

REKLAMA TWOJEJ FIRMY W GOOGLE ADS (9.00 – 13.00)

      • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads 
      • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu 
      • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu 
      • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe 
      • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! 
      • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? 
      • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy 
      • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych? 
PRZERWA KAWOWA (11.00 – 11.15)
 
      • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads 
      • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii 
      • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
      • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads 
      • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
      • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
      • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads 
      • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
      • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
      • Podstawy analizy i optymalizacji kampanii Google Ads w wyszukiwarce

PRZERWA OBIADOWA (13.00 – 13.45)

CONTENT MARKETING – FUNDAMENT SPRZEDAŻY (13.45 – 15.30)

      • Podstawowe zasady jak czytamy w Internecie i jak to wykorzystać
      • Podstawy przygotowania profesjonalnych tekstów do opisu firmy, oferty, produktów na stronie lub sklepie internetowym 
      • Narzędzia do publikacji zewnętrznych treści w ramach działań SEO
      • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w procesie przygotowywania treści na stronę oraz artykułów do publikacji zewnętrznych?

ZAKOŃCZENIE SZKOLENIE + PANEL: PYTANIA I ODPOWIEDZI (15.30 – 16.00)

Prowadzący. Robert Duda

    • Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę prawie  50 000 000 zł 
    • Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski,  
    • Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób
    • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
    • Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie
    • Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie
    • Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe   

Spotkajmy się w social mediach:

Robert Duda

Zobacz moje aktualne Certyfikacje Google w ramach programu oraz Google Partners

Co zyskujesz biorąc udział w szkoleniu Marketing Internetowy?

Tylko praktyka

Podczas naszych szkoleń otrzymujesz gotową, praktyczną wiedzę niezbędną do samodzielnej pracy. Pracujemy krok po kroku na aktualnych wersjach narzędzi marketingowych. Otrzymujesz gotowe rozwiązania do wdrożenia z dnia na dzień

Na miejscu

Szkolenia realizujemy w blisko Ciebie w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu lub w formie Online. Organizacja szkolenia w Twoim mieście to oszczędności czasu i pieniędzy! W opcji także szkolenie w formacie Online

W Twoim tempie

Niezależnie od poziomu Twojej wiedzy i umiejętności startowych, czujesz się komfortowo dzięki dopasowaniu tempa zajęć do Twoich potrzeb. Dobre materiały szkoleniowe PDF oraz opcjonalnie kurs w formie video jeszcze bardziej wspierają proces uczenia

1:1 lub max 8 osób

Szkolenie w małej grupie (do 8 osób) to wysoki komfort i wysokie efekty, a przede wszystkim możliwość przeanalizowania i opracowania strategii oraz przygotowania gotowych działań do wdrożenia "od już". Przerwy kawowe oraz obiadowa, a także panel zakończenie to dodatkowa okazja aby indywidualne porozmawiać o e-marketingu dla Ciebie.

Super ceny

W przypadku naszych szkoleń otwartych możemy zaoferować najlepsze ceny szkoleń marketingowych, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość! Szkolenia realizujemy w komfortowych salach w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu, z dobrym dojazdem, ale nie w topowych lokalizacjach gdzie koszt sali wynika po prostu z dobrego adresu 🙂

Dodatki i bonusy

Uczestnicy szkoleń otrzymują dodatkowe bonusy, w tym m.in. dostęp do kursu 125 lekcji o marketingu (z rabatem 50%), moją książkę w formie drukowanej! oraz bogate materiały szkoleniowe, dostęp do zamkniętej grupy na FB i inne gratisy! Po szkoleniu możesz także zamówić pakiet 3 indywidualnych konsultacji online poprzez Zoom w super cenie!

Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz Certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu internetowego na poziomie podstawowym.

INDYWIDUALNA OFERTA SZKOLENIOWA

Aby otrzymać ofertę na szkolenie w Twojej firmie
wypełnij poniżej krótki formularz lub napisz maila na info(@)sukceswinternecie.pl
lub zadzwoń do nas +48 606 476 711

Masz pytania? Zadzwoń!
507 957 579 lub 606 476 711

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Cena za 2 dniowe szkolenie w Twojej firmie dla grupy 1-3 osób.
Cena zależna jest od miejsca gdzie odbędzie się szkolenie:

    • woj. Śląskie = od 3900 zł netto
    • woj. Opolskie = od 4100 zł netto
    • woj. Małopolskie = od 4300 zł netto
    • woj. Dolnośląskie = od 4300 zł netto
    • woj. Łódzkie = od 4500 zł netto
    • woj. Mazowieckie = od 4500 zł netto
    • woj. Wielkopolskie = od 4700 zł netto
    • woj. Lubuskie = od 4700 zł netto
    • woj. Podkarpackie = od 4800 zł netto
    • pozostałe województwa = od 5000 zł netto
    • szkolenie poza granicami Polski = cena do ustalenia

W powyższej cenie za szkolenie otrzymujesz:

    • profesjonalne szkolenie dla grupy 1 – 3 osób  (każda kolejna osoba + 600 zł)
    • Imienny certyfikat szkoleniowy dla uczestników
    • Rabaty specjalne na książki oraz kursy online na platformie Sukceswinternecie.pl

Godziny realizacji szkolenia stacjonarnego:
8.00 – 15.00 lub 9.00 – 16.00 lub 10.00 – 17.00 

Powyższe ceny to kwoty do netto, do których należy doliczyć VAT23

Szkolenie jest przygotowane i sprawdzone w praktyce wśród wielu początkujących w taki sposób aby słownictwo, zakres wiedzy oraz tempo było dopasowane do zupełnie początkujących. Także bez obaw, to jest właśnie szkolenie Google Ads dla Ciebie!
Dodatkowo otrzymujesz dostęp do kursu WIDEO pozwoli Tobie przejść cały proces szkoleniowy i utrwalić wiedzę ponieważ zawartość kursu pokrywa się prawie w całości z materiałem realizowanym na szkoleniu.

Tak, jeśli tylko podczas rejestracji podasz dane firmowe do faktury: nazwę firmy, adres oraz NIP.  Faktury wystawiamy i przesyłamy do 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty. 

    • Ostateczne potwierdzenie realizacji szkolenia otrzymasz najpóźniej na 3 dni po przesłaniu do nas wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz zaksięgowaniu przez nas wpłaty za szkolenie

Szkolenie należy opłacić na podstawie przesłanej faktury w terminie najpóźniej na 8 dni przed ustalonym terminem szkolenia.

Oni już skorzystali z mojej wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach internetowych

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

Do tej pory z moich szkoleń, kursów oraz usług doradczych w zakresie marketing internetowego skorzystało dziesiątki pracowników małych i średnich biznesów, freelancerów, a także pracownicy takich firm jak m.in.: 

Na skróty: Kursy  |  Szkolenia  |  Książka  |  Doradztwo  |  Usługi  |  Blog  |  Kontakt

SukceswInternecie.pl Robert Duda | ul. Mickiewicza 10A/12, 47-400 Racibórz
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS): 2.24/00140/2023

Masz pytania? Zadzwoń (8.00 – 16.00): Tel:  507 957 579  lub 606 476 711  

email: info(at)sukceswinternecie.pl  |  Polityka prywatności  | Regulamin szkoleń  

Prawa autorskie 2024©SukceswInternecie Robert Duda. Wszelkie prawa zastrzeżone.

uwaga! KONIEC PROMOCJI ZA:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

PROMOCJA 21 LAT FIRMY 🎂🎂🎂

21% TANIEJ

Świętuj z nami 21 lat firmy na rynku :)
Nie zwlekaj i kup kurs online, książkę lub ebook już dziś! Tylko do 15.04.2024 z super rabatem 21%! 

Rabat nie dotyczy usług doradztwa marketingowego, konsultacji, pakietu Webinary PRO oraz szkoleń stacjonarnych.

uwaga! KONIEC PROMOCJI ZA:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

PROMOCJA WIELKANOCNA 🐤🐤🐤

20% TANIEJ

Wystartuj z nauką marketingu  na Wielkanoc :)
Nie zwlekaj i kup kurs online, książkę lub ebook już dziś! Tylko do 31.03.2024 z super rabatem 20%! 

Rabat nie dotyczy usług doradztwa marketingowego, konsultacji, pakietu Webinary PRO oraz szkoleń stacjonarnych.